تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/12/09 - 12:19
کد خبر: 462958

شکایت بازیکن استقلالی از باشگاه ثبت شد

شکایت بازیکن استقلالی از باشگاه ثبت شد

مدافع باشگاه سپاهان که با اعلام ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی ‌آبی‌ها در لیست خروج از باشگاه استقلال قرار گرفت، علیه تیم سابق خود طرح شکایت کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از همشهری آنلاین، سیاوش یزدانی، مدافع باشگاه سپاهان، از طریق وکیل و نماینده خود، شکایتش علیه باشگاه استقلال را در کمیته تعیین وضعیت ثبت کرد.

مدافع پیشین آبی‌ها که در آخرین روزهای نقل و انتقالات از سوی کادر فنی مازاد اعلام شد، پس از به توافق نرسیدن با باشگاه در فسخ توافقی قرارداد، از سوی مدیران باشگاه به صورت یک طرفه قراردادش فسخ و اسمش از لیست تیم استقلال برای ادامه لیگ بیست و دوم خارج شد تا آبی‌ها در صورت امکان بتوانند یک بازیکن جایگزین او کنند.

با وجود حضور یزدانی در سپاهان، این بازیکن نسبت به فسخ یک طرفه قراردادش توسط استقلال علیه این باشگاه، توسط نماینده خود به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده است.

همچنین، صمد ابراهیمی، وکیل نام‌آشنای دعاوی حقوقی فوتبال در سالیان گذشته، وکالت مدافع جنجالی طلایی‌پوشان را در این پرونده برعهده خواهد داشت.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top