تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/11/26 - 11:01
کد خبر: 461510

گفتگوی اختصاصی «خبرنامه دانشجویان ایران» پیرامون اردوی جهاد اکبر؛

حسینی: اردوی تشکیلاتی جهاد اکبر، ابتدای مسیر عبودیت است

بیست و یکمین دوره آموزشی-تشکیلاتی جهاد اکبر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور باحضور جمعی از فعالین دانشجویی دفاتر این اتحادیه در تالار قدس حرم مطهر رضوی شروع به کار کرد.

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشجویی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بیست و یکمین دوره آموزشی-تشکیلاتی جهاد اکبر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور باحضور جمعی از فعالین دانشجویی دفاتر این اتحادیه در تالار قدس حرم مطهر رضوی شروع به کار کرد.

از این رو در گفتگوی اختصاصی با سید محمدرضا حسینی، عضو هیئت موسس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور پیرامون ماهیت اردو جهاد اکبر و هدف از برگزاری آن پرداختیم که در ادامه میخوانید:

سید محمدرضا حسینی گفت: مهمترین ویژگی این اردو این است که در ماه رجب ماه رحمت و مغفرت الهی در جوار حرم علی بن موسی الرضا علیه السلام در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود. این اردو منشا فیوضات الهی است و کسی که در این اردو شرکت می‌کند مورد توجه و لطف ویژه الهی قرار گرفته است.

وی افزود: حس و حال کسانی که در این اردو شرکت می‌کنند حس و حال کسانی است که چند روزی در خواب و رویا بودند. این جمع سه ویژگی دارد اول اینکه جوان هستند دوم دانشجو هستند و سومین ویژگی که عضو انجمن اسلامی هستند که بواسطه عضویت در انجمن نیت کردن که دین خدا را یاری کنند. جهاد اکبر یک مسیر است که ابتدا آن عبودیت و بندگی است در میانه راه اجتناب و کفر به طاغوت و در انتها شکوفایی ایمان است که ایمان ما اثربخشی عمل ما را زیاد می‌کند. جزئیات بیشتر را در فیلم زیر ببینید:

مصاحبه از محمد جهاد

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top