تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/02/21 - 13:39
کد خبر: 469910

با تور اروپا ایوار، رویاهایتان را سفر کنید

با تور اروپا ایوار، رویاهایتان را سفر کنید

آژانس مسافرتی ایوار، نامی آشنا برای مسافران و دست‌اندرکاران صنعت گردشگری به حساب می‌آید. ایوار فعالیت خود را بیش ۲۰ سال پیش و با اجرای تورهای زمینی اروپا (ویژه دانشجویان) آغاز کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آژانس مسافرتی ایوار، نامی آشنا برای مسافران و دست‌اندرکاران صنعت گردشگری به حساب می‌آید. ایوار فعالیت خود را بیش ۲۰ سال پیش و با اجرای تورهای زمینی اروپا (ویژه دانشجویان) آغاز کرد. امروز این شرکت علاوه‌بر اینکه به عنوان یکی از شناخته ‌شده‌ترین ارائه دهندگان خدمات تورهای اروپایی به حساب می‌آید، سایر خدمات گردشگری نظیر بلیط هواپیما، رزرو هتل داخلی و خارجی، صدور گواهینامه بین‌المللی، صدور بیمه مسافرتی، صدور بلیط قطار و اتوبوس‌های اروپا، خدمات سی آی پی فرودگاه امام و … را ارائه می‌نماید. در ادامه به بهانه ۲۰ سال فعالیت در عرصه گردشگری داخلی و بین‌المللی، نگاهی به فعالیت‌های آژانس هواپیمایی ایوار خواهیم داشت.

با تور اروپا ایوار، رویاهایتان را سفر کنید

آژانس هواپیمایی ایوار، تمامی مجوز‌های رسمی ایرانی و بین‌المللی نظیر مجوز فنی بند الف و ب، مجوز سازمان هواپیمایی کشوری، مجوز عضویت انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA)، مجوز عضویت انجمن صنفی گردشگری و جامعه تور گردانان را داراست. اولین نماینده رسمی ریل یوروپ در ایران از سال ۲۰۰۶، تنها نماینده رسمی فلیکس باس در ایران (از سال ۲۰۱۹)، نماینده رسمی کانون اتومبیل رانی (از سال ۱۳۹۲) و صادر کننده مستقیم گواهینامه بین المللی، نمایندگی لوفتهانزا سیتی سنتر (Lufthansa City Center) و رتبه‌ یک فروش بلیط گروهی ترکیش در ایران تنها بخشی از سوابق آژانس ایوار به حساب می‌آید.

مورد اعتماد سفارتخانه‌ها

اگرچه صدور یا عدم صدور ویزای شینگن تنها در حوزه اختیارات سفارتخانه است، اما با توجه به حسن سابقه‌ی ایوار در اجرای تور اروپا، مراحل صدور ویزای شینگن برای مسافران ایوار به آسانی انجام می‌پذیرد. با توجه به اعتماد سفارتخانه‌ها به روال پیگیری و صحت سنجی مدارک مسافران توسط ایوار و همچنین دریافت ضمانت‌نامه بازگشت، همسفران می‌توانند با خیالی آسوده مدراک خود را برای دریافت ویزای توریستی شینگن و شرکت در یک سفر اروپایی در اختیار آژانس بگذارند. ایوار در تمام سال‌های فعالیت، ویزای شینگن را به فقط عنوان یکی از خدمات تورهای اروپایی ارائه نموده که همین امر، باعث اعتماد حداکثری سفارتخانه‌ها به این دفتر مسافرتی شده است. اگرچه خدمات ویزای شیگن فقط بر روی تورهای گروهی و انفرادی ارائه می‌شود، اما ارائه ویزای ۵ ساله کانادا و ویزای ۲، ۵ و یا ۱۰ ساله انگلستان بدون خرید تور مسافرتی امکان‌پذیر است.

راهنمایان ایوار، بهترین های ایران

ایوار به عنوان اولین برگزارکننده دوره بین‌المللی پیشرفته راهنمایان تور (WFTGA) در ایران، میزبان حرفه‌ای‌ترین راهنمایان کشور در مجموعه خود می‌باشد. راهنمایان ایوار از تهران تا تهران و در تمامی لحظات سفر، در کنار مسافرین حضور دارند و تمام تلاش خود را برای لذت و آسودگی بیشتر همسفران به کار می‌بندند. اکثر راهنمایان ایوار، مدرسین دروس مختلف حوزه گردشگری در سازمان‌ها و موسسات گوناگون هستند. تمامی تورلیدرها علاوه‌بر دارا بودن کارت رسمی راهنمایان از سازمان میراث فرهنگی، موظفند در «دوره‌های راهنمایان تور» که توسط مجموعه ایوار معمولا هر دو سال یکبار به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود شرکت کنند و در صورت تایید کارگروه ایوار، به عنوان راهنما فعالیت خود را با این شرکت آغاز نمایند.

پکیج کامل سفر، نه صرفا هتل و پرواز!

یک تور مسافرتی ترکیبی از یک هتل و پرواز رفت و برگشت نیست و برای ایوار معنی دیگری دارد. تمام برنامه‌ریزی یک سفر از صفر تا صد توسط خود آژانس انجام می‌شود و برنامه سفر کامل، ارائه گشت‌های شهری و آپشنال، همراهی راهنمای فارسی زبان از تهران تا تهران، بلیط هواپیما، ترانسفر‌های فرودگاهی و بین شهری، هتل، بیمه مسافرتی، ویزا و ... همگی جزو پکیج تور گروهی به حساب می‌آید. اگر تمایل به تورهای گروهی نداشته باشید، می‌توانید سفر خود را قالب تورهای انفرادی انجام دهید. تورهای انفرادی بنا به سلیقه‌ شما برنامه‌ریزی شده و انتخاب ایرلاین، ساعت پرواز، هتل محل اقامت و … متناسب با اولویت شما انتخاب می‌شوند. در تورهای انفرادی نیز می‌توانید از خدمات ویزای شینگن استفاده نمایید.

سبد کامل تورهای خارجی

تور فرانسه، سوئیس و اسپانیا؛ پرطرفدارترین مقاصد اروپایی ایوار به حساب می‌آیند. بعضی ‌تورهای ایوار (مانند تور پاریس) به صورت پیوسته در تمام طول سال، یک هفته درمیان اجرا می‌شود. سایر تورهای ترکیبی اروپا نیز با توجه به فصل، برنامه‌ریزی و اجرا می‌گردد. غیر از مسیر‌های اروپا، بعضی مسیر‌های خاص نظیر کانادا، کره جنوبی، ژاپن، آفریقای جنوبی، سریلانکا، کوبا، برزیل، استرالیا و … در سبد محصولات ایوار قرار دارد. اگر تمایل به تورهای گروهی ندارید، می‌توانید سفر خود را قالب تورهای انفرادی انجام دهید. تورهای انفرادی بنا به سلیقه‌ شما برنامه‌ریزی شده و انتخاب ایرلاین، ساعت پرواز، هتل محل اقامت و … متناسب با اولویت شما انتخاب می‌شوند. در تورهای انفرادی نیز با استفاده از خدمات پرواز و هتل، می‌توانید از خدمات ویزای شینگن استفاده نمایید. تورهای نمایشگاهی نیز در قالب گروه و به قصد بازدید از یک نمایشگاه در کشور‌های اروپایی اجرا می‌شوند. البته برای استفاده بیشتر از سفر، پکیج‌های تورهای نمایشگاهی به نحوی برنامه‌ریزی می‌شوند که غیر از نمایشگاه، فرصت بازدید از هایلایت و جاذبه‌‌های شهر مقصد را نیز داشته باشید.

سایر خدمات گردشگری ایوار

از طریق وبسایت ایوار می‌توانید پرواز‌های داخلی و خارجی خود را با بهترین قیمت و از میان تعداد بسیاری از ایرلاین‌های معتبر تهیه نمایید. همچنین رزرو هتل‌های داخلی و خارجی نیز به صورت آنلاین و حضوری توسط ایوار ارائه می‌گردد. تمام خرید‌های شما از وبسایت‌ ایوار صرفا ریالی بوده و با کارت شتاب انجام پذیر است.

ایوار به عنوان یکی از شرکت‌های تحت قرار داد فرودگاهی، خدمات CIP را به تمامی مسافرین گرامی ارائه می‌دهد و مسافرین می‌توانند با درخواست خود و مشخص کردن نوع خدمات مورد نیاز، خدمات CIP را خریداری نمایند. همچنین این آژانس با همکاری بیمه سامان، اقدام به صدور بیمه‌ مسافرتی می‌نماید. بیمه مسافرتی، یکی از خدماتی است که در پکیج‌های تورهای گروهی این شرکت قرار دارد؛ پس اگر مسافر تورهای ایوار هستید، نیازی به تهیه بیمه‌نامه مسافرتی به صورت جداگانه نخواهید داشت.

با توجه به نمایندگی ایوار در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران (از سال ۹۲)، صدور آنی گواهینامه بین‌المللی یک ساله و سه ساله در دفتر این آژانس به صورت حضوری انجام می‌پذیرد. صدور گواهینامه در دفتر ایوار و کمتر از سی دقیقه انجام خواهد شد و ارائه مدارک مورد نیاز از جمله گواهینامه ایرانی، اجباری است.

مسافران قبلی ایوار چه می‌گویند؟

ایوار مهمترین هدف خود را بهبود کیفیت خدمات و رضایت همسفران خود می‌داند. تمامی مسافران ایوار پس از سفر، می‌توانند به صورت آنلاین نظر و دیدگاه خود را بر روی وبسایت درج نمایند. تمامی دیدگاه‌های وبسایت ایوار، صحت سنجی شده و بدون هیچگونه سانسور و دخل و تصرفی منتشر می‌گردد. تا امروز بیش از ۲۴۰۰ دیدگاه بر روی وبسایت ایوار منتشر شده است که همگی، مسافران حقیقی هستند و از این بین، بیش از ۹۷٪ مسافران، امتیاز عالی و خیلی خوب را به سفر خود داده‌اند. غیر از آمار، تمامی تجربیات و نوشته‌های مسافران نیز بر روی وبسایت ایوار قرار گرفته است.

خانه مهربانی، رسالت اجتماعی ایوار

 از ۳۰ آذرماه سال ۱۳۹۸ به کمک آژانس مسافرتی ایوار، فعالیت خانه مهربانی آغاز شد. خانه مهربانی ایوار در ۳ طبقه و ۶ اتاق میزبان بیش از ۲۰ نفر از همراهان بیمارانی است که برای درمان به تهران آمده‌اند و محلی برای اسکان موقت در شهر ندارند. تمامی خدمات این مرکز شامل اسکان و ارائه اتاق، تغذیه، رفت‌وآمد و خدمات بهداشتی رایگان است. خانه مهربانی در خیابان قزوین شرقی، خیابان شهید جوادیان (قلمستان)، پلاک ۶۳ واقع شده است. همراه بیمار پس از مراجعه به مدیریت بیمارستان و بخش مددکاری مرکز درمانی، با نامه معرفی پزشک و تأیید مرکز، به این همراه‌سرا مراجعه می‌کنند. در صورت خالی بودن فضای اسکان، در نخستین فرصت به همراه بیمار اتاق داده می‌شود.

انتشار کتاب های رویای سفر ایوار

ایوار در راستای ارتقای کیفیت و فرهنگ سفر، با همکاری فصلنامه گیلکمش، اقدام به تهیه و تولید کتاب‌هایی تحت عنوان «رویای سفر» نموده است که راهنمایی جامع برای مقاصد مختلف به حساب می‌آید و کمتر نمونه‌ای در زبان فارسی دارد. در گام نخست این فعالیت، کتاب «رویای سفر؛ پاریس» تهیه و منتشر شده است. هم‌اکنون کار کتاب «رویای سفر؛ ایتالیا» به اتمام رسیده و در مرحله انتشار قرار دارد. همچنین «رویای سفر، سوئیس» گام بعدی ایوار در سری کتاب‌های رویای سفر خواهد بود.

با تور اروپا ایوار، رویاهایتان را سفر کنید

تماس با ایوار

اگر به خرید آنلاین علاقه‌ای ندارید و می‌خواهید به صورت حضوری از خدمات ایوار استفاده نمایید، می‌توانید به آدرس خیابان ولیعصر، رو به روی پارک ملت، برج سایه، طبقه دوم (تراس) مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۹۱۰۰ تماس حاصل نمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
نکته اخلاقی آیت‌الله جاودان درباره گناه
واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه +فیلم
مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات
۵ بازیکن پرسپولیس در مسیر جدایی!
الاخبار متن پیشنهادی اسرائیل به حماس را منتشر کرد
روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند
رهبر انقلاب: غزه امروز مسئله اول دنیا است +فیلم
وظایف معاونت پرورشی در بیان رهبر انقلاب +فیلم
دلیل تشکر از معلم از زبان رهبر انقلاب +فیلم
کنایه سنگین رحیم‌پور ازغدی به بسیج دانشجویی کشور!
گزارش تصویری همایش اعزام دانشگاهیان به عمره مفرده +عکس
تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال
افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top