تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/02/27 - 13:49
کد خبر: 470472

بهترین و تخصصی ترین باربری بین شهری

بهترین و تخصصی ترین باربری بین شهری

باربری و حمل و نقل بین شهری از مهمترین و اصلی ترین فعالیت های خدماتی است که ستون فقرات اقتصاد و صنعت کشور است.کارخانجات و شرکت های بسیار زیادی نیاز به خدمات حمل و نقل و باربری دارند تا محصولات و تولیدات خود را به نقاط مختلف کشور ارسال نماید. انتخاب یک شرکت باربری معتبر و متخصص نیز از چالش های بسیار مهم برای صنایع می باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ باربری و حمل و نقل بین شهری از مهمترین و اصلی ترین فعالیت های خدماتی است که ستون فقرات اقتصاد و صنعت کشور است.کارخانجات و شرکت های بسیار زیادی نیاز به خدمات حمل و نقل و باربری دارند تا محصولات و تولیدات خود را به نقاط مختلف کشور ارسال نماید. انتخاب یک شرکت باربری معتبر و متخصص نیز از چالش های بسیار مهم برای صنایع می باشد.

در این مقاله قصد دارید یکی از بهترین و تخصصی ترین باربری های بین شهری ایران را به شما عزیزان معرفی نماییم تا برای انتقال محموله های خود به نقاط مختلف کشور بدون مشکل این خدمات را به مجموعه ای معتبر و متخصص واسپاری کنید.

شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری ، همه روزه آماده ارائه خدماتی تخصصی و مقرون به صرفه است و با در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل در کشور امکان انتقال کالاها در اسرع وقت را فراهم می نماید. در مجموعه آنی بار برای ارسال محموله ها با انواع خودروها مشاوره رایگان در اختیارتان قرار میگیرد تا خدماتی تخصصی و سریع را تجربه کنید.

در ادامه  به بررسی خدمات و ویژگی های آنی بار می پردازیم تا شما عزیزان به راحتی و در اسرع وقت امکان بارگیری و ارسال محموله های خود را داشته باشید.

باربری بین شهری با انواع خودروی باری

برای ارائه خدمات حمل و نقل بین شهری و جابجایی کالاهای مختلف ، خودروهای باری متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند که هر یک از انها برای انتقال نوع خاصی از کالا مناسب هستند . آنی بار با در اختیار داشتن انواع خودروهای باربری امکان انتقال محموله در ابعاد و تناژ متفاوت را برای شما فراهم نموده است و همین موضوع سبب شده است که طیف گسترده ای از انواع کالا قابل ارسال باشند .

بهترین و تخصصی ترین باربری بین شهری

خودروهای باربری آنی بار به صورت زیر می باشند :

  • انواع کامیون ( تک / جفت / 911)
  • انواع تریلی ( بغلدار / کفی / چادری )
  • انواع خاور ( مسقف / روبار )
  • نیسان بار

مجموعه آنی بار بر اساس شرایط محموله های شما مناسب ترین خودروی باری را در اختیارتان قرار میدهد تا در کمترین زمان ممکن انتقال محموله های خود را انجام دهید . قبل از ثبت سفارش نیز می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان بهترین خدمات را با کمترین هزینه ثبت سفارش کنید .  شماره تلفن باربری آنی بار 57669-021 می باشد.

استفاده از بیمه نامه کامل برای باربری بین شهری

یکی از مهمترین ویژگی های آنی بار ، استفاده از بیمه نامه کامل می باشد که برای همه محموله ها در اختیار شما قرار میگیرد . بیمه نامه مهمترین موضوع در حمل و نقل کالاهای مختلف است و از آنجایی که همیشه خطرات مختلف در جاده ها و حمل و نقل بین شهری وجود دارد احتمال بروز خسارات به محموله ها وجود دارد.

از همین جهت ، مجموعه آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه محموله های مختلف را منتقل می نماید تا در صورت بروز حادثه امکان جبران آن فراهم باشد . بیمه نامه آنی بار کامل ترین پوشش خسارات را ارائه می نماید و هرگونه آتش سوزی ، شکستگی ، آبخوردگی و سرقت نیز تحت پوشش آن هستند.

در باربری بین شهری ، آنی بار تا 100 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می نماید که امکان انتقال کالاهای با ارزش را نیز فراهم می نماید.

چه نوع محموله هایی به صورت بین شهری ارسال میشوند ؟

برای ارسال بار و کالاهای مختلف به صورت بین شهری ، محدودیتی در ارائه خدمات وجود ندارد و تنها محدودیت امکان بارگیری و حمل آن توسط خودروهای باربری می باشد . در بسیاری از موارد ، محموله ها به دلیل نوع ساختار انها قابل مهار روی کامیون ها نیستند. از همین جهت برای انتقال آنها باید پایه هایی طراحی شود که محموله به درستی روی خودروی باربری قرار گیرد.

در برخی موارد نیز محدودیت هایی برای انتقال برخی از انواع کالا و محموله ها وجود دارند . به عنوان مثال ، برای انتقال برخی از کالاها نیاز به دریافت مجوز هایی از مراجع مربوطه میباشیم . برخی اقلام و کالاها نیز بصورت کلی جابجایی آنها  ممنوع می باشد . از همین جهت ، برای ارسال محموله های خود به شهر های دیگر ، حتما با کارشناسان آنی بار بصورت رایگان مشاوره نمایید.

بصورت کلی ، انواع کالاهای تجاری و صنعتی ، محموله های مواد خوراکی ، اقلامی نظیر تجهیزات و دستگاه های کارخانجات ، کانکس ، ماشین الات راه سازی و کشاورزی ، محصولات دامی و کشاورزی و میوه بصورت همه روزه از تمام نقاط کشور توسط تیم آنی بار بارگیری و در اسرع وقت به محل مورد نظر شما ارسال میشوند .

باربری بین شهری اثاثیه و لوازم خانه

برای انتقال انواع اثاثیه و لوازم منزل نیز میتوانید روی آنی بار حساب کنید .  ارسال اثاثیه از تهران و شهرستان ها به سایر نقاط کشور با استفاده از کامیونت مسقف و روباز ( در صورت درخواست شما ) انجام میشود و اثاثیه شما در کمترین زمان ممکن با استفاده از کارگران حرفه ای و آموزش دیده بارگیری و ئدر محل مورد نظر تحویل شما خواهد شد.

حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل در کمترین زمان ممکن انجام میشود و پیشنهاد آنی بار استفاده از کامیونت های مسقف سایز بزرگ است که امکان بارگیری اثاثیه بصورت کامل را برای شما فراهم می نمایند.

این خدمت در باربری بین شهری آنی بار با استفاده از لوازم بسته بندی کامل و کارگران متخصص انجام میشود. مشاوره با کارشناسان آنی بار رایگان است و از طریق شماره 57669-021 در خدمت شما هستند .

باربری بوشهر با کمترین هزینه

علاوه بر خدمات باربری تهران که به صورت همه روزه توسط آنی بار ارائه میشود ، برای باربری بوشهر نیز می توانید از طریق شماره های آنی بار ثبت سفارش خود را انجام دهید .

شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار یک شرکت سراسری است و برای انتقال محموله های مختلف به صورت همه روزه از بوشهر خدماتی سریع و تخصصی ارائه می نماید . در باربری بوشهر نیز برای انتقال محموله های به همه شهر های کشور انواع خودروهای باری در اختیار شما قرار میگیرد تا محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی شما بارگیری و ارسال شوند .

همانطور که می دانید بوشهر یک شهر بندری است و واردات کالا به این استان و شهر بسیار زیاد است . از همین جهت حجم درخواست باربری که به آنی بار ارسال می شود بسیار زیاد است . اما با در اختیار داشتن ناوگان بزرگ امکان ارائه خدمات در همه ساعات و روزهای هفته فراهم است .

باربری سمنان به تمام نقاط کشور

مجموعه انی بار برای انتقال محموله ها و کالاهای مختلف شما از سمنان نیز بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد . از آنجایی که سمنان یکی از استان های صنعتی و نزدیک به تهران است ، همه روزه درخواست های زیادی برای باربری سمنان برای نقاط مختلف کشور ثبت می شود . از همین جهت ، شرکت حمل و نقل آنی بار یک شعبه دیگر نیز در استان سمنان تاسیس نموده است که امکان بارگیری و انتقال کالا و محموله از این استان نیز فراهم باشد.

در خدمات باربری بین شهری که توسط  باربری سمنان ارائه می شود ، محموله های شما همه روزه برای همه شهر ها و شهرستان های کشور بارگیری و ارسال می شوند و با استفاده از بیمه نامه کامل سلامت محموله و حفظ سرمایه شما تضمین خواهد شد.

در شرکت حمل و نقل آنی بار اولیت در حفظ سلامت محموله ها می باشد و ارائه مشاوره رایگان نیز در همین راستا انجام میشود. مشاوره رایگان با کارشناسان این مجموعه از طریق تماس با شماره 57669-021 انجام میشود.

باربری قم به صورت همه روزه

قم به عنوان یکی از استان های همجوار تهران به دلیل فاصله کمی که با تهران دارد به یک استان صنعتی بسیار مهم تبدیل شده است . از همین جهت تمرکز صنایع مختلف در این استان نیز افزایش درخواست های خودروهای باربری برای انجام خدمات را افزوده است.

با توجه به این موضوع ، شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار با تاسیس دفتر شعبه قم امکان انتقال محموله ها با بهترین کیفیت را برای شما فراهم نموده است . در باربری قم ، همه روزه بار و کالا و محموله های شما از این استان به تمام نقاط کشور ارسال می شوند.

برای مشاوره تخصصی با کارشناسان آنی بار بهترین راه تماس تلفنی با شماره 57669-021 است.

بهترین و تخصصی ترین باربری بین شهری

مشاوره تخصصی برای خدمات باربری بین شهری

یکی از مهمترین ویژگی های یک شرکت باربری معتبر ، ارائه مشاوره تخصصی برای انتقال محموله ها می باشد . در مجموعه آنی بار نیز برای باربری بین شهری  به صورت همه روزه کارشناسان و متخصصین آماده ارائه خدمات مشاوره ای در کمترین زمان به شما عزیزان هستند.

شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار برای انتقال محموله ها از کارشناسان متخصصی استفاده می نماید که مشاوره با ایشان در انتخاب خودروی باربری ، شرایط حمل و میزان بیمه نامه سبب کاهش هزینه های شما ، افزایش ایمنی و سرعت انتقال می شود و به صورت کلی سبب بهبود تجربه خدمات باربری تهران می شود.

برای مشاوره با کارشناسان در باربری بین شهری می توانید با شماره 5 رقمی آنی بار 57669-021 در تماس باشید . علاوه بر این برای کسب اطلاعات بیشتر تنها کافیست از طریق وبسایت آنی بار (anibar.net) اقدام نمایید و پس از مطالعه ثبت سفارش خود را انجام دهید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top