تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/11/03 - 10:08
کد خبر: 458818

فیلمی با بازی مصطفی زمانی متقاضی فجر

 فیلمی با بازی مصطفی زمانی متقاضی فجر

فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری که اوایل امسال تولید خود را آغاز کرده بود، آماده نمایش شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری که اوایل امسال تولید خود را آغاز کرده بود، آماده نمایش شد.

هادی مقدم‌دوست پس از ۷ سال، سومین فیلم سینمایی خود را با نام «عطرآلود» به تهیه‌کنندگی یوسف منصوری و محصول سازمان سینمایی سوره، آماده نمایش کرده تا احتمالا برای نخستین‌بار در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر رونمایی شود.

همزمان با اعلام این خبر، نخستین تصاویر از نقش‌آفرینی مصطفی زمانی و هدی زین‌العابدین به عنوان زوج هنری این پروژه منتشر شد.

«عطرآلود» به قلم حسین حسنی یک ملودرام عاشقانه با ترکیبی از رنج، ترس و وجدان است که در ادامه سینمای انسانی مقدم‌دوست، چالش‌های یک زوج خوشبخت را در مسیر استحکام زندگی‌شان تصویر می‌کند.

همچنین برای نخستین‌بار لیست کامل بازیگران این فیلم معرفی شدند که در کنار مصطفی زمانی و هدی زین‌العابدین، کوروش تهامی، همایون ارشادی، حسام محمودی، سودابه بیضایی و شهروز ابراهیمی نیز در این اثر ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان «عطرآلود» آمده است: "فهم و درک فرصت کوتاه زندگی، علی را که استعداد خوبی در عطرسازی دارد و در آستانه پدر شدن است، با چالش‌های جدیدی مواجه می‌کند؛ او در همین فرصت کوتاه باید تمام کارهای باقی‌مانده‌اش را به سرانجام برساند...."

بخشی از عوامل تولید این فیلم سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، تدوین: مهدی حسینی‌وند، طراح صحنه و لباس: محمدرضا میرزامحمدی، طراح چهره‌پردازی: محمود دهقانی، صدابردار: مهراد ابوالقاسمی، طراحی و ترکیب صدا: امین شریفی، موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست، مدیر تولید: محمدصادق میرکریمی، سرپرست گروه کارگردانی: سعید نقدزاده، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، جلوه‌های ویژه بصری: محمد برادران، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: فرانه نصری، دستیار تهیه کننده:حسام پوراسماعیلی، منشی صحنه: غزل رشیدی، مدیر تدارکات: سعید غلامی، عکاس و تصویربردار پشت‌صحنه: حمید ضرابی، طراحی کمپین در آژانس تبلیغاتی سوره، مدیر کمپین: وحید محرابیان، تبلیغات: ملیکاسادات راد، روابط عمومی: زهرا دمزآبادی، محصول: سازمان سینمایی سوره حوزه هنری.

فیلم با بازی مصطفی زمانی و هدی زین‌العابدین متقاضی فیلم فجر

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top