تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/12/03 - 20:25
کد خبر: 462352

بازیکنان پرسپولیس بعد از برد بزرگ برابر سپاهان چه گفتند؟

بازیکنان پرسپولیس بعد از برد بزرگ برابر سپاهان چه گفتند؟

در شرایطی که دروازه بان تیم فوتبال سپاهان اشتباهات تیم خودشان را دلیل شکست برابر پرسپولیس عنوان کرد، سرخپوشان تهرانی خوب بودن تیمشان را دلیل رسیدن به این برد ارزشمند عنوان کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که در پایان ۱۲۰ دقیقه سرخپوشان ۴ بر ۲ حریف خود را شکست دادند. این دیدار در ۹۰ دقیقه با تساوی ۲ به ۲ خاتمه پیدا کرده بود.

گئورگی گولسیانی (۱۰ - و ۱۰۰ پنالتی) و عیسی آل کثیر (۵۷)، سیامک نعمتی (۹۳) برای پرسپولیس و دانیال اسماعیلی فر (۴۰ - گل به خودی) و فرشاد احمدزاده (۷۴) برای سپاهان گل زدند.

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان در نشست خبری بعد از این دیدار حاضر نشد و تنها بازیکنان اظهارنظرهایی داشتند.

پیام نیازمند کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان که امروز چهار بار دروازه‌اش باز شد تنها بازیکن میزبان بود که با خبرنگاران گفتگو کرد. او درباره نتیجه این بازی گفت: نباید اشتباه می‌کردیم و تاوانش را دادیم. روز خوب سپاهان نبود. بازی را واگذار کردیم و شرمنده هواداران شدیم. امیدواریم در ۱۰ بازی باقیمانده لیگ بتوانیم جبران کنیم و نتایجی بگیریم که این بازی جام حذفی جبران شود.

با این حال بازیکنان پرسپولیس با توجه به پیروزی پر گل وصعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با خبرنگاران صحبت کردند:

کمال کامیابی نیا:
به هواداران بزرگ پرسپولیس این برد را تبریک می‌گویم. پیروزی خیلی خوبی بود. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. من فکر می‌کنم، امروز همه پرسپولیس واقعی را دیدند.

سروش رفیعی:
من احترام به این باشگاه ما امروز شایسته برد در این بازی بودیم. با همه وجود در این بازی جنگیدیم و سعی کردیم در مالکیت توپ با تمرکز باشیم. سپاهان نفرات خوبی دارد و قدرت حفظ توپ دارند اما در این مورد ما بهتر بودیم. در دوندگی و پرس بهتر بودیم و شایسته برد بودیم. بهترین اتفاقی که دیدم استادیوم برای اولین بار در استادیوم پر از تماشاگر بازی کردیم.

علیرضا بیرانوند:
لیاقت ما خیلی بیشتر از این است اما امروز نشان دادیم که تیم خوبی هستیم از هواداران ممنونم که آمدند. شک نکنید صددرصد در لیگ برتر هم ما صدر را پس می‌گیریم چون ما یک بازی رودررو با سپاهان داریم. ما ۵ امتیاز از استقلال و سپاهان پیش بودیم اما اکنون با استقلال هم امتیاز هستیم و سه امتیاز از سپاهان عقب افتادیم. ۱۰ بازی تا پایان لیگ مانده و هزار اتفاق در آن رخ می‌دهد.

سیامک نعمتی:
اتفاقات سختی برای من افتاد. هواداران مثل همیشه پشت من بودند و من را حمایت کردند. جا دارد از کادر فنی تشکر کنم که این اعتماد را به من داشت. واقعا در لحظه گلزنی حسی داشتم که دست خودم نبود. واقعا هیچ پیغامی نداشتم. برای خودم، خانواده‌ام، تیم کادر فنی، هواداران و همه خوشحال بودم. شرایط سختی را پشت سر گذاشتم. امیدوارم بتوانم سربلند باشم و به تیم کمک کنم.

گئورگی گولسیانی:
مقابل تیم قدرتمندی به برتری رسیدیم. خوشحالم که از این مرحله عبور کردیم. به به خاطر احترام به تیم سابقم من خوشحالی نکردم. رازی در گلزنی‌های من نیست. همیشه بهترین نمایشم را ارائه می‌دهم و با قلبم بازی می‌کنم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top