تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/11/17 - 17:39
کد خبر: 460502

سریک با بازگشت رویایی حریف پیکان در فینال شد

سریک با بازگشت رویایی حریف پیکان در فینال شد

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان روزهای پنج‌شنبه ششم بهمن (دور رفت) و سه‌شنبه ۱۱ بهمن (دور برگشت) با چهار دیدار پیگیری و صعود تیم پیکان با دو پیروزی متوالی برابر ذوب‌آهن قطعی شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان روزهای پنج‌شنبه ششم بهمن (دور رفت) و سه‌شنبه 11 بهمن (دور برگشت) با چهار دیدار پیگیری و صعود تیم پیکان با دو پیروزی متوالی برابر ذوب‌آهن قطعی شد.

تیم‌های سریک گنبد و سایپا تهران نیز در دیدارهای رفت و برگشت این مرحله یک بر یک مساوی شدند تا دیدار سوم دو تیم تعیین کننده دیگر فینالیست این رقابت‌ها باشد.

دیدار سوم میان این دو تیم به میزبانی سریک گنبد امروز در سالن المپیک انجام شد و در این مسابقه شاگردان نیلوفر حجتی در تیم سریک حریف را سه بر یک شکست دادند و به دیدار فینال صعود کردند تا روز جمعه 21 بهمن ماه برابر تیم پیکان برای کسب مقام قهرمانی لیگ برتر زنان تلاش کنند.

در ست نخست این دیدار سایپا تهران عملکردی بهتر از سریک گنبد داشت و هرچند سریک چندین بار برای کاهش اختلاف امتیاز خود با حریف تلاش کرد، اما در نهایت این تیم سایپا بود که با خطاهای کمتر نتیجه را 25 بر 20 به نفع خود به پایان رساند.

در ست دوم سایپا با اختلاف پنج امتیاز بازی را پیش می‌برد و به نظر می‌رسید برای دومین بار بتواند نتیجه را به نفع خود به پایان برساند، اما از امتیاز 21 بر 17 سریک بازی را به سود خود برگرداند و این ست را با نتیجه 27 بر 25 به نفع خود تمام کرد تا مسابقه برای مشخص شدن برنده چهار سته شود.

پس از این برد، سریک ست سوم را با انگیزه بیشتری آغاز کرد و دو اختلاف امتیاز در شروع بازی با حریف ایجاد کرد تا تماشاگران این دیدار شاهد رالی‌های جذاب میان بازیکنان این دو تیم باشند. امتیازات دو تیم تا عدد 14 مساوی پیش رفت اما د ر ادامه سریک گنبد بود که اختلاف امتیاز را به عدد پنج رساند و تابلوی امتیازات، پوئن‌ 21 بر 16 را به نفع گنبدی‌ها نشان داد. شاگردان مریم السادات هاشمی چندین بار برای برگرداندن بازی به نفع خود تلاش کردند، اما این اختلاف امتیاز ادامه یافت تا ست سوم 25 بر 19 به نفع سریک به پایان برساند.

در ست چهارم این سایپا تهران بود که با سه اختلاف امتیاز بازی را پیش برد اما از امتیاز 9 به بعد نتوانست این اختلاف را حفظ کند و سریک با چند امتیاز متوالی بازی را به نفع خود تغییر داد به نحوی که امتیاز سریک به پوئن 20 بر 11 رسید و این ست با امتیاز 25 بر 17 به نفع سریک به پایان رسید.

به این ترتیب سایپا از گردونه رقابت برای مقام اول و دومی لیگ برتر بانوان کنار رفت تا به صورت مشترک با تیم ذوب‌آهن اصفهان به کسب مقام سوم قناعت کند.

فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال با حضور در سالن المپیک نظاره‌گر این مسابقه بود. این دیدار جذاب به صورت زنده از پلتفرم آنتن و سایت فدراسیون والیبال نمایش داده شد.

در بسیاری از لحظات این مسابقه سیستم ویدئوچک به کمک داوران آمد تا بتوانند تصمیم درست‌تری بگیرند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top