تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/02/31 - 22:32
کد خبر: 470957

میکروفون برای دوربین کانن

میکروفون برای دوربین کانن

دوربین‌های کانن دارای یک میکروفون داخلی هستند اما این میکروفون‌ها اغلب بهترین کیفیت صدا را ارائه نمی‌دهند و صدای بدمیکروفون داخلی شما می تواند مشکل بزرگی باشد. 

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دوربین‌های کانن دارای یک میکروفون داخلی هستند اما این میکروفون‌ها اغلب بهترین کیفیت صدا را ارائه نمی‌دهند و صدای بدمیکروفون داخلی شما می تواند مشکل بزرگی باشد. علاوه بر نگرانی در مورد اینکه آیا محتوای شما جذاب است، باید مطمئن شوید که بهترین میکروفون برای دوربین کانن را در اختیار دارید  زیرا احتمال از دست دادن بینندگان به دلیل صدای بد بیشتر است تا یک ویدیوی بد.

میکروفون برای دوربین کانن

بهترین میکروفون برای دوربین کانن به شما کمک می کند تا نویز پس زمینه را جدا کنید و کیفیت صدا چندین برابر بهبود ببخشید.

انواع میکروفون برای دوربین کانن

قبل از شروع به معرفی میکروفون برای دوربین کانن، در اینجا به بررسی سریع انواع مختلف میکروفون‌های خارجی می‌پردازیم که به شما کمک می کند تا در مورد نوع نیازهای شما تصمیم بگیرید.

1.    میکروفون هایLavalier

میکروفون های Lavalier اغلب روی یقه قرار می گیرند تا بهترین کیفیت صدا را تضمین کنند . ولاگران به‌طور باورنکردنی علاقه‌مند به میکروفون‌های بی‌سیم هستند زیرا امکان حرکت بدون محدودیت را برای انها فراهم می‌کنند.

البته توجه داشته باشید که میکروفون Lavalier به طور کلی یک گزینه گران است.

2.    میکروفون های دستی

این نزدیکترین چیزی است که شما به یک میکروفون سنتی خواهید داشت. میکروفون‌های دستی برای ولاگرانی که با در دست گرفتن میکروفون هنگام ضبط راحت‌تر هستند، مناسب‌ است.

مشکل اصلی میکروفون های دستی، در این زمینه، این است که آنها معمولاً به تجهیزات های اضافی برای تولید صدای باکیفیت نیاز دارند، بنابراین هزینه کلی تهیه و استفاده از آن را بالا می برند.

3.    میکروفون های شاتگان

میکروفون های شاتگان را می توان مستقیماً روی یک دوربین  کانن نصب کرد. این میکروفون همه کاره به دلیل سهولت استفاده، بسیار محبوب است.

4.    میکروفون های روی دوربین

این نوع خاصی از میکروفون روی دوربین است که برای سازگاری با دوربین فیلمبرداری یا دوربین DSLR کانن طراحی شده است. آنها معمولاً سبک وزن هستند و قابلیت نصب روی دوربین را دارند.

5.    میکروفون های ویدئویی

میکروفون‌های ویدیویی در اصل نوعی میکروفون شاتگان هستند اما عموماً برای ضبط صدای نهایی نیستند آن‌ها مستقیماً به دوربین متصل می‌شوند تا صدای خراش را ضبط کنند، بنابراین امکان همگام‌سازی آسان را فراهم می‌کنند.

معرفی بهترین میکروفون برای دوربین کانن

میکروفون Deity V-Mic D3

Deity Microphones V-Mic D3 Pro  که برای بهبود قابل توجه کیفیت صدا نسبت به میکروفون‌های تعبیه‌شده در دوربین‌های کانن طراحی شده است که با قابلیت سطوح سیگنال پایین، رسیدن به سطح صدا به درستی، فیلتر قابل تنظیم و سازگاری گسترده بیشترین توجه را به خود جلب کرده است، به طوری که یکی از منتقدان آن را بهترین میکروفون شاتگان موجود در دوربین نامید.

باتری قابل شارژ حدود 50 ساعت استفاده را ارائه می دهد و دوربین های کانن نیازی به کابل های مختلف ندارند. در عوض، Deity  خروجی را بسته به چیزی که به آن متصل است تنظیم می کند.

میکروفون Blue Yeti

میکروفون Blue Yeti در استودیوهای پادکست تقریباً به یک منظره فراگیر تبدیل شده است. این یک میکروفون plug-and-play است که هر کسی می تواند نحوه استفاده از آن را یاد بگیرد  و از آن لذت ببرید.

بنابراین چه فقط نیاز به ضبط کردن خود داشته باشید یا بخواهید یک مکالمه گروهی کامل را ضبط کنید، این یک انتخاب عالی برای دوربین کانن  است.

میکروفون Rode Videomic Pro

 Rode Videomic Pro برای دوربین های دیجیتال کانن ایده آل است چون با 68 گرم وزن، کوچک ترین میکروفون برای دوربین کانن است اما هنوز از نظر عملکرد چیزهای زیادی برای گفتن دارد.

یکی از بهترین بخش‌های این میکروفون این است که دارای پایه است. بنابراین امکان نصب به سبک شاتگان را فراهم می‌کند.

 Videomic Proهمچنین دارای کیفیت صدای عالی است و عملکرد خوبی در جداسازی صداهای فردی دارد و یکی از بهترین نقطه فروش آن، قیمت مناسب آن است.

میکروفون Movo VXR10 

 Movo VXR10 Pro یک میکروفون ساده و جمع و جور است  که با کابل هایی برای اتصال به دوربین کانن خود عرضه میشود اما اگر در شرایط وزش باد ضبط می کنید ، Movo VXR10 Pro  ایده آل نیست.

برق میکروفون از دوربین تامین می شود، پس نیازی به باتری یا برق نیست. نصب آن نیز بسیار آسان است، میکروفون را روی دوربین نصب کنید و ویدیوی خود را ضبط کنید.

میکروفون Shure VP83F

Shure VP83F  به عنوان یک ضبط کننده صوتی مستقل عمل می‌کند که امکان ضبط مستقیم روی یک درایو فلش را فراهم می‌کند. این میکروفون دارای بهره قابل تنظیم تا 60 دسیبل، فیلتر، 10 ساعت عمر باتری و محدوده فرکانسی 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز است.

با وجود قیمت زیاد، ویژگی‌های قابل توجه دیگری آن را به یک میکروفون برای دوربین کانن تبدیل کرده است که ارزش توجه دارد.

میکروفون Simorr Wave U1

 Simorr Wave U1 به ​​دلیل ترکیب قیمت پایین، ارتفاع تقریباً نصف یکBlue Yeti  و صدای فوق العاده، همه را شگفت زده کرده است. به این ترتیب، این یک انتخاب عالی برای دوربین کانن است. همچنین فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد و دارای یک دکمه لمسیMute ، شماره گیری برای سطوح صدا و یک جک هدفون برای نظارت بر کیفیت صدا است.

به طور کلی، بهترین میکروفون برای دوربین کانن نیست اما مطمئناً بهتر از میکروفون داخلی دوربین کانن شما است و با این قیمت، گزینه خوبی برای مبتدیانی است که به تازگی شروع به کار در وبلاگ یا ساخت فیلم کرده اند.

میکروفون Rode VideoMicro

Rode VideoMicro نشان می دهد که چرا Rode میکروفون موردعلاقه ولاگران است.

VideoMicro دارای پاسخ فرکانسی است که تقریباً صدای زیر 100 هرتز را حذف می کند. صدای زمزمه و صدای مشابه پس زمینه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. همچنین در شرایط بسیار باد نیز بسیار موثر است. این بدان معناست که اگر زیاد در فضای باز فیلم می گیرید، VideoMicro انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

سوالات متداول

بهترین نوع میکروفون برای دوربین کانن کدام است؟

در این بررسی سه نوع میکروفون وجود دارد. یک میکروفون "تفنگ ساچمه ای" نوعی الگوی قطبی کاردیوئید دارد. بنابراین صدایی که از طرفین می آید را رد می کند. آنها معمولاً روی دوربین کانن می نشینند. آنها را می توان روی یک میله نصب کرد و به عنوان یک میکروفون بوم برای نزدیک شدن به منبع صدا استفاده کرد. 

میکروفون دستی همان چیزی است که خبرنگاران از آن استفاده می کنند. و اغلب به آن میکروفون گزارشگر می گویند. این مزیت نزدیک بودن به منبع صدا را دارد. عیب آن این است که یک دست را می بندد. یا باید با پایه استفاده شود، که می تواند باعث درهم ریختگی شود.

یک میکروفون سبک تر روی لباس فردی که صحبت می کند گیره می کند. سپس صدا را به گیرنده روی دوربین منتقل می کند. چون به بلندگو بسیار نزدیک هستند صدای بسیار خوبی تولید می کنند. و از خط مستقیم گفتار خارج می شوند، بنابراین پاپ و نفس مشکلی ندارد. با این حال، کسی که با لباس هایش کمانچه می کند، ممکن است دردسرساز باشد.

میکروفون برای دوربین کانن

الگوی قطبی میکروفون چیست؟

میکروفون ها دارای الگوی قطبی هستند. این تعیین می کند که آیا آنها صدا را از همه جا جمع می کنند یا از یک جهت. میکروفون های کاردیوئید، سوپرکاردیوئید و هیپرکاردیوئید عمدتاً صدا را از جلوی خود ضبط می کنند. میکروفون های شاتگان نیز این الگو را دارند. میکروفون های Lavalier همه جهته هستند. اما این مهم نیست زیرا آنها به منبع صدا نزدیک هستند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top