تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/01/22 - 09:10
کد خبر: 466693

بهترین روش برای ارسال بار و کالا به ترکیه

بهترین روش برای ارسال بار و کالا به ترکیه

ارسال بار به ترکیه کاری بسیار تخصصی و دشوار می باشد و از همین جهت پس بهتر است شرکت هایی را انتخاب نمایید که متخصص در این زمینه باشند تا فرایند حمل بار به ترکیه بصورت درست انجام بشود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ارسال بار به ترکیه کاری بسیار تخصصی و دشوار می باشد و از همین جهت پس بهتر است شرکت هایی را انتخاب نمایید که متخصص در این زمینه باشند تا فرایند حمل بار به ترکیه بصورت درست انجام بشود.

یکی از دغدغه های اکثر کسانی که قصد ارسال بار به ترکیه دارند این است که چگونه یک شرکت معتبر و متخصص را پیدا کنند که ما در این مقاله به معرفی یک شرکت باسابقه می پردازیم پس با ما همراه باشید

یکی از باربری های برتر صنعت حمل و نقل ، شرکت بین المللی الوبار می باشد. الوبار خدمات باربری به ترکیه را با کمترین هزینه در کمترین زمان انجام می دهد.

یکی از خدمات مهمی که شرکت الوبار ارائه می دهد صادر کردن بیمه نامه بین المللی رایگان می باشد و وجود بیمه نامه بسیار واجب و ضروری می باشد چرا که ممکن است حوادث های خطرناکی رخ بدهد و اگر بار و اثاثتان بیمه باشد هر مشکلی پیش بیاید ، با بیمه نامه جبران می شود.

بهترین روش برای ارسال بار و کالا به ترکیه

روش ارسال بار به ترکیه با استفاده از سه روش زمینی ، هوایی ، دریایی می باشد که بیش ترین کاربرد را روش زمینی دارد.

شرکت حمل و نقل بین المللی الوبار برای ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای از بهترین و حرفه ای ترین مشاوران استفاده می نماید تا خدماتی دقیق و سریع در اختیار شما قرار دهد.

حمل بار به ترکیه با بیمه نامه معتبر

بیمه نامه از موارد بسیار مهم و ضروری برای حمل بار به ترکیه می باشد پس حتما شرکت هایی را انتخاب نمایید که بیمه نامه داشته باشند.

بیمه نامه های مورد استفاده در شرکت بین المللی الوبار ، شامل دو نوع بیمه ایرانی و یک نوع بیمه بین المللی است که تضمین سلامت بار و حفظ سرمایه شما مشتریان محترم خواهد بود.

بیمه نامه مورد استفاده در خدمات باربری بین المللی الوبار ، در هنگام بروز خسارات، تمامی خسارات وارد شده بار را جبران می نماید. با انتخاب الوبار هیچ نگرانی و یا استرسی نسبت به بارها و محموله هایتان نداشته باشید.

انتقال محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی شما تحت پوشش بیمه نامه به هر میزان ارزش کالا قابل ارسال خواهند بود .

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به ترکیه چیست ؟

برای ارسال بار به ترکیه و دیگر شهر ترکیه مثل ارسال بار به استانبول ، داشتن یک سری مدارک بسیارالزامی می باشد. مدارک های مورد نیاز شامل :

  • کیملیک یا کارت اقامت موقت در کشور ترکیه
  • پکینگ لیست ( لیست کامل بار و محموله به دو زبان فارسی و ترکی ) )
  • اصل شناسنامه
  • اصل پاسپورت
  • اصل کارت ملی

در صورتی که مدارک فوق را در اختیار ندارید می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان راه حل مناسبی را شناسایی نمایید .  کافی است با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و اطلاعات دقیق تری از مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به ترکیه بدست بیاورید.

موارد ممنوعه برای باربری به ترکیه چیست ؟

بعضی از بارها و کالاها را نمی توان به کشور ترکیه ارسال کرد و فقط برخی از آن ها را به صورت مسافری می توان حمل کرد

مواردهای ممنوعه برای باربری به ترکیه شامل موارد زیر می باشند :

  • مواد غذایی و خوراکی
  • کالاهای آرایشی و بهداشتی
  • انواع دارو
  • تنباکو و دخانیات
  • انواع سلاح و مواد آتش زا

در بالا به موارد های ممنوعه ارسال بار به ترکیه اشاره کردیم پس بهتر است این گونه بار و کالاها را همراهتان نداشته باشید تا مشکلی برایتان به وجود نیاید. در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود اطلاع ندارید ، با مشاوران الوبار در تماس باشید.

هزینه ارسال بار به ترکیه چقدر است ؟

این یکی از سوالات پر تکرار برای اکثر کسانی که قصد ارسال بار به ترکیه را دارند این است که هزینه حمل بار به ترکیه چقدر است ؟ و کدام شرکت باربری بین المللی هم معتبر هست و هم با ارزان ترین قیمت باربری به ترکیه را انجام می دهد.

عوامل مختلف و خیلی زیادی وجود دارد که بر قیمت ارسال بار به ترکیه تاثیر گذار می باشد و باعث می شود قیمت متغیر باشد مثل :

  • روش های ارسال بار به ترکیه ( روش زمینی – روش هوایی – روش دریایی )
  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم بار
  • ارسال بار به صورت خرده بار یا فول تراک
  • هزینه بیمه نامه

ولی اگر قصد این را که دارید که کمترین هزینه را برای باربری به ترکیه پرداخت کنید بهتر است شرکت الوبار را انتخاب کنید. روش های مناسب حمل ، و بیمه نامه رایگان از ویژگی های الوبار است که هزینه های باربری شما را تا حد زیادی کاهش می دهد .

حمل بار بصورت زمینی به ترکیه

حمل بار بصورت زمینی به ترکیه بیش ترین کاربرد را دارد. دلیل این امر وجود مرز زمینی ایران و ترکیه می باشد و همچنین ارسال بار بصورت زمینی به ترکیه ، بسیار مقرون بصرفه می باشد پس اکثر افراد این روش را نسبت به دیگر روش های باربری انتخاب می نمایند.

در روش زمینی از کامیونت های مسقف و تریلی های ترانزیت استفاده می شود و ارسال بار با روش زمینی به تمام شهرهای ترکیه ( استانبول – آنکارا – آنتالیا –ازمیر – وان و ... ) در الوبار امکان پذیر می باشد.

شرکت بین المللی الوبار بار و اثاثتان را در ایران و شهر مورد نظرتان تحویل می گیردوبصورت صحیح و سالم و در سریع ترین زمان ممکن با کمترین نرخ باربری در کشور ترکیه تحویلتان خواهد داد.

حمل بار بصورت فول تراک : در این روش یک تریلی ترانزیت بصورت دربست در اختیار شما قرار می گرد و بارتان بصورت فول تراک از مبدا بارگیری به مقصد شما در کشور ترکیه تحویل داده می شود.

حمل بار بصورت خرده بار یا کنار باری : در این روش کالای شما در کنار دیگر کالاها حمل می شود که به این روش گروپاژ هم گفته می شود. هزینه حمل بار بصورت گروپاژ خیلی ارزان تر از ارسال بار بصورت فول تراک می باشد.

در روش هوایی ارسال بار به ترکیه به دلیل این که بارها را بر اساس حجم و وزن محاسبه می کنند باعث می شود که هزینه حمل بار به ترکیه افزایش یابد. پس بهتر است برای حمل خرده بار از روش هوایی استفاده نمایید تا هزینه کمتری را پرداخت نمایید.

ارسال بار به شهرهای ترکیه چگونه می باشد ؟

یکی از سوالات اکثر افراد و بازرگانان این است که ارسال بار به شهرهای ترکیه چگونه انجام می شود ؟

شرکت بین المللی و معتبر الوبار ، ارسال بار به شهرهای ترکیه مثل ارسال بار به آنکارا را در سریع ترین زمان با بهترین کیفیت انجام می دهد. کارشناسان متخصص و حرفه ای الوبار برای انتقال بار و کالاهایتان به کشور ترکیه ، مهمترین و کامل ترین اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهند.

در مرحله اول ، محموله شما توسط کارشناسان مورد بررسی قرار میگیرد تا شرایط آن سنجیده شود . پس از آن ، برای ارسال بار به ترکیه محموله ها بسته بندی شده و پکینگ لیست کامل برای آن تهیه می شود .

پس از تهیه پکینگ لیست ، محموله به گمرک منتقل می شود تا تشریفات گمرکی آن انجام شود .

پس از انجام تشریفات گمرکی ، محموله شما به مرز ترکیه ارسال می شود و پس از آن وارد خاک ترکیه می شود .

در شهر مقصد ، محموله وارد گمرک ان شهر خواهد شد و پس از تشریفات ترخصی بار ، محموله به شما عزیزان تحویل داده خواهد شد .

شما می توانید بصورت تلفنی و یا حضوری از کارشناسان الوبار مشاوره دریافت نمایید و پس از ثبت سفارش و تحویل مدارک به کارشناسان الوبار ، حمل بار به ترکیه انجام می شود..

بسته بندی ارسال بار به ترکیه

یکی از مراحل مهم و پراهمیت برای ارسال بار به ترکیه ، بسته بندی تمام بار و کالاها می باشد. برای بسته بندی از نایلون های حباب دار و جعبه های چوبی استفاده می شود و در بعضی مواقع به جعبه های سفارشی برای بسته بندی احتیاج می باشد.

بسته بندی کاری بسیار تخصصی می باشد پس اگر تخصصی و مهارت کافی را در این زمینه ندارید بهتر است این کار را انجام ندهید چرا که بسته بندی نادرست موجب خسارت بارهایتان می شود پس بهتر است این کار را به شرکت های متخصص بسپارید.

الوبار بهترین شرکت در زمینه بسته بندی ارسال بار به ترکیه می باشد که در کمترین زمان و با بهترین کیفیت این کار را انجام می دهد. این نکته را هم بدانید که بسته بندی حمل بار به ترکیه توسط کارگران ماهر و حرفه ای انجام می شود.

بهترین روش برای ارسال بار و کالا به ترکیه

نتیجه گیری :

در بالا سعی کردیم که به تمام موارد مهم در ارسال بار به ترکیه اشاره کنیم و همانطور که اشاره کردیم با انتخاب شرکت بین المللی الوبار دیگر نگران بارهای با ارزشتان نباشید و بصورت صحیح و سالم در مقصد مورد نظرتان آن ها را دریافت نمایید.

بهتر است هنگام ارسال بار برای ترکیه به نکات زیر توجه ویژه ای داشته باشید تا فریب یکسری از شرکت های نامعتبر را نخورید.

شرکتی معتبر را انتخاب نمایید

در قرارداد حمل روش ارسال بار به ترکیه حتما قید بشود

قبل از پلمپ بار خود را بازدید کنید

در روش زمینی همان تریلی که بار شما را از مبدا تحویل گرفته باید همان تریلی با همان شماره پلاک بارتان را به مقصد برساند

تیم متخصص و خبره الوبار آماده ارائه خدمات به تمام شهرهای ترکیه مثل استانبول – آنکارا – آلانیا – آنتالیا – وان – ازمیر می باشد و مشاوره بصورت رایگان و تخصصی ارائه می دهد و تمام راهنمایی های لازم را به شما صاحبین بار ارائه می دهند.

با انتخاب الوبار هیچ نگرانی نداشته باشید و کمترین هزینه را برای ارسال بار به ترکیه پرداخت نمایید.

شماره تماس شرکت الوبار : 02140333723

www.aloobaar.ir  آدرس سایت  :

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top