تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/01/22 - 20:22
کد خبر: 466783

دلیل بن شدن اکانت کلش اف کلنز با خرید درون برنامه ای +راه‌های جلوگیری با سایت معتبر

دلیل بن شدن اکانت کلش اف کلنز با خرید درون برنامه ای +راه‌های جلوگیری با سایت معتبر

 بازی کلش اف کلنز یکی از بازی‌های محبوب است که در سراسر کشورهای جهان، طرفداران زیادی دارد. این بازی در ایران نیز کاربران زیادی را به خود جذب کرده‌است و افراد زیادی روزانه زمان زیادی را صرف این بازی هیجان‌انگیز می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بازی کلش اف کلنز یکی از بازی‌های محبوب است که در سراسر کشورهای جهان، طرفداران زیادی دارد. این بازی در ایران نیز کاربران زیادی را به خود جذب کرده‌است و افراد زیادی روزانه زمان زیادی را صرف این بازی هیجان‌انگیز می‌کنند. کلش اف کلنز دارای قوانین و مقرراتی است که اگر گیمرها این قوانین را به‌خوبی رعایت نکنند، با پیغام You Have Been Banned مواجه می‌شود.

کاربران ایرانی گاهی اوقات به‌دلیل عدم تسلط بر زبان انگلیسی یا بی‌توجهی به قوانین و مقررات خواسته یا ناخواسته، قوانین این بازی را زیر پا می‌گذارند، به همین دلیل نیز با بن شدن اکانت خود مواجه می‌شوند. شایان ذکر است گیمرها برای خریدهای درون برنامه کش اف کلنز، موظف به رعایت برخی از قوانین هستند. در صورتی که قوانین به‌خوبی رعایت نشوند، گیمرها با بن شدن خرید درون برنامه ای کلش اف کلنز مواجه خواهند شد.

در ادامهٔ این مقاله قصد داریم تا شما را با بن شدن خرید درون برنامه ای کلش اف کلنز و راه‌های رفع آن آشنا کنیم، پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

قوانین کلی سوپرسل برای خریدهای درون برنامه ای کلش اف کلنز

بازیکنان برای استفاده از برخی از امکانات و تجهیزات بازی کلش اف کلنز، می‌توانند از خرید درون برنامه ای استفاده کنند. این قابلیت به آن‌ها کمک می‌کند تا از آیتم‌های پیشرفته‌تری در بازی برخوردار باشند. بسیاری از افرادی که علاقه‌مند به این بازی هستند، از خریدهای درون برنامه استفاده می‌کنند. برای خریدهای درون برنامه، سوپرسل قوانینی را وضع کرده‌است. چنانچه گیمرها این قوانین را رعایت نکنند، با بن شدن خرید درون برنامه ای کلش اف کلنز مواجه می‌شوند.

گفتنی است که در تمامی بازی‌هایی که توسط آیتونز یا گوگل‌پلی ارائه می‌شوند، خرید توسط شخص ثالث ممنوع است، به همین دلیل افراد برای خریدهای درون برنامه، موظف هستند که از اکانت‌های شخصی خود در گوگل استفاده کنند. این قانون به‌دلیل این است که قوانین مالی در کشورهای مختلف متفاوت است. به‌طوری‌که در برخی از کشورها، افراد برای انجام خریدهای درون برنامه، باید مالیات پرداخت کنند، در صورتی که در برخی از کشورها، برای خرید نیازی به پرداخت مالیات نیست، به همین دلیل سازندگان بازی سعی دارند تا خریدهایشان مطابق با قوانین همان منطقه انجام شود، اما گاهی اوقات افراد از این قانون پیروی نمی‌کنند، بنابراین سازندگان بازی مجبور هستند که قوانین سخت‌گیرانه‌ای را وضع کنند.

تاکنون چه تعداد از اکانت‌های بازی کلش اف کلنز بن شده‌اند؟

با توجه به آماری که از فروشگاه‌های مختلف جمع‌آوری شده‌است، از مجموع ده‌ها هزار خرید درون برنامه کلش اف کلنز، تنها 50 تا از اکانت‌ها بن شده‌اند. این تعداد در مقایسه با خریدهای درون برنامه ای که انجام شده‌است، رقم ناچیزی است. باوجوداین، اکانت‌های بن‌شده نیز بعد از گذشت 31 روز، به حالت عادی برگشته‌اند. در بین این افرادی که اکانت آن‌ها بن شده‌است، عده‌ای گفته‌اند که آن‌ها هیچ‌گونه خرید درون برنامه ای انجام نداده‌اند، ولی بازهم اکانتشان بن شده‌است.

بن شدن اکانت این بازی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد و صرفاً به‌دلیل نقض قوانین خرید درون برنامه ای اتفاق نمی‌افتد، برای مثال شما با خرید Gold pass clash of clans به هیچ عنوان بن نمی شوید مگر اینکه از مواردی که توسط این کمپانی ممنوع شده دست بزنید.

دلیل بن شدن اکانت کلش اف کلنز با خرید درون برنامه ای +راه‌های جلوگیری با سایت معتبر

دلیل بن شدن خرید درون برنامه ای کلش اف کلنز چیست؟

با توجه به محدودیت اینترنت در ایران کاربران ایرانی برای استفاده از بازی کلش اف کلنز باید از فیلترشکن استفاده کنند. هنگام استفاده از فیلترشکن آی پی بازیکنان تغییر می‌کند و همین باعث می‌شود که ریجن فروشگاه نیز تغییر کند. همان‌طور که قبلاً به آن اشاره کردیم، سوپرسل به تغییر منطقهٔ فروشگاه حساس است و با دیدن تغییر ریجن یا همان منطقهٔ فروشگاه اکانت بازی را بن می‌کند.

زمانی که کاربران از فیلترشکن استفاده می‌کنند. ریجن فروشگاه از ایران به ریجن کشورهای دیگر مانند آلمان، فرانسه یا هر منطقهٔ دیگری که فیلترشکن به سرورهای آن وصل شده‌است تغییر می‌کند. همین امر نیز باعث می‌شود که سوپرسل به تغییرهای آی پی حساس شده و باعث بن شدن اکانت بازی شود.

خرید درون برنامه ای کلش اف کلنز

در بازی کلش اف کلنز، گیمرها برای به‌روزرسانی و ارتقا آیتم‌های بازی مانند ساختمان‌ها، تجهیزات جنگی، طلسم‌ها و... به الماس نیاز دارند. برای به‌دست‌آوردن این الماس‌ها، نیاز به انجام برخی از کارها و عملیات در بازی است. گیمرها می‌توانند برای به‌دست‌آوردن تعداد الماس بیشتر در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از خرید درون برنامه ای کلش اف کلنز استفاده کنند. برای انجام خریدهای درون‌شبکه‌ای افراد باید از حساب کاربری خود در گوگل‌پلی استفاده کنند.

در حال حاضر گوگل‌پلی به‌دلیل محدودیت‌های اینترنت در ایران، بدون فیلترشکن قابل‌استفاده نیست. همان‌طور که به آن اشاره کردیم، استفاده از فیلترشکن به‌دلیل تغییر ریجن فروشگاه می‌تواند باعث افزایش احتمال بن‌شدن اکانت بازی کلش اف کلنز شود، به همین دلیل کاربران ایرانی بهتر است برای خرید آیتم‌های بازی کلش، به سایت‌های ایرانی که درزمینهٔ فروش آیتم‌های کلش اف کلنز فعالیت می‌کنند مراجعه کنند. این سایت‌ها به کاربران ایرانی امکان خرید ریالی را می‌دهند که این می‌تواند مزیت خوبی برای گیمرهای داخل ایران باشد، چراکه دیگر کاربران ایرانی مجبور به استفاده از فیلترشکن و همچنین تبدیل واحد پول برای خرید آیتم‌های این بازی نیستند. با این کار از بن شدن خرید درون برنامه ای کلش اف کلنز نیز جلوگیری می‌شود.

بهترین سایت برای جم کلش اف کلنز معتبر و بدون بن کدام است؟

شایان ذکر است که سایت‌های زیادی در این حوزه به‌وجود آمده‌اند که همهٔ آن‌ها معتبر نیستند، به همین دلیل نیز گیمرها قبل از انجام هرگونه تراکنشی در این سایت‌ها باید از معتبر بودن آن‌ها مطمئن شوند. برخی از سایت‌ها با ارائه آیتم‌های بازی کلش اف کلنز، به‌صورت ارزان سعی در جلب توجه کاربران دارند. در صورتی که این آیتم‌ها واقعی نیستند و هدف آن‌ها تنها کلاهبرداری است.

برای مثال یکی از سایت‌های معتبر برای خرید جم کلش اف کلنز، دیاموند لند می‌باشد، چرا که با توجه به استفاده از VPS های آی پی ثابت و گیفت کارت های معتبر کاملا معتبر می باشد.

دلیل بن شدن اکانت کلش اف کلنز با خرید درون برنامه ای +راه‌های جلوگیری با سایت معتبر

خلاصه

به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که بن شدن خرید درون برنامه ای کلش اف کلنز به دلایل مختلفی ممکن است اتفاق بیفتد. یکی از این دلایل، تغییر ریجن فروشگاه است. با توجه به این‌که قوانین مالی در هر منطقه‌ای متفاوت است، سازندگان بازی سعی دارند که خریدهای درون برنامه ای در همان منطقه انجام شود. یکی از دلایل اصلی بن شدن اکانت کاربران ایرانی، استفاده از فیلترشکن است، زیرا فیلترشکن‌ها باعث تغیر آی‌پی و درنتیجه ریجن فروشگاه می‌شوند، به همین دلیل نیز در صورت استفاده از فیلترشکن، احتمال بن شدن اکانت‌های بازی کلش اف کلنز افزایش می‌یابد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پیام سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در پی شهادت «یحیی السنوار»
پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت شهادت یحیی سنوار
عربستان؛ محل مدنظر پوتین برای برگزاری نشست صلح با اوکراین
همنوایی صدراعظم آلمان با صهیونیست‌ها: رخدادها در غزه کشتار دسته جمعی نیست
مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ تمدید شد
اولین تصاویر از محل انفجار پهپاد حزب‌الله در نزدیکی منزل نتانیاهو
برندگان مسابقه عکس میکروسکوپی در سال ۲۰۲۴ +عکس
معمار فلسطین نوین
حدیث چشمان یحیی
پروژه تاریخی ۷ اکتبر
اعلام رای انضباطی علیرضا بیرانوند در مورد پرسپولیس
نمایشنامه قهرمان آزادی فلسطین
امضای تفاهم‌نامه دانشگاه علامه‌ و انستیتو ریاست‌جمهوری در روسیه
قهرمانی تیم کاراته بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ کاتای ایران
مدافع پرسپولیس به کمیته اخلاق احضار شد
حمله مجدد رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت
"دانشجومعلمان ۹۱ و ۹۲" در انتظار کارت پایان خدمت
افتتاح مجتمع جدید دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) در قم
آیت‌الله جوادی آملی: صهیونیست با اصل اسلام مخالف است
پزشکیان سه‌شنبه راهی روسیه می‌شود
اسلامی شهادت یحیی السنوار را تسلیت گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top