تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/01/28 - 20:17
کد خبر: 467321

پرسپولیس در یک قدمی حدف از آسیا

 پرسپولیس در یک قدمی حدف از آسیا

در فاصله کوتاه باقیمانده تا بارگذاری نهایی مدارک موردنیاز AFC برای دریافت مجوز حرفه‌ای، باشگاه پرسپولیس با مشکل بزرگی مواجه شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» یکی از شروط حضور باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا دریافت مجوز حرفه‌ای است. مساله‌ای که طی دو سال اخیر به چالشی بزرگ برای فوتبال ایران تبدیل شده و در فصل گذشته هر دو تیم پرسپولیس و استقلال به واسطه نواقصی که داشتند از حضور در لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماندند. این اتفاق برای فصل آتی نیز برای استقلال شکل گرفته و این باشگاه به دلیل بدهی‌هایی که داشته و در موعد مقرر برای پرداخت آن ناکام مانده، از حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان علیرغم قهرمانی در فصل گذشته، محروم شد. اکنون، اما خبر‌ها از احتمال حذف پرسپولیس به واسطه عدم بارگذاری برخی از مستندات AFC خبر می‌دهد. در شرایطی که باشگاه پرسپولیس طی روز‌های اخیر از حل مشکلات خود خصوصا در بخش مالی و بدهی‌ها خبر داده بود، دو موضوع مربوط به استادیوم خانگی (ورزشگاه آزادی) و بحث مالکیت (وزارت ورزش) به دردسری چالش برانگیز در مسیر دریافت مجوز این باشگاه تبدیل شده بود. با این حال مدیریت مجموعه ورزشگاه آزادی چندی پیش خبر از تکمیل مدارک و نواقص ذکر شده از سوی AFC برای صدور مجوز خبر داده بود تا از این حیث خیال باشگاه پرسپولیس راحت شود و آن‌ها به دنبال پایان دادن به این ماجرا باشند.

مساله‌ای که با، اما و اگر‌های شکل گرفته و گمانه‌زنی‌هایی که با داغ شدن شایعات استارت می‌خورد، باعث نگرانی هواداران این تیم نیز شده بود. در آخرین مرحله بارگذاری مدارک آن‌ها (باشگاه پرسپولیس) در انتظار ارسال مدارک موردنیاز از سوی وزارت ورزش هستند. طی روز‌های اخیر صحبت‌های زیادی بین مدیریت باشگاه پرسپولیس و وزیر ورزش و معاونین وی به انجام رسیده و البته به این باشگاه اطمینان خاطر داده شده که در این بخش نیز آن‌ها همکاری لازم را صورت خواهند داد. اما در فاصله ۴۸ به پایان مهلت بارگذاری مدارک، هنوز پاسخ نهایی و مدارکی به دست باشگاه پرسپولیس نرسیده تا آن‌ها اقدامات نهایی را برای این موضوع صورت دهند.

موضوعی که می‌تواند تمام تلاش‌های ارکان باشگاه برای حل مشکلاتی که از سمت آن‌ها قابل رفع و حل شدن بود، بر باد خواهد داد و این باشگاه نیز با عدم ارسال به موقع مدارک، فصل آینده را هم باید همانند باشگاه رقیب و استقلال از حضور در لیگ قهرمانان آسیا ناکام بماند. باید دید وزارت ورزش طی ساعات کم باقیمانده تا ارسال مدارک نهایی، اقدامات لازم را در این خصوص دنبال خواهد کرد و موفق به انجام امورات لازم برای صدور مدارک موردنیاز در این‌باره خواهد شد یا خیر. منبع: ورزش سه

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اوسمار مدعی شد که سپاهان بلوف زده است
زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
کارگران قرارداد موقت دائمی می‌شوند؟
آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G
سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
کاهش صادرات تسلیحاتی فرانسه به اسرائیل با فشار افکارعمومی
بورس جذاب شد/ کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه
کمک‌های اهدایی به سیل‌زدگان در کارتخوان عبدالحمید!
اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top