تاریخ انتشار: جمعه 1402/02/01 - 09:52
کد خبر: 467764

«اسرائیل» از آرایش جنگی محور مقاومت ابراز نگرانی کرد

«اسرائیل» از آرایش جنگی محور مقاومت ابراز نگرانی کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشستی فاش ساخت «اسرائیل» پیشتر در یک جبهه با دشمنان خود می‌جنگید اما اعتراف می‌کنم ارتش بایستی اینک خود را برای چالش بزرگ نبرد در همه جبهه‌ها و همزمان آماده کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» «یوآف گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشستی با اذعان به اینکه «اسرائیل» اکنون با چالش بزرگ جدیدی از سوی جبهه مقاومت مواجه است، فاش ساخت که بایستی ارتش برای گشوده شدن جنگی فراگیر همزمان از چند جبهه آماده شود.

وبگاه خبری المیادین به نقل از منابع عبری زبان گزارش داد که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه در نشستی با ابراز نگرانی از جنگ آینده علیه «اسرائیل» فاش ساخت: «درگیری‌های محدود از یک جبهه پایان یافته است و بایستی خود را برای جنگی فراگیر از همه جهات و به طور همزمان آماده کنیم.»‌

گالانت افزود: «ارتش بایستی خود را آماده گشوده شدن جبهه فراگیری همزمان از همه جهت‌ها کند و چالش‌های امنیتی واقعی همزمان در همه بخش‌ها ما را تهدید می‌کند.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اضافه کرد که ما به دوران پایان درگیری محدود رسیده‌ایم و امروز با پدیده شاخصی در جنگ آتی مواجه خواهیم شد و آن تشکیل جبهه‌های درگیری همزمان و از چند محور خواهد بود.

در همین ارتباط، «آهارون زئیفی فرکاش» مدیر اسبق دستگاه اطلاعات نظامی ارتش «اسرائیل» (امان) پیشتر پس از حملات موشکی محدود جبهه مقاومت فلسطین از نوار غزه و خاک لبنان طی دو هفته پیش اذعان کرد بایستی برای گشودن جنگی فراگیر از همه جبهه‌ها آماده شویم.

فرکاش همچنین در اظهاراتی که روزنامه هآرتص آن را در پادکستی اخیراً منتشر کرد، هشدار داد که ممکن است در جنگ آتی، واشنگتن حمایت تسلیحاتی از ما نکند.

این اظهارات رئیس اسبق سازمان اطلاعاتی نظامی ارتش در حالی مطرح شد که در جریان حملات موشکی دو هفته پیش مقاومت فلسطین ضد خشونت نظامیان صهیونیستی با نمازگزاران در قدس اشغالی از چند محور از جمله از خاک سوریه، جنوب لبنان و نوار غزه، سرزمین‌های اشغالی به طور همزمان مورد حملات موشکی مقاومت قرار گرفتند.

در همین راستا، این مقام اسبق امنیتی صهیونیستی در اظهاراتی اذعان داشت که ایران، حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین در حال اجرای طرح مهیب برای گشودن جبهه چند جانبه ضد این رژیم در منطقه هستند و افزود که مقامات این رژیم از این اطلاعات در غفلت به سر می‌برند.

وی پیشتر در اظهاراتی تأمل برانگیز فاش ساخت که این هشدارهای اطلاعاتی در قالب توصیه‌های اخیر و نادری است که در سطح سیاسی به حاکمیت می‌دهم و از وقوع جنگ بزرگ احتمالی هشدار می‌دهم. وی این اظهارات را همزمان با وقوع خشونت‌ها و اعتراضات ضد اصلاحات قضائی نتانیاهو مطرح کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مربع مدعیان صعود به لیگ برتر+جدول لیگ
پیام خداحافظی خطیر: برای ۵ فینال باقی مانده هم قسم شویم
تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب آغاز شد
اقدام ویژه وزارت علوم برای جذب دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
اعلام آمادگی دانشگاه علامه برای آموزش زبان فارسی و بورسیه دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
پیدا شدن ماهواره‌ای که ۲۵ سال گم شده‌ بود
برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور با حضور رئیسی
سردار شیرازی: عملیات وعده صادق شکافی بزرگ بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد
ادای احترام تکاوران تیپ ۲۵ ارتش به معلمان +فیلم
گفت‌و‌گوی هنیه با وزیر خارجه قطر و رئیس سازمان اطلاعات مصر در خصوص آتش‌بس
آب پاکی بایدن روی دست معترضان: در سیاست‌ها تجدیدنظر نمی‌کنیم
سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
جزئیات لحظه پیدا شدن یسنا توسط امدادگر کایت سوار هلال احمر +فیلم
وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه !
دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
«یسنا» دختر ۴ساله کلاله‌ای زنده پیدا شد
لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top