تاریخ انتشار: شنبه 1402/01/19 - 11:47
کد خبر: 466388

بررسی ویژه صرافی بینگ ایکس bing و ربات ترید آن ۱۴۰۲

بررسی ویژه صرافی بینگ ایکس bing و ربات ترید آن ۱۴۰۲

در این مقاله درباره ربات ترید و کپی ترید صرافی بینگ ایکس به طور تخصصی پرداخته شده و آموزش های لازم ارایه گردیده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کسب سود در بازارهای مالی و به خصوص در بازار کریپتوکارنسی، یک هنر است. چه بسا زمان‌هایی که بازار منفی است ولی بازهم برخی از افراد در حال کسب سود هستند. اما به هر حال، آدمی محدود به زمان است و 24 ساعت در طول شبانه روز بیشتر فرصت ندارد. از این 24 ساعت، در نهایت می‌تواند 10 الی 12 ساعت را پشت لپ تاپ خود در حال ترید کردن باشد.

اما افراد حرفه‌ای در صرافی بینگ ایکس، با صرف زمان نصف و شاید هم کمتر از این زمان، در حال سود کردن هستند. این تریدرها با ربات grid در صرافی بینگ ایکس، کاملا آشنا هستند.  اگر شما هم در مورد این ربات و کار با آن، اطلاعاتی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب را با دقت بخوانید. ما در اینجا برای شما از این ربات و سودهایی که می‌توانید با آن بدست بیاورید، صحبت می‌کنیم.

بررسی ویژه صرافی بینگ ایکس bing و ربات ترید آن 1402

بر همین اساس، چند پرسش مهم و کلیدی مطرح کرده‌ایم که پاسخ آن‌ها را در این مقاله به طور واضح و مشخص، بیان کرده‌ایم. این پرسش‌ها شامل موارد زیر هستند:

1.     ربات تریدینگ صرافی بینگ ایکس، چیست و چگونه کار می کند؟

2.     برای فعال سازی ربات تریدینگ صرافی بینگ ایکس، چه باید کرد؟

3.     تفاوت بین کپی تریدینگ و فعال کردن ربات تریدینگ چیست؟

4.     ربات تریدینگ در صرافی بینگ ایکس، به چه کار می‌آید و چه مشکلی را حل می‌کند؟

معرفی ربات تریدینگ grid در صرافی بینگ ایکس bingx

معامله در بازار ارزهای دیجیتال، محدود به زمان نیست. این معاملات به صورت 24 ساعتی است و همیشه در حال انجام است. هیچ دام از تریدرهای حرفه‌ای یا تازه وارد، نمی‌توانند به طور 24 ساعت پشت سیستم خود بنشینند و معامله کنند. اما صرافی بینگ ایکس، انجام این کار را برای کاربران خود، ممکن و میسر ساخته است.

ربات تریدینگ در صرافی بینگ ایکس، یکی از قابلیت‌های بسیار ویژه برای کاربران حرفه‌ای است. تصور کنید که یک ربات را فعال کنید و او به جای شما، تمام معاملات را در 24 ساعت انجام دهد. یعنی او به جای شما کار کند. شما می‌توانید با این کار، با خیال راحت به کار و زندگی خود بپردازید و هرازگاهی آن را چک کنید.

ربات صرافی بینگ ایکس فارسی، Grid نام دارد. این ربات تحت فرمان شماست و با هوش مصنوعی کار می‌کند. شما می‌توانید به راحتی آن را در اکانت خود فعال کنید و با خیال راحت، نظاره گر معاملات او باشید.

شاید سایر صرافی‌های معروف دنیا و حتی صرافی‌های داخل کشور هم از ربات تریدینگ استفاده کنند اما یک تفاوت میان ربات بینگ ایکس با سایر ربات‌ها وجود دارد. این تفاوت در هوش مصنوعی این ربات است. صرافی بینگ ایکس، برای طراحی و اجرای ربات Grid هزینه زیادی صرف کرده و هوش مصنوعی بسیار قوی پشتیبان آن می‌باشد.

فعال سازی ربات تریدینگ در صرافی بینگ ایکس bingx

اگر کاربر تازه وارد هستید و به تازگی با صرافی بینگ ایکس آشنا شده‌اید، می‌توانید با ربات تریدینگ صرافی بینگ ایکس، سودهای خوبی بدست بیاورید. به شرط اینکه در ابتدا، از طریق کپی تردینگ، مشغول شوید و بعد از مدتی که دست‌تان به راه افتاد و با اصول معامله گری و ترید بیشتر آشنا شدید، ربات خود را هم فعال کنید.

اگر ربات تریدینگ در صرافی بینگ ایکس را فعال کنید، دیگر نیازی به تحلیل‌های نموداری به شکل فاندامنتال و فیبوناچی و غیره، ندارید. ربات grid به راحتی برای شما معامله می‌کند.

فعال کردن این ربات روی اکانت شما، کار بسیار ساده‌ای است. کافیست که بعد از ورود به حساب کاربری خود، در نوار بالا و در وسط، روی گزینه Grid Trading کلیک کنید. وارد یک صفحه و پنجره جدید می‌شوید که 3 قسمت دارد. این 3 قسمت شامل موارد زیر است و هر کدام از آن‌ها می‌توانند سودهای خوبی را برای شما، ایجاد کنند:

1.     Spot grid

2.     Spot infinity grid

3.     Futures grid

هر کدام از این سه بخش، یه توانایی مختلف این ربات را به نمایش می‌گذارد. در ادامه به توضیح این سه قسمت به طور خلاصه، پرداخته‌ایم.

بخش‌های مختلف ربات تریدینگ صرافی بینگ ایکس bingx

همانطور که می‌دانید، صرافی بینگ ایکس، از معتبرترین و پیشرفته‌ترین صرافی‌های دنیاست. این صرافی ربات تریدینگ مخصوص به خود را دارد که در سه بخش می‌توان از آن استفاده کرد. مختصری در مورد هر کدام از سه بخش ربات grid، توضیح می‌دهیم:

·        بخش اسپات گرید:

اگر ربات تریدینگ صرافی بینگ ایکس را فعال کنید، در بخش اسپات گرید، می‌توانید کف قیمت و سقف آن را مشخص کنید تا ربات برای شما کار خرید و فروش را به راحتی انجام دهد. ربات بینگ ایکس، ارز مورد نظر شما را در قیمت کف خرید می‌کند و در قیمت سقف، می‌فروشد. بعد از آن، معامله به اتمام می‌رسد.

وقتی شما بازه کف و سقف قیمت را برای ربات مشخص می‌کنید، این ربات، بازه‌های شما را به بخش‌های کوچکتر به نام grid تقسیم می‌کند. در هر بخش، با رسیدن قیمت به کف، خرید می‌کند و با نزدیک شدن قیمت به سقف، می‌فروشد.

·        بخش اسپات گرید نامحدود یا اینفینیتی infinity

یکی از معایب اسپات گرید، این است که اگر ارز مورد نظر به سقف تعیین شده برسد، معامله تمام می‌شود. چه بسا ارز مورد نظر، مدت زیادی در صعود باشد و می‌توان به راحتی از آن کسب سود کرد. برای حل این مشکل، صرافی بینگ ایکس، spot infinity grid را طراحی کرده است. با فعال سازی این بخش، معامله تا جایی که قیمت صعودی باشد، ادامه می‌یابد.

·        بخش futures grid

در معاملات آنی و اسپات، ریسک بالایی وجود دارد. البته درست است که هوش مصنوعی ربات تریدینگ صرافی بینگ ایکس، بسیار قوی و پیشرفته است، اما باز هم ممکن است منجر به ضررهای احتمالی شود. بخش فیوچرز گرید، این ریسک را تا حد زیادی مدیریت می‌کند.

با فعال سازی بخش فیچرز گرید، می‌توانید معاملات آینده خود را به راحتی انجام دهید. شما در این بخش می‌توانید از اهرم‌های بالاتری استفاده کنید که شانس شما را د کسب سود بیشتر، بالا ببرد. البته ناگفته نماند که به همان میزان، ریسک ضرر کردن شما هم بالا می‌رود.

بررسی ویژه صرافی بینگ ایکس bing و ربات ترید آن 1402

تفاوت کپی ترید  و ربات ترید در صرافی بینگ ایکس bingx

صرافی بینگ ایکس، ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی دارد. ممکن است این سوال پیش بیاید که چرا وقتی که کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس منجر به سود می‌شود، باید باز هم از ربات تریدینگ استفاده کرد؟ اصلا استفاده از این ربات، چه توجیه و منطقی دارد؟

پاسخ به این سوال، از دو منظر قابل بررسی است. یکی اینکه، اساسا این دو قابلیت، با هم متفاوت هستند. کپی تریدینگ برای افراد تازه کار مناسب است تا بتوانند با آن، سود کنند. اما ربات تریدینگ، برای افراد حرفه‌ای و اشخاصی که وقت و زمان کافی برای ترید کردن، ندارند، مناسب‌تر است. در هر دو، احتمال بروز ضرر نیز، وجود دارد.

دیدگاه دیگر در پاسخ به سوال بالا، ماهیت این دو قابلیت است. در کپی تریدینگ، یک شخص با هویت کاملا واقعی به عنوان یک تریدر وجود دارد که کاربر، پوزیشن‌های او را عینا کپی و اجرا می‌کند. اما در ربات تریدینگ، شما با شخص خاصی طرف نیستید. شخص روبروی شما، یک ربات است که کاملا گوش به فرمان شماست. شما هر دستور و خواسته‌ای را به او بدهید، اجرا می‌کند.

نقد و بررسی ربات grid در صرافی بینگ ایکس bingx

نوسانات شدید بازار ارز دیجیتال، تفاوت ساعت بین کشورهای مختلف و همچنین مشغله در زندگی، سبب شده است که کاربران حرفه‌ای، نیازمند یک ربات حرفه‌ای باشند. کاربران حرفه‌ای از مدیریت کردن لحظه‌ای حساب کاربری خود، ناتوان هستند. به همین دلیل، ناچار به استفاده از ربات gridهستند.

برای استفاده از این ربات، هیچ هزینه ‌ای از کاربران دریافت نمی‌شود. فقط کارمزد معاملات از طریق ربات تریدینگ، باید پرداخت شود که آن هم، مقدار زیادی نیست.

صرافی بینگ ایکس با طراحی این ربات، توانسته است شانس کسب سود را افزایش دهد و همچنین، ضررهای احتمالی در معاملات را به شدت کاهش دهد. این دقت بالا در ربات بینگ ایکس، به خاطر کامپیوتر و هوش مصنوعی بسیار قوی است که صرافی بینگ ایکس، آن را برای کاربران خود استفاده کرده است.

ربات گرید در صرافی بینگ ایکس، فرصت‌هایی که از دید شما پنهان می‌باشد را به خوبی دریافت می‌کند. این فرصت‌ها نباید از دست بروند.

و کلام آخر

صرافی بینگ ایکس با داشتن ربات تریدینگ بسیار قوی، توانسته است در بین تریدرهای مطرح دنیا، بسیار مطرح شود. کاربران حرفه‌ای در این صرافی، با استفاده از ربات grid می‌توانند سودهای بسیار زیادی کسب کنند. استفاده از این ربات، نه تنها بدون هزینه است، بلکه کارمزد کمی دارد و همان کارمزد ناچیز هم با سودهای زیاد، قابل پوشش است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
فیلم/ می‌خواهی امر به معروف کنی؟ اول به خودت نگاهی بنداز!
حذف سریال «حشاشین» از تمام سکوهای ایرانی
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آغاز عرضه خودروهای برقی از هفته آینده
هیأت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی‌ مجلس دوازدهم انتخاب شد
۸۵ میلیون ریال به حساب حجاج سال ۱۴۰۲ برگردانده می‌شود
برگزاری نشست همدلی و همفکری نیروهای انقلاب با حضور ۱۴۰ نماینده منتخب
جمعی از معلمان سراسر کشور فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
تامین ۴.۸ میلیارد دلار ارز در مرکز مبادلات برای واردات از ابتدای سال
شاخص بورس تهران ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد افت کرد
واردات خودروهای کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
شرایط پرداخت ارز حجاج اعلام شد
دیدگاه مالکان جدید می‌تواند استقلال را متحول کند
چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
نسخه پیچیده فروش اینترنتی دارو
فیلم/ ورود نیروهای پلیس برای سرکوب دانشجویان در دانشگاه یوتا
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مخبر خواستار اجرای سریع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد
تصویب راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها
جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
فراهم شدن امکان تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور
مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
جذب نیروی امریه در پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top