تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/02/25 - 12:56
کد خبر: 470264

مرکز تعمیرات تخصصی پرینتر ، پلاتر و دستگاه کپی دیجی کارتریج

مرکز تعمیرات تخصصی پرینتر ، پلاتر و دستگاه کپی دیجی کارتریج

تعمیر پرینتر یک فرآیند چند مرحله ای است که شامل بررسی، عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تعمیر پرینتر یک فرآیند چند مرحله ای است که شامل بررسی، عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده است.

معرفی مرکز تخصصی تعمیرات دیجی کارتریج

اگر بخواهیم به قطعات تشکیل دهنده پرینتر اشاره کنیم میتوانیم به : برد پاور – فورمتر – چرخ دنده ی پرینتر- سنسورهای کاغذ – کاغذ کش – پنل و صفحه نمایش – فیوزر و ... اشاره کنیم.

کارشناسان دیجی کارتریج طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، گزینش شده‌اند و با تمامی قطعات و محصولات قدیمی و جدید پرینترها ، دستگاه های کپی، پلاتر ها و کارتریج ها آشنایی دارند .

عوامل مختلفی در خرابی پرینتر تاثیرگذار هستند و اختلال در هر کدام از قطعات و بخش های پرینتر میتواند باعث مشکلاتی مثل :

  • گیر کردن یا مچاله شدن کاغذ
  • عدم وضوح چاپ قابل قبول
  • صدای اضافی دستگاه حین کار
  • خاموش شدن ناگهانی دستگاه
  • روشن نشدن و ...

که همه ی اینها یعنی قطعات آن آسیب دیده اند یا به دلیل دیگری، درست کار نمی کنند.

گاهی با سرویس دوره ای دستگاه میتوانید از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. به طور کلی پرینترهایی که در دوران استفاده توسط تعمیرکار به صورت دوره‌ای سرویس می‌شوند، کمتر با مشکل مواجه شده و عمر بیشتری نسبت به پرینترهایی که سال‌ها سرویس نشده‌اند دارند.

تعمیر پرینترهای اپسون در محل

توصیه میکنیم وقتی دستگاه با مشکلی مواجه شد سرخود کاری انجام ندهید. تجربه نشان داده است که با دستکاری بدون دانش کافی در زمینه تعمیرات ماشینهای اداری نه تنها مشکل برطرف نمیشود که گاها باعث وخیم تر شدن موضوع میشود.

در این شرایط شما نیاز به تعمیر پرینتر پیدا میکنید. تعمیر پرینتر نیاز به تخصص و مهارت بسیار بالایی دارد از این‌رو تعمیر دستگاه را باید به یک مرکز معتبر و کاربلد سپرد.

مرکز تعمیرات تخصصی پرینتر ، پلاتر و دستگاه کپی دیجی کارتریج

چرا مرکز تعمیرات تخصصی دیجی کارتریج؟

نمایندگی تعمیرات دیجی کارتریج با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تعمیر پرینتر، تعمیر دستگاه کپی، تعمیر پلاتر مفتخر است که با کادری مجرب و متخصص، در سریعترین زمان ممکن خدماتی با کیفیت را به شما ارائه خواهد داد.دیجی کارتریج خدمات فنی مطمئن، اقتصادی و سریع را ارائه می دهد.

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات دیجی کارتریج به دلیل حضور در دور‌ه های تخصصی قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه هایی همچون پرینتر، پلاتر و دستگاه کپی می باشند.

تعمیر پرینتر کانن

نمایندگی تعمیرات دیجی کارتریج با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان عزیز و با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌ محور، در تلاش است تا رضایت تمامی مشتریان این برند معتبر را کسب نماید.

پس از انجام سرویس و تعمیر، از سوی تکنسین دیجی کارتریج گزارشی از وضعیت دستگاه به مشتری ارائه می شود و اصول و قواعد لازم برای سرویس و نگهداری صحیح به منظور افزایش طول عمر پرینتر به مشتری اطلاع داده می شود.

مهم نیست که دستگاه کپی یا پرینتر شما چه مدلی باشد زیرا نمایندگی دیجی کارتریج تمامی مدل های مختلف دستگاه های کپی و پرینتر را تعمیر می نماید.

لازم به ذکر است که برای راحتی خیال مشتریان عزیز دیجی کارتریج تمامی خدمات خود را به مدت یک ماه گارانتی کرده و چنانچه در این مدت مجددا همان ایراد برای دستگاهتان به وجود بیاید، متخصصان دیجی کارتریج در خدمت شما هستند.

مرکز تعمیرات دیجی کارتریج با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از مراکز حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در زمینه دستگاه‌های کپی، پرینترها و پلاتر مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلف و مرتبط با این دستگاه ها عرضه می‌ دارد.

علاوه بر سرویس و تعمیر دستگاه، کارتریج را می توان به عنوان یکی از مهمترین بخش های دستگاه پرینتر در نظر گرفت. اگر این قطعه در دستگاه نباشد ما نمیتوانیم هیچ فایلی را پرینت بگیریم.

در صورتی که شارژ کارتریج شما تمام شده است و به دنبال استعلام قیمت شارژ کارتریج هستید باید به شما بگویم که دیجی کارتریج به کمک شما میآید.

نمایندگی تعمیرات پرینترهای اچ پی

چرا شارژ کارتریج را به دیجی کارتریج بسپاریم؟

  1. میزان تونر در کارتریج به طور کامل و بدون هیچ گونه فضای خالی پر می شود. این کار مدت زمان استفاده از کارتریج را بالاتر می برد.
  2. دیجی کارتریج به دلیل دسترسی به برندهای معتبر و درجه یک از قطعات اصل و با گارانتی جهت تجهیز پرینتر شما استفاده می کند.
  3. در دیجی کارتریج از تونر و جوهر های گرید A و با کیفیت استفاده میشود. این کار باعث می شود کیفیت دستگاه و چاپ بسیار بالا رود.
  4. قیمت شارژ کارتریج در محل برای شما با توجه به سرویس و پشتیبانی بسیار مقرون به صرفه است.

خدمات ارائه شده توسط دیجی کارتریج بسیار با کیفیت انجام میشود و بعد از اتمام کار از پرینتر چندبار تست گرفته میشود تا صحت کار مشخص شود اما اگر بازهم مشکلی بود میتوانید تماس بگیرید چون خدمات دیجی کارتریج دارای گارانتی است.

وظیفه کارتریج تامین جوهر مورد نیاز برای پرینت است. تونر یا جوهر مورد نیاز برای پرینت درون کاریج ریخته می شود. باید بگوئیم که کارتریج ها به دو نوع تونری و جوهری تقسیم می شوند. و در زمان شارژ کارتریج باید جوهر مختص به همان نوع از پرینتر استفاده شود.

ما در دیجی کارتریج نه تنها عملکرد دستگاه را بازیابی می کنیم و آن را تعمیر می کنیم، بلکه جوهر و تونر های باکیفیت را نیز انتخاب و به فروش می رسانیم.

ما همیشه جوهر و تونرهای اصلی و جوهرهای سازگار مارک های معروف جهان برای پرینترهای جوهرافشان را در فروشگاه و سایت دیجی کارتریج با بهترین قیمت و کیفیت موجود داریم.

مرکز تعمیرات تخصصی پرینتر ، پلاتر و دستگاه کپی دیجی کارتریج

صفر تا صد خدمات، قطعات تعویض شده و سرویس هایی که توسط دیجی کارتریج ارائه می شود، همراه با گارانتی معتبر است.

دیجی کارتریج با بهره گیری از افراد متخصص و کاردان با سال ها سابقه و تجربه در رابطه با تعمیرات پرینتر و ماشین های اداری و با پایبندی به دو اصل، تضمین خدمات و رضایت مشتریان سعی می کند تا شما عزیزان با خیال راحت تعمیرات دستگاه های خود را به ما بسپارید و دیگر نگرانی بابت دستگاه های خود نداشته باشید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top