تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/01/06 - 12:26
کد خبر: 465443

لیفت صورت با نخ و جوانسازی

لیفت صورت با نخ و جوانسازی

تا به امروز چندین بار جلوی آینه رفتید و احساس پیری به شما دست داده است؟ احتمالا بارها چین و چروک‌های روی صورتتان احساس بدی به شما القا کرده است و اعتماد به نفس‌تان را از دست داده‌اید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تا به امروز چندین بار جلوی آینه رفتید و احساس پیری به شما دست داده است؟ احتمالا بارها چین و چروک‌های روی صورتتان احساس بدی به شما القا کرده است و اعتماد به نفس‌تان را از دست داده‌اید. اما ما در این مقاله از کلینیک زیبایی سعادت آباد می‌خواهیم بگوییم اصلا نگران نباشید. زیرا لیفت صورت با نخ همه‌چیز را برای شما حل کرده است. بسیاری از خانم‌ها و آقایان در سنین بالا و پیری با مشکلاتی از قبیل افتادگی پوست، خط اخم، لک صورت مواجه می‌شوند. آیا باید دست روی دست بگذارند و این پیری چهره را بپذیرند؟ آیا قرار است روز به روز بدتر شوید و اعتماد به نفس خود را از دست بدهید؟

افتادگی پوست یکی از شایع‌ترین مشکلات پوستی است که معمولاً با بالا رفتن سن همه‌ی افراد با آن روبرو هستند. اما نگران نباشید، شما تنها نیستید، ما در این مقاله قصد داریم شما را با یک روش بسیار کم تهاجم ولی کاربردی آشنا کنیم. در این روش متخصص زیبایی تنها در بیست دقیقه پوست شما را بالا می‌کشد. این تکنولوژی خارق‌العاده اما واقعی، پنجره‌ای تازه را در علم زیبایی رو به رو شما باز نموده است تا ظاهری جوان‌تر و پوستی شاداب‌تر داشته باشید و دیگر نگران افتادگی و شل شدن پوست خود نباشید.

شاید روش‌های جوانسازی پوست نتوانند زمان را متوقف کنند اما می‌توانند به شکل شگفت‌انگیزی روند پیری پوست را کند و آهسته کنند و اعتماد به نفس جوان ماندن به شما بدهند. بسیاری از این روش‌ها ماندگارتر و برخی ماندگاری کمتری دارند.
لیفت با نخ یکی از روش‌های محبوب و موثر برای بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت بوده و می‌تواند چین و چروک‌های صورت را حتی در سنین بالا، محو کند. این تکنیک هیچ‌گونه اثری بر روی پوست باقی نمی‌گذارد و در تمامی نواحی صورت و گردن قابل استفاده بوده و ظاهری جوان‌تر به فرد می‌دهد.

لیفت صورت با نخ و جوانسازی

لیفتینگ با نخ صورت چیست؟

تا چند سال گذشته، تنها راه درمان افتادگی و شل شدگی پوست، جراحی لیفت صورت بود. این جراحی بسیار دشوار و با خطرات بسیاری زیادی انجام می‌شد. نقاهت این جراحی بسیار طولانی بود. البته نباید فراموش کرد که روش‌های دیگری نیز وجود داشت اما به اندازه جراحی لیفت در سالهای پیش کارآمد نبودند. در واقع تا همین سال‌ها پیش تنها راه رفع افتادگی پوست، حذف پوست اضافی به کمک تیغ جراحی بود. در حقیقت جراحی‌های زیبایی زنان طرفداران بسیار زیادی دارد، جراحی پوست و حذف پوست اضافی صورت نیز تا سالها پیش جز همین جراحی‌های زیبایی محسوب می‌شد.

جراحی لیفت نتایج فوق‌العاده‌ای داشت اما این جراحی بسیار پرخطر و پرریسک و همچنین با هزینه بالا انجام می‌شد و فرد باید زیر تیغ جراحی می‌رفت. به همین دلیل بسیاری از متقاضیان زیبایی از این روش استفاده نمی‌کردند و از طرفی شلی پوست آن‌ها برایشان عذاب‌آور بود.

شاید بپرسید خوب باید چه کرد؟ با شلی پوست کنار آمد؟ در پاسخ خواهیم گفت نگران نباشید. امروزه روشی کم تهاجم و بی‌خطر به جای روش جراحی جایگزین شده است. لیفت صورت با نخ یک روش مدرن و عالی جهت رفع چین و چروک پوست است. روش لیفت صورت با نخ روشی بسیار نوین در جوانسازی پوست به حساب می‌آید.

لیفت صورت با نخ یک روش فوق‌العاده در زیباسازی پوست به حساب می‌آید که در آن از نخ‌های بخیه‌ موقت یا جذبی برای لیفت یا بالا کشیدن پوست استفاده می‌شود. این نخ‌های بخیه‌ای موقت در زیر پوست کار می‌شوند و تاثیرات فوق‌العاده‌ای روی پوست می‌گذارند که دو مورد از آن عبارتند از:

لیفت و سفت کردن پوست

همانطور که در بالاتر نیز گفته شد در سالهای گذشته شما باید برای سفت کردن پوست خود به جراحی‌های پوستی روی می‌آوردید اما با گذشته زمان و همچنین پیشرفت روش‌های زیبایی، دیگر نیاز نیست برای لیفت و سفت کردن پوست خود زیر تیغ جراحی بروید و درد زیادی را تحمل کنید. در روش‌های نوین امروزی، پزشک زیر پوست شما کارهایی را انجام می‌دهد که به سفت شدن پوستتان کمک می‌کند. یکی از این روش‌های نوین، لیفت با نخ است. در این روش پزشک در کلینیک زیبایی پونک  با استفاده از نخ‌های بخیه موقت و دائمی پوست را سفت و جمع و از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند.

تحریک کلاژن سازی

نخ بخیه تنها یک نخ برای سفت کردن و بالا کشیدن پوست صورت نیست. بلکه این نخ‌هایی که پزشک در کلینیک زیبایی ظفر زیر پوست کار می‌کند علاوه بر سفتی، فرآیند پیری را نیز کاهش می‌دهد. این نخ‌ها سرعت روند پیری پوست را کاهش نمی‌دهند بلکه باعث از بین رفتن پیری پوست می‌شوند. این نخ‌های بخیه با تحریک پوست کاری می‌کنند که پوست مجدداً کلاژن بسازد. همانطور که می‌دانید کلاژن در زیر پوست به جوان ماندن پوست شما کمک می‌کند. در حقیقت لیفت با نخ با دو هدف اصلی، جوانسازی و جلوگیری از پیری انجام می‌شود. این دو هدف در آخر باعث زیباتر شدن شما خواهد شد. به همین دلیل می‌توان گفت در این روش نوین پوست با ساخت کلاژن و جوان کردن پوست روی اعتماد به نفس فرد تاثیر می‌گذارد.

 لیفت صورت با نخ و جوانسازی

مزایای بهره از روش لیفتینگ با نخ چیست؟

اما از مزایای لیفت با نخ چیست و چرا بهتر است به جای استفاده از جراحی‌های پوستی از لیفت با نخ استفاده کرد؟

نتایج طبیعی و نچرال

بسیاری از افراد در جراحی‌های زیبایی ترس از غیرطبیعی شدن صورت دارند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های لیفت با نخ طبیعی بودن این روش است. در جراحی‌های زیبایی لیفت صورت، پس از جراحی، پوست شما به گونه‌ای می‌شود که انگار با دو دست کشیده شده به همین دلیل ممکن است خیلی طبیعی و واقعی نباشد. در حقیقت در جراحی تمامی منحنی‌های صورت از بین می‌رود و دیگر خبری از حجم طبیعی و فرم طبیعی نیست. اما لیفت با نخ دقیقاً عکس جراحی پوست است و یک نتیجه بسیار طبیعی به دنبال دارد. لیفت صورت تمامی زوایای صورت فرد را حفظ می‌کند.

ایمنی بالا

لیفت با نخ برعکس عمل جراحی پوست کاری کم ریسک و با ایمنی بالا است. به همین دلیل از این روش می‌توانید در اطراف ابرو و یا پلک استفاده کنید. از این رو لیفت نخ می‌تواند افتادگی پلک را نیز درمان کند. بسیاری از روش‌های لیفتینگ به دلیل پرریسک بودن نمی‌توانند در بسیاری از نقاط صورت اجرا شوند اما لیفت با نخ را در حساس‌ترین نقاط صورت نیز قابل استفاده هستند.

دوره نقاهت سریع

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم در یک عمل جراحی دوره نقاهت بسیار طولانی و به همراه درد است. زیرا پوست اضافی به وسیله ابزارهای جراحی از پوست جدا و بخیه زده می‌شود. اما در لیفت با نخ به این صورت نیست. دوره نقاهت این روش نوین حداکثر 5 روز است. توجه کنید حداکثر 5 روز، این بدان معناست که می‌تواند کمتر هم باشد. همچنین شما پس از جراحی‌ لیفت پوست باید مراقبت‌های ویژه‌ای را برای پوستتان انجام دهید اما در لیفت با نخ اینگونه نیست. پس از اینکه لیفت با نخ را انجام دادید، می‌توان بلافاصله به کارهای روزمره خود ادامه دهید. تنها محدودیت لیفت با نخ، عدم انجام فعالیت‌ها و رویدادهای ورزشی است.

هزینه مناسب

هزینه این روش نسبت به سایر روش‌های جوانسازی مانند جراحی پوست کم‌تر بوده و افراد زیادی می‌توانند از این روش برای جوانسازی و زیباتر شدن خود استفاده کنند.

پایان

در پایان می‌توان گفت که شما برای جوان‌تر شدن پوست خود می‌توانید از این روش بهره‌ بگیرید. روش لیفتینگ صورت به وسیله نخ یک روش غیرتهاجمی یا کم تهاجمی است که در اغلب موارد برای هیچ کس عوارض جانبی شدیدی ندارد. تنها نکته مهم این است که برای بهره از این روش باید حتما به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پزشکیان سه‌شنبه راهی روسیه می‌شود
اسلامی شهادت یحیی السنوار را تسلیت گفت
تاکید اردوغان بر گسترش روابط با ایران
ظریف: نباید منتظر دستور از تهران باشیم ؛ دستور از مردم می‌رسد
پیراهن قرن؛ امضای مسی تاریخی شد
خبری که سنوار به مادرش داد
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
تهران سرد می شود
زلنسکی: یا دنبال سلاح اتمی می‌رویم یا ...
حرف‌های جالب حامد بهداد درباره دوران دانشجویی اش
واکنش فرهاد مجیدی به سرمربی جدید استقلال
حملات سنگین موشکی حزب الله به عکا
راهکار جدید بریکس برای دلار زدایی تحقق می‌یابد؟
داتیس پرو؛ مرجع اخبار و آموزش‌های تکنولوژی و فناوری اطلاعات
بررسی مزایا و معایب استفاده از فویل آلومینیوم در خانه
نصرتی ، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد
نظارت بر تاکسی‌ها هوشمند می‌شود
ایرج طهماسب به تئاتر برگشت
لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن در یک فیلم جدید
قاشق هخامنشی با طراحی پیچیده الهام‌گرفته از اساطیر کهن ایران!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top