تاریخ انتشار: شنبه 1402/02/16 - 22:48
کد خبر: 469341

بازیکنان پیکان پس از بازی با پرسپولیس چه گفتند

بازیکنان پیکان پس از بازی با پرسپولیس چه گفتند

تیم فوتبال پیکان امشب در هفته بیست و هشتم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مقابل پرسپولیس شکست خورد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، تیم فوتبال پیکان امشب در هفته بیست و هشتم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مقابل پرسپولیس شکست خورد.

اظهارات بازیکنان پیکان را درمورد این مسابقه می‌خوانید:

حسینی: پرسپولیس نیمچه موقعیت هم نداشت/ کل تیم پیکان سنگ تمام گذاشت

ساسان حسینی درمورد این شکست، اظهار داشت: هفته آینده یک بازی سخت با سپاهان در ورزشگاه نقش جهان بازی سختی داریم. همه بچه‌ها مردانه و باغیرت جنگیدند. پرسپولیس نیمچه موقعیت هم نداشت در حالیکه خود من 2 موقعیت داشتم. واقعا از تمام بچه‌ها و اعضای کادرفنی تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند. مشکل پیکان فقط این است که مظلوم بودیم و داوری خیلی به ضرر ما بود. با هر داوری هم می‌خواهیم صحبت کنیم به ما می‌گویند حرف نزن زیرا اخراجت می‌کنیم.

وی ادامه داد: من را بی‌دلیل محروم کرد. به این دلیل که جوان هستیم، نمی‌توانیم صحبت کنیم؟ سایر بازیکنان وقتی با داور صحبت می‌کنند، یک کارت هم نمی‌دهد اما با تنها خطایی که کردم، کارت زرد گرفتم. خیلی مظلوم و تنها بودیم. با این حال خیلی خوب مقابل پرسپولیس و تماشاگرانش جنگیدیم. بازی خوبی کرده و موقعیت داشتیم. حق‌مان باخت نبود. برخی اتفاقات دست به دست هم داد و باعث شد ببازیم. ایرادی ندارد زیرا نشان دادیم پیکان تیم خیلی باغیریت و باشرافتی است. همین برای ما مهم است.

بازیکن پیکان درخصوص برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی، گفت: نمی‌دانم در این مورد چه بگویم. ورزشگاه خانگی ما انقلاب کرج است اما اجازه ندادند در آن بازی کنیم. بازهم با این شرایط خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های ما در این مسابقه را همه دیدند. سر هیچ چیز گل خوردیم.

ثابت ایمانی: میزبان بودیم اما رختکن میزبان را هم به ما ندادند/ بنیادی‌فر خطای هل دادن بازیکن پیکان را گرفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامرضا ثابت ایمانی درمورد حواشی مربوط به قبل از دیدار با پرسپولیس، اظهار داشت: خودمان هم نمی‌دانستیم قرار است کجا بازی کنیم. یک بیانیه دادند که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود اما بیشتر از اینکه تمرکز تیم پرسپولیس برهم بخورد، تمرکز ما به هم ریخت. دیدید در شرایطی که میزبان بودیم، مقابل 20-15 هزار تماشاگر بازی کردیم اما  رختکن تیم میزبان را هم به ما ندادند. این مسائل خیلی مسخره است و نمی‌دانم چه بگویم. نمی‌دانم چه چیزی پشت این قضیه است.

وی افزود: نمی‌دانم موعود بنیادی‌فرد چه پنالتی‌ای گرفت. به او گفتم آیا خطای هند را گرفتی؟ گفت خیر هُل دادن بازیکن پیکان را گرفتم. به داور گفتم اصلا پنالتی نبود و خودت فردا زیر فشار می‌روی اما می‌گفت قسم می‌خورم که پنالتی بود. تیم ما جوان است و مظلوم‌ترین تیم لیگ هستیم. همه هم می‌دانند. در ورزشگاه انقلاب کرج سپاهان را بردیم. در ورزشگاه آزادی که استقلال میزبان بود هم مساوی کردیم اما اگر قرار نبود در کرج بازی کنیم، باید مقابل پرسپولیس در اکباتان بازی می‌کردیم.

هافبک پیکان درخصوص صحبت‌های مجتبی حسینی قبل از بازی با پرسپولیس، گفت: او به حدی زیر فشار بود که نمی‌دانست چرا می‌گویند او در مقابل تیم یحیی گل‌محمدی کار را راحت می‌گیرد. در شرایطی که اصلا چنین چیزی نبود. خدا را قسم می‌خورم پاک‌ترین آدمی است که در زندگی‌ام دیده‌ام. به حدی خوب ما را آماده کرده بود که بعید می‌دانم تیمی به آزادی آمده باشد و تا این حد خوب مقابل پرسپولیس بازی کرده باشد. بعید می‌دانم آن پنالتی هم درست باشد. هرچند پیکان جوان است اما این جوانان آینده فوتبال هستند. اینگونه نباید باشد که یک تیم را مظلوم گیر بیاورید و هرچه اتفاق است، سر آن خالی کنید.

کاپیتان پیکان: مگر داریم که یک تیم رفت و برگشت میهمان باشد/ در شرایط عادی از پرسپولیس گل نمی‌خوردیم

ابراهیم صالحی پس از این بازی، اظهار داشت: کل ایران نفهمید ما امروز میهمان بودیم یا میزبان. رختکن میهمان و نیمکت میزبان برای پیکان بود. 20 هزار نفر علیه ما بودند. نمی‌دانیم این دیگر چه اتفاقی است. هیچ جای دنیا نمی‌آیند رفت و برگشت یک تیم را میهمان کنند. مگر می‌شود؟ مگر داریم؟

وی درمورد اینکه آیا در مورد این موضوع با مدیران باشگاه پیکان صحبت کردند، گفت: ما فقط سر بازی می‌رویم اما شرایط و جو را دیدید. معلوم بود در این شرایط نمی‌توانیم امتیاز بگیریم. آن هم در این برهه حساس از لیگ.

کاپیتان پیکان درخصوص داوری این بازی، توضیح داد: در شرایط عادی بازی گل نمی‌خوردیم. حتما باید این اتفاق می‌افتاد. در حالت عادی پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت. نمی‌گویم ما از حریف بهتر بودیم یا زورمان می‌رسید اما در شرایط عادی گل نمی‌خوردیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
لورکوزن شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ فوتبال اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top