تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/01/15 - 06:43
کد خبر: 465877

گزارش یک دیدار/ گفت‌وگوی ویدیویی با محمد گودرزی؛

رهبر انقلاب از کنش‌های جنبش دانشجویی اطلاع دقیق دارند

رهبر انقلاب از کنش‌های جنبش دانشجویی اطلاع دقیق دارند

هر سال که نزدیک به ماه مبارک رمضان می‌شویم، خاطرات خوشی از دیدار دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی با رهبر انقلاب در ذهنمان متبادر می‌شود. در یکی از روزهای ماه رمضان جلسه‌ای انتقادی و صریح بین دانشجویان و رهبری برگزار می‌شود که نمایندگان تشکل های دانشجویی به بیان نظرات کارشناسی و انتقادی نسبت به روند کشور طی یکسال اخیر می پردازند.

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشجویی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هر سال که نزدیک به ماه مبارک رمضان می‌شویم، خاطرات خوشی از دیدار دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی با رهبر انقلاب در ذهنمان متبادر می‌شود. در یکی از روزهای ماه رمضان جلسه‌ای انتقادی و صریح بین دانشجویان و رهبری برگزار می‌شود که نمایندگان تشکل های دانشجویی به بیان نظرات کارشناسی و انتقادی نسبت به روند کشور طی یکسال اخیر می پردازند.

در سلسله گفتگوهای ویدئویی با سخنرانان دیدار دانشجویی با رهبر معظم انقلاب حواشی، مهم‌ترین نکات و حال هوای دیدار دانشجویان با رهبرانقلاب را جویا شد. از این رو مجله تصویری «ماه دیدار ماه» با محمد گودرزی، نماینده دفتر تحکیم وحدت درحضور رهبر انقلاب پیرامون ابعاد مختلف دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر انقلاب  پرداختیم او در این گفتگوی چالشی مهم‌ترین اتفاقات روز دیدار با رهبری را روایت می کند که در ادامه می‌خوانید:

گودرزی در بخشی از سخنرانی خود درحضور رهبر انقلاب گفت: سازشگرانی که ناخدای کشتی شان به جای خدا، کدخداست. با اطلاع از عدم کارایی اربابانشان دست از وادادگی برنمی‌دارند و در مقابل حاکمیت، نظام و مردم طلبکارانه گارد می‌گیرند و وقیحانه دروغ می‌گویند و با توهمِ حافظه ضعیف تاریخی مردم برای تضعیف جمهوری اسلامی آرایش انتخاباتی می‌گیرند و سپس مزورانه دم از عدم اختیار رییس جمهور میزنند. کسانی که انقلاب را زیر سوال می‌برند و سیاه‌نمایی می‌کنند و خواهان انتخاباتِ هردمبیل با تعبیر آزاد هستند. آقایان بدانند به زودی با خواست مردم سزای اعمالشان را می‌بینند.

رهبرانقلاب از کنش‌های جنبش دانشجویی اطلاع دقیق دارند

وی افزود: ایجاد ثبات اقتصادی و توقف رویه‌ای که دولت با افزایش نرخ ارز از مردم مالیات تورمی می‌گیرد و به خود، بنگاه‌های شبه‌دولتی و شبه‌خصوصی یارانه افزایش نرخ ارز می‌دهد. موضوعی که نیازمند مهار سیطره تفکر بازارگرائی افراطی در مراکز تصمیم گیری­ست که با توصیه به عدم ایفای نقش به موقع دولت در اقتصاد، به تنگی معیشت مردم دامن زده است.

محمد گودرزی دبیرسابق دفتر تحکیم وحدت گفت: در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی باتوجه به محدود بدون زمان، رهبر انقلاب به تک تک سوالات دانشجویان پاسخ نمی دهند. در خصوص مسائل راهبردی و کلان کشوری تاجای ممکن سئوالاتی را پاسخ می دهند ولی درخصوص یکسری مسائل مثل عملکردهای مسئولین یا کسانی که منصوب رهبر انقلاب هستند بصورت مستقیم و تام و تمام پاسخ نمی دهد اما بعد از اتمام جلسه حضرت آقا موضوعات را ارجاع می دهند به مسئولین مرتبط و خود مراجع مربوطه با تشکل های دانشجویی ارتباط برقرار می کنند و نسبت به سئوالاتی که دانشجویان با رهبر انقلاب مطرح کردند به گفت و گو می پردازند. جزئیات بیشتر را در فیلم زیر ببینید:

فعال سابق دانشجویی ادامه داد: تنها مسئول جمهوری اسلامی که از کنش های جنبش دانشجویی اطلاع دقیق دارند رهبرانقلاب هستند که علاوه بر اطلاع دقیق رویکرد خاص و ناب تری نسبت به سایر مسئولین دارند در مواجهه با تشکل های دانشجویی و نحوه برخورد با آن ها. جزئیات بیشتر را در فیلم زیر ببینید:

گودرزی در پایان گفت: در دیدار دانشجویی سال 1394 رهبرانقلاب اسلامی در خصوص گفتمان سازی جنبش دانشجویی بیاناتی داشتند که بعد از آن سخنرانی دفتر تحکیم وحدت به این جمع بندی رسید که مردم سالاری دینی را به عنوان گفتمان اصلی دفتر تحکیم وحدت انتخاب کند و طی این چند سال پیگیر مطالبات و موارد در خصوص گفتمان مردم سالاری دینی بوده است. جزئیات بیشتر را در فیلم زیر ببینید:

گزارش از علی پیراینده

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
مینی بوس حادثه‌ساز در شهرستان سامان وارد یک حسینیه شد
پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد
۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر
عضو ارشد حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از قبلی هاست
تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه
تمجید میرجلال‌الدین کزازی از «مست عشق»
حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
نقش محوری دانشگاه در مردمی‌سازی اقتصاد
جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت
شناورسپاه از خط استوا عبورکرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی
اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است؛ ظرف یک هفته بررسی کنید و گزارش دهید
فیلم/ در ون‌های پلیس چه می گذرد؟
انقلاب فرهنگی امام صادق (ع) برای جهاد بود
فیلم/ برگزاری راهپیمایی میلیونی در یمن
سازمان جهانی بهداشت: در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
تداوم بارش‌های رگباری؛ هشدار سیل به ۱۳ استان کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top