تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/11/26 - 18:51
کد خبر: 461577

اقامت تمکن مالی یونان برای چه کسانی مناسب است؟

اقامت تمکن مالی یونان برای چه کسانی مناسب است؟

برنامه اقامت تمکن مالی یونان مزایای زیادی را برای سرمایه گذاران ارائه می‌دهد. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌ها، سهولت دریافت مجوز اقامت است، زیرا هیچ روش پیچیده یا زمان انتظار طولانی وجود ندارد. یعنی این فرآیند ساده خواهد بود و می‌تواند در مدت زمان نسبتاً کوتاهی تکمیل شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سرمایه‌گذاری در یونان در سال‌های اخیر یک روند محبوب بوده است و یکی از گزینه‌های مورد علاقه مهاجران، گزینه اخذ اقامت تمکن مالی کشور یونان است. این برنامه توجه تعداد زیادی سرمایه گذار از سراسر جهان را به خود جلب کرده است و دلیل خوبی هم دارد. یونان کشوری غنی از تاریخ، فرهنگ و زیبایی‌های طبیعی است که آن را به مقصدی بسیار مطلوب برای هر کسی که به دنبال ایجاد یک خانه دائمی است تبدیل می‌کند. این کشور به خاطر سواحل آفتابی، مکان‌های باستانی و مناظر خیره‌کننده‌اش به خوبی شناخته شده‌است. از آثار باستانی آکروپولیس گرفته تا سواحل ایده‌آل دریای اژه، بسیاری از مردم مجذوب این کشور هستند. اگر شما هم مانند بسیاری از سرمایه‌گذاران و مهاجران، به‌این کشور علاقه‌مند شدید، این مقاله منبع خوبی برای شما خواهد بود.

چه چیزی یونان را به گزینه‌ای جذاب برای اقامت تمکن مالی تبدیل می‌کند؟

برنامه اقامت تمکن مالی یونان مزایای زیادی را برای سرمایه گذاران ارائه می‌دهد. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌ها، سهولت دریافت مجوز اقامت است، زیرا هیچ روش پیچیده یا زمان انتظار طولانی وجود ندارد. یعنی این فرآیند ساده خواهد بود و می‌تواند در مدت زمان نسبتاً کوتاهی تکمیل شود.

شرایط اخذ اقامت تمکن مالی یونان چیست؟

برای دریافت اقامت تمکن مالی یونان، باید یک سرمایه‌گذاری واجد شرایط، در املاک و مستغلات داشته باشید یا یک بیزینس در این کشور انجام دهید. سرمایه‌گذاری باید حداقل 250000 یورو باشد و باید حداقل به مدت سه سال در این کشور باقی بماند. علاوه بر این، باید درآمد کافی برای حمایت از خود و افراد تحت تکفل خود در حین زندگی در یونان را داشته باشید. دولت یونان معتقد است که اقامت تمکن مالی به معنای توانایی افراد برای حمایت از خود و خانواده‌شان است. در نتیجه می‌خواهند مطمئنم شوند که نیازی به کمک دولت یونان نداشته باشند. به همین علت به این نوع اخذ اقامت، اقامت خود حمایتی نیز گفته می‌شود.

آیا افراد تحت تکفل می‌توانند در درخواست اقامت تمکن مالی یونان گنجانده شوند؟

پاسخ به این سوال هم مثبت است و هم منفی. طبق قوانین مهاجرتی کشور یونان، هر سرپرست خانواده می‌تواند فقط برای فرزندان زیر 18 سال درخواست اقامت بدهد. اگر فرزندی بیشتر از 18 سال سن داشته باشد باید به صورت جداگانه درخواست اقامت بدهد و تمام شرایط مهاجرتی که برای سرپرست خانواده وجود دارد برای این فرزند 18 ساله نیز صدق می‌کند. اما فرزندان زیر 18 سال تحت تکفل می‌توانند در درخواست اقامت تمکن مالی یونان گنجانده شوند و همچنین واجد شرایط بهره‌مندی از مزایای اقامت در این کشور خواهند بود.

هزینه‌های اخذ اقامت تمکن مالی یونان به چه صورت است؟

برای اطمینان از توانایی مالی، سرپرست خانواده باید حدود 4,500,000,000 تومان (معادل 100,000 یورو) در یک بانک ایرانی سرمایه داشته باشد. و همچنین مبلغ 25,000 یورو در یک بانک یونانی داشته باشد. باید به ازای سایر اعضای خانواده (همسر و فرزندان) هر نفر 10,000 یورو اضافه شود.

آیا شرایط دیگری برای دریافت اقامت تمکن مالی وجود دارد؟

شرایط دریافت اقامت تمکن مالی بستگی به میزان سرمایه شما دارد. در صورت داشتن سرمایه‌ای بیشتر از 250,000 یورو می‌توانید از طریق راه‌های دیگر هم اقدام کرده و ویزای طلایی (Golden Visa) دریافت کنید. به طور مثال:

  • با داشتن حداقل 500,000 یورو می‌توانید در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید.
  • اگر حدود 400,000 یورو سرمایه دارید، می‌توانید به سرمایه‌گذاری در یک شرکت یونانی و یا اوراق قرضه دولت یونان، یا سپرده گذاری در یکی از بانک‌های یونانی فکر کنید.

برای بدست آوردن تمام این اطلاعات بهتر است با متخصصین مهاجرتی مانند کارشناسان شرکت النورا مشورت کنید. النورا شرکتی است که در زمینه اقامت تمکن مالی یونان و سایر کشورها تخصص دارد. این شرکت طیف گسترده‌ای از خدمات را برای کمک به افراد و خانواده‌ها برای هدایت فرآیند اخذ اقامت تمکن مالی یونان ارائه می‌دهد.

النورا چگونه به افراد در سرمایه‌گذاری برای اقامت تمکن مالی یونان کمک می‌کند؟

 

النورا مشاوره سرمایه‌گذاری تخصصی ارائه می‌دهد. این شرکت درک عمیقی از بازار املاک و مستغلات در یونان دارد و می‌تواند به مشتریان کمک کند تا ملک یا سرمایه‌گذاری تجاری مناسبی را برای رفع نیازهای خود و دستیابی به اهداف مهاجرتی پیدا کنند.

چه چیزی النورا را در زمینه اقامت تمکن مالی یونان برجسته می‌کند؟

النورا به دلیل تعهد خود به ارائه خدمات و پشتیبانی سطح بالایی که به مشتریان خود دارد، شناخته شده‌است. این شرکت دارای تیمی متشکل از متخصصان و کارشناسان با تجربه است که از نزدیک با مشتریان خود کار می‌کنند تا هر شخص را طبق نیازهای منحصر به فرد آن‌ها راهنمایی کنند و راه حل‌های مناسبی برای رفع این نیازها ارائه دهند. النورا تا زمان اخذ اقامت در کنار مشتریان خود باقی می‌ماند و آن‌‌ها را در این مسیر راهنمایی می‌کند.

مزایای اخذ اقامت تمکن مالی یونان چیست؟

پس از اخذ اقامت تمکن مالی یونان، افراد می‌توانند از مزایای متعددی برخوردار شوند؛ از جمله توانایی زندگی و کار در یونان، سفر در اتحادیه اروپا و دسترسی به سیستم‌های بهداشتی و آموزشی عالی این کشور. علاوه بر این، در نهایت پس از مدت معینی می‌توانید برای شهروندی یونان درخواست دهید.

نتیجه گیری

برنامه اقامت تمکن مالی یونان فرصتی منحصر به فرد برای کسانی است که به دنبال ایجاد یک خانه دائمی در یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین کشورهای جهان هستند. یونان مقصدی جذاب برای هر کسی است که به دنبال سرمایه‌گذاری و سبک زندگی جدید است. فرآیند اخذ اقامت تمکن مالی، ساده و آسان است و مزایای بسیار زیادی دارد. اگر به دنبال شروع فصل جدیدی در زندگی خود هستید، یونان می‌تواند مقصد مناسبی برای شما باشد؛ زیرا تاریخ غنی، مناظر خیره کننده و سواحل آفتابی این کشور، آن را به مقصدی بسیار مطلوب و جذاب برای اقامت تبدیل کرده است. حتماً با متخصصین مهاجرت مانند شرکت النورا مشورت کنید؛ زیرا این افراد می‌توانند در ارزیابی نیازهای خاص شما کمک کنند و شما را در فرآیند اقامت تمکن مالی یونان راهنمایی کنند. همچنین با کمک این افراد می‌توانید هزینه‌های مربوط به مهاجرت را تعیین کنید و مطمئن شوید که درک روشنی از تمام شرایط مربوط به اقامت تمکن مالی یونان دارید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top