تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/12/01 - 09:40
کد خبر: 461966

۳ زن بدکاره که در خدمت دربار پهلوی بودند

رژیم پهلوی به جای دست گیری از زنان آسیب دیده به آنها کارت و مجوز قانونی تن فروشی و روسپی گری داد!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، اگر چه فساد و تباهی رژیم پهلوی بر کسی پوشیده نیست. اما در سال‌های اخیر مخالفین نظام و وابستگان به رژیم گذشته با خرج کردن پول فروان در رسانه‌های بیگانه به دنبال تحریف تاریخ و فراموشی حافظه تاریخی ملت به نفع خود را دارند.

فساد جنسی بعنوان یک آفت، دامن گیر بسیاری از پادشاهان ایرانی بوده است و این معضل در رژیم پهلوی به اوج خود می‌رسد زیرا برخلاف پادشاهان قبلی ایران که فساد جنسی شان در حرم سراها محدود می‌گشت دولتمردان پهلوی علاوه بر فساد شخصی، گسترش فساد را نیز دنبال می کردند.

رژیم پهلوی به جای دست گیری از زنان آسیب دیده به آنها کارت و مجوز قانونی تن فروشی و روسپی گری داد! و به جای آنکه کمک کنند و دستی بر سر و روی زندگی زنان گرفتار بکشند و از مهلکه نجاتشان دهند، آدم اجیر کردند و امکانات راه اندازی خانه فساد را به آدم‌هایشان دادند که این زنان را به باتلاق تن فروشی بکشانند و خودشان هم در بزنگاه‌ها بی‌نصیب نمانند.

 در بخشی از گزارشی که در تاریخ یازدهم بهمن ۱۴۰۱ با عنوان «خدمتی که پهلوی به زنان بدکاره کرد!» منتشر کرد، نوشته بود: زن بارگی از سنن غالب خاندان پهلوی بود؛ از دربار گرفته تا کارگزاران حکومت. این حرف ما نیست. گزارش‌های به جا مانده از تاریخ گواه این واقعیت است و یکی از شمه‌هایش اینکه دست روسای محله بدنام شهرنو با رجال سیاسی دربار پهلوی در یک کاسه بود.

سردسته‌های معروف شهرنو از پری بلنده و مژگان سوخته تا اشرف چهارچشم و... با مقامات بالای کشور جیک تو جیک بودند و با آنها بر و بیایی داشتند عجیب و غریب. آن‌ها همکاری پر و پیمانی با اداره تشریفات نخست وزیری و وزارت امور خارجه داشتند و مثلاً زنی معروف به پری بلنده برای میهمانان خارجی که به دعوت رسمی شاه یا نخست وزیر یا وزارت امور خارجه می‌آمدند بساط عیش و نوش و فساد می‌چید و زنان و دخترانی که در محله شهرنو تحت اختیار او بودند را به پارتی‌های شبانه و رجال و سردمداران رژیم می‌فرستاد. البته خدمات روسای محله شهرنو برای دربار بدون مزد هم نمی‌ماند. این خانم‌های قواد از حمایت مسئولان بلند پایه کشور و روسای شهربانی وساواک برخوردار بودند. هیچ کس جلودار آنها نبود و دستشان برای انجام هر نوع خلافی که فکرش را بکنید باز بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top