تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/11/19 - 08:33
کد خبر: 460692

اخبار منچستر یونایتد

اخبار منچستر یونایتد

منچستر یکی از تیم های پرافتخار انگلیس با کسب ۲۰ قهرمانی در لیگ برتر ، ۵ قهرمانی در جام اتحادیه، ۱۲ قهرمانی در جام حذفی، ۲۱ قهرمانی در سوپر جام ، ۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می باشد. این تیم از پرافتخارترین تیم های باشگاهی فوتبال دنیا نیز به حسب می آید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، تیم منچستر یونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در انگلستان است. این باشگاه در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان این کشور فعالیت می کند. باشگاهی که از سال 1878 با نام نیوتون هیث تاسیس شد. از سال 1902 این باشگاه به منچستر یونایتد تغییر نام پیدا کرده است. از سال 1910 نیز ورزشگاه اولدترافورد را به عنوان استادیوم خانگی اش برگزید.

منچستر یکی از تیم های پرافتخار انگلیس با کسب 20 قهرمانی در لیگ برتر ، 5 قهرمانی در جام اتحادیه، 12 قهرمانی در جام حذفی، 21 قهرمانی در سوپر جام ، 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می باشد. این تیم از پرافتخارترین تیم های باشگاهی فوتبال دنیا نیز به حسب می آید. آنها تنها تیم باشگاهی انگلیسی هستند که توانستند هر سه جام اصلی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا که به جام سه گانه معروف هستند را در فصل 1998-1999 دریافت کردند. آنها در فصل 2016 تا 2017 با قهرمانی در لیگ اروپا به عنوان 5 تیم اروپایی که در تمام رقابت های یوفا به مقام قهرمانی رسیده اند. تنها باشگاه بریتانیایی که در تمام این رقابت ها شرکت کرد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

جدیدترین عناوین خبری درباره تیم منچستر:

در این مطلب جدیدترین خبرهای مهم درباره باشگاه منچستر یونایتد را قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

 

شرایط بازیکن منچستر در زمینه تبرئه اتهام آزار جنسی

بازیکن باشگاه منچستر میسون گرینوود از آزار جنسی تبرئه شد. حالا اخبار این بازیکن همچنان در صدر خبرها قرار دارد. گرینوود اگرچه از این اتهام تبرئه شد. اما ظاهرا دیگر نمی خواهد در این تیم بازی کند. باشگاه در زمان این اتهام پرونده بازیکن مورد نظر را تعلیق کرد. ظاهرا بعد از اینکه این اتهامات تمام شد دیگر این بازیکن نمی خواهد در ترکیب منچستر بازی کند.

گرینود بازیکن 21 ساله تیم منچستر که از اتهام جنسی تبرئه شد و فعلا یونایتدی ها تصمیمی درباره اش نگرفته اند. شیاطین سرخ از شرایطش کاملا رضایت دارد و فعلا نمی خواهد یک تصمیم سریع و ناگهانی بگیرد و جو رختکن آنها متشنج شود. فعلا در بازگشت این بازیکن شک دارند. برخی مدعی شدند که میسون فوتبالش را در لیگ چین ادامه دهد. ظاهرا میسون گرینوود از اینکه در هفته های اخیر توسط باشگاه منچستر حمایت نشده است، کاملا دلسرد شده و علاقه ای به بازگشت ندارد.

اخبار منچستر یونایتد

واکنش سرمربی تیم به پیروزی منچستر و حرکات عجیب کاسمیرو

منچستر در هفته پیش در ورزشگاه خانگی در برابر کریستال پالاس قرار گرفت. در این مسابقه با نتیجه 2-1 پیروز میدان شدند. شیاطین سرخ در این بازی توانست سه امتیاز مهم را کسب کند. تن هاگ سرمربی باشگاه بعد از پیروزی در این بازی و کسب سه امتیاز بسیار خوشحال شد و گفت ما تیم بسیار عالی داریم و توانستیم در 70 دقیقه از بازی عملکرد بی نظیری داشته باشیم.

راشفورد و گارناچو بهترین بازیکنان ما بودند و توانستند فوق العاده عمل کنند. کاسمیرو یکی از بازیکنان تیم با گرفتن گلوی هیوز با کارت مستقیم قرمز اخراج شد. سرمربی بیان داشت که در آن صحنه همه درگیری داشتند و حتی یک نفر از کاسمیرو رفتار بدتری داشت. من از داوری رضایت ندارم. در آن صحنه بسیاری از بازیکنان از خطوط قرمز عبور نمودند. اما کمک داور ویدیویی نیز کمکی نکرد. بازیکنان ما رفتار درستی داشتند و بر احساس خود غلبه کردند.

 

 

 

ناراحتی بازیکنان یونایتد از گرینوود و عدم بازگشتش

گرینوود یکی از بازیکنان منچستر که به دلیل اتهام تجاوز و خشونت جنسی قرار گرفته بود و حتی به دلیل تهدید قتل نامزدش بازداشت شد. حالا از لیست منچستری ها کنار گذاشته شد. این بازیکن در دادگاه تبرئه شد و حالا زمزمه هایی برای بازگشت به تیم انگلیسی مطرح شده است. این موضوع حاشیه های زیادی را ایجاد کرد. نام گرین وود از همان ابتدای فصل در بین بازیکنان زیر 21 سال قرار داشت. البته بازیکنان تیم فعلا تمایلی به بازگشت این بازیکن ندارند و اصلا خوشحال نیستند که او در ترکیب اصلی منچستر قرار بگیرد.

ظاهرا بازیکنان تیم از بازگشت شخص گرینوود استقبال خواهند کرد اما اعتقاد دارند که حواشی مرتبط با او می تواند حواس بازیکنان را پرت کند. رختکن منچستر حالا در بهترین شرایط مسابقات قرار دارد و هیچ طرفداری دوست ندارد که یونایتد دوباره به حاشیه رانده شود. تن هاگ که فصل را با بدترین وضعیت شروع کرد و حالا در نیم فصل توانست تیمش را از بحران نجات دهد و در جایگاه سوم جدول لیگ قرار دارد. گرین وود 21 ساله آخرین بار در ژانویه 2022 برای تیمش مسابقه داد و ظاهرا تا 2025 نیز با این باشگاه قرارداد دارد. فعلا معلوم نیست که این بازیکن برای منچستر بازی خواهد کرد یا خیر!

اخبار منچستر یونایتد

بازی منچستر و کریستال پالاس

باشگاه شیاطین سرخ در هفته 21 لیگ برتر توانست در یک مسابقه خانگی تیم کریستال پالاس را با نتیجه 2-1 شکست دهد. حالا تیم به کورس قهرمانی برگشته و در بین سه تیم جدول قرار گرفته است. منچستر بعد از عملکرد درخشان در بازی با کریستال پالاس توانست با دریافت سه امتیاز در کورس قهرمانی قرار بگیرد.

تقریبا از دقیقه 6 بازی رشفورد از چپ زمین به هیوز برخورد نمود و داور مسابقه نقطه پنالتی را اعلام کرد. فرناندس ضربه خود را در کمال خونسردی به سوی چپ دروازه زد و با فریب دادن دروازه بان کریستال پالاس توانست گل اول منچستر را به ثمر برسند.

دقیقه های بعد با یک کرنر وخهورست توانست با ضربه سر به سمت دروازه کریستال زد اما گیتا با حرکت فوق العاده این توپ را دفع نمود. در دقیقه 37 دوباره وخهورست پاس عقب به فرد داد و این موقعیت نیز از بین رفت. نیمه اول با نتیجه 1 گل به نفع منچستری ها به پایان رسید. در نیمه دوم نیز منچستر بازی را در دست داشت و در دقیقه 62 سانتر لوک شاو به رشفورد رسید و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. حالا اختلاف گل به عدد 2 رسید.

از دقیقه 68 نیز کاسمیرو بازیکن منچستر با هیوز درگیری داشت و منجر به اخراجش شد. او با دست های خود گلوی بازیکن را گرفت و داور برای بررسی صحنه به کنار زمین رفت و سپس با یک کارت مستقیم قرمز کسمیرو را اخراج نمود.

در ادامه نیز کریستال پالاس با یک ضربه کرنر توانست با شوت بیرون پای شلاپ به گل برسد. بازی در پایان با نتیجه 2-1 به نفع منچستری ها به پایان رسید. اریک تن هاخ و بازیکنانش توانستد با 42 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند. البته فعلا نیوکاسل با یک بازی کمتر در رده پایینتر از آنها قرار دارد و اگر بازی خود را بتواند ببرد به جایگاه منچستر می رسد.

 

توافق منچستریونایتد با پدیده آرژانتینی تا 2028

منچستر با درخشش گارناچو ستاره آرژانتینی تیمش در بازی با کریستال پالاس به دنبال قرارداد جدید با او هستند. مدیریت باشگاه شیاطین سرخ اعلام کرد که پدیده آرژانتینی تیمش را تا سا 2028 می خواهد. ظاهرا هر دو طرف نیز به این تمدید قرارداد رضایت دارند. حتی بر سر مسائل مالی نیز به توافق هایی دست یافتند. این بازیکن به زودی قرارداد رسمی خودش را با منچستر تمدید می کند.

گارناچو بازیکن جوان و ستاره آرژانتینی تیم منچستر عملکرد بی نظیری را تابحال در منچستر داشت و اگر این قرارداد رسمی شود می تواند به عنوان طولانی ترین قرارداد تاریخ باشگاه باشد. گارناچو علاقه دارد که باشگاه را راضی نگه دارد و مدت زمان قرارداد خود را کمتر کند. ولی یونایتدی ها علاقه ای به از دست دادن این بازیکن پدیده ندارند. ظاهرا هیچ بند فسخی در قرارداد قید نمی شود. گارناچو از سال 2020 از باشگاه اتلتیکو مادرید به یونایتد آمد و در 20 بازی در ترکیب تیم قرمزهای یونایتد قرار گرفته است. گلزنی فوق العاده ای نیز در بازی فولام و رئال سوسیه داد داشته است. باید ببینیم که این قرارداد بلاخره رسمی می شود یا نه

خبرهای این هفته منچستر یونایتد را مشاهده کردید و به پایان مقاله اخبار منچستر یونایتد رسیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گرفته باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
بن کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
افتتاح اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس
کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
آغاز معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز
برآورد شرکت ۵ میلیون نفر در پیاده‌روی اربعین امسال
دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
بیرانوند به بازی پرسپولیس رسید
کاریکاتور| خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه +عکس
کاریکاتور| گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی
مستمری والدین شهدا افزایش یافت
آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب
محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
یادی از اسکوییِ فقید؛ صدای ماندگار ورزش
پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی
علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
حسینی: لزوم تبیین ماهیت واقعی تمدن غرب برای جوانان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top