تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/03/01 - 22:49
کد خبر: 471068

اجاره خودرو در شهر های لوکس برای ایرانیان

اجاره خودرو در شهر های لوکس برای ایرانیان

یکی از خدماتی که به ‌تازگی بسیار مورداستفاده قرار گرفته‌ اجاره خودرو است. شما در هر شهری از ایران و خارج از ایران که باشید، می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. اجاره خودرو به دو صورت با راننده و بدون راننده در دنیا در حال ارائه است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی از خدماتی که به ‌تازگی بسیار مورداستفاده قرار گرفته‌ اجاره خودرو است. شما در هر شهری از ایران و خارج از ایران که باشید، می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. اجاره خودرو به دو صورت با راننده و بدون راننده در دنیا در حال ارائه است.

اجاره خودرو در شهر های لوکس برای ایرانیان

شما در اجاره خودرو با راننده، فردی مسئولیت‌پذیر و آشنا به مسیر را در کنار خود خواهید داشت. در اجاره خودرو بدون راننده، خودتان رانندگی خواهید کرد و تجربة جدیدی از رانندگی در خیابان‌های شهرهای مختلف دنیا را خواهید داشت. با توجه ‌به این موضوع که در ایران چند سالی‌ هست که واردات خودرو ممنوع شده است، یکی از جذاب‌ترین اتفاقات می‌تواند اجاره خودرو در کشورهای مختلف به‌خصوص در امارات و ترکیه باشد. این دو کشور از پرطرف‌دارترین کشورها برای سفر ایرانیان هستند. برای اینکه بتوانید خودرویی را اجاره کنید، کافی است شرکت معتبر را شناسایی کرده و سپس اقدام به کرایه کنید. با ما در ادامه همراه باشید تا یکی از شرکت‌های سرشناس را به شما معرفی کنیم.

شرایط اجاره خودرو در امارات

اگر قصد سفر به شهر دبی را دارید، حتماً پیشنهاد می‌کنیم با توجه به هزینة بالای کرایه تاکسی و زمان بر بودن استفاده از وسیله‌های نقلیة عمومی، حتماً از سرویس اجاره خودرو دبی استفاده کنید. در دبی بهترین و لوکس‌ترین خودروهای دنیا را می‌توانید کرایه کنید و تجربة جدیدی را در سفر داشته باشید. خدمات اجاره خودرو در دبی به دو صورت با راننده و بدون راننده است. در ادامه به مدارک و شرایط هر کدام اشاره می‌کنیم:

شرایط اجاره خودرو بدون راننده در دبی

۱- انتخاب خودرو

۲- ارائه مدارک (ارائة گواهی‌نامة بین‌المللی، پرداخت سپرده یا دپوزیت، دارابودن حداقل سن ۲۰ سال)

۳- مشخص‌کردن زمان اجاره

در این سرویس مسئولیت خودرو برعهدة راننده خواهد بود و حداقل زمان کرایه ۲ روز است که امکان افزایش زمان اجاره ماشین درصورتی‌که با شرکت انجام شده باشد، وجود دارد.

شرایط اجاره خودرو با راننده

۱- مشخص‌کردن مبدأ و مقصد

۲- ارائه مشخصات مسافران

۳- مدت‌زمان کرایه

در این سرویس تمام مسئولیت‌های خودرو اعم از دزدی، تصادف و جریمه برعهدة راننده خواهد بود. حداقل ۱۰ ساعت خودرو و راننده در اختیار شما خواهد بود و درصورتی‌که به زمان بیشتری نیاز داشته باشید کافی است با شرکت هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

نکاتی که در هر دو سرویس اجاره خودرو در دبی وجود دارد، این است که اگر از شرکت ایرانی، سعادت رنت درخواست کرایه ماشین را داشته باشید، می‌توانید با هر ارزی، مبلغ اجاره را پرداخت کنید. شما در هر مکانی می‌توانید درخواست دهید تا خودرو را در اختیارتان قرار دهند. درصورتی‌که به مشکلی برخورد کردید، نمایندة فارسی‌زبانی در خدمت شما خواهد بود. خودروهایی که در دبی از این شرکت به شما تحویل داده می‌شود، بدون نقص فنی و تمیز در اختیارتان قرار می‌گیرد. این مجموعه دارای ۱۰ سال سابقة موفق در صنعت کرایه ماشین است و بالاترین رضایتمندی مشتری را نسبت به دیگر شرکت‌های هم صنف خود داشته است.

این مجموعه نمایندگی دبی خود را حدود ۵ سال است که راه‌اندازی کرده و دارای دفتر مرکزی است و خودروهایی چون تویوتا کرولا، هیوندای کرتا، تویوتا رایز، فورد موستانگ، تویوتا اف جی کروز، نیسان‌پاترول، تویوتا کراس را با کمترین سود اجاره می‌دهد. این خودروها تعداد کمی از ماشین‌های موجود در دبی است و به شما با اعلام بودجه خود به همکاران سعادت رنت، خودرویی مناسب معرفی خواهد شد.

شرایط اجاره خودرو در ترکیه

بیشترین استقبال از اجاره خودرو در ترکیه در شهر استانبول است. اجاره خودرو در استانبول از شرکت اجاره خودرو سعادت رنت به‌صورت بدون راننده به شما عزیزان ارائه می‌شود؛ زیرا هزینة کرایه ماشین با راننده با مبلغ بالایی صورت می‌گیرد که به ضرر شما خواهد بود به همین دلیل اجاره خودرو بدون راننده در استانبول به شما پیشنهاد می‌شود. در این سرویس ارائة این مدارک لازم است:

۱- گواهی‌نامه بین‌المللی

۲- حداقل سن ۲۰ سال

۳- واریز مبلغ سپرده (دپوزیت)

مدت‌زمان کرایه ماشین به‌صورت بدون راننده در استانبول ۲ روز است، درصورتی‌که زمان کمتری مد نظرتان باشد، باید هزینة ۲ روز را پرداخت کنید، برای اجاره خودرو در استانبول با مدت‌زمان بیشتر از ۲ روز، کافی است با همکاران شرکت هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و با پرداخت هزینة اضافه خودرو را در اختیار داشته باشید. خودروهایی که در استانبول می‌توانید اجاره کنید عبارت‌اند از: آئودی a۳، رنجروور ووگ، ولوو s۶۰، فیات۵۰۰x و شورلت کامارو.

هر کدام از خودروهای ذکر شده را می‌توانید در هر محلی همچون هتل، فرودگاه، مراکز خرید، مکان‌های گردشگری از استانبول از همکاران سعادت رنت تحویل بگیرید.

اجاره خودرو در شهر های لوکس برای ایرانیان

جمع‌بندی

طی تحقیقات صورت گرفته برای اجاره خودرو در کشورهای خارجی بهتر است از شرکت‌های ایرانی که در آن کشورها نمایندگی دارند درخواست اجاره ماشین کنید، زیرا امکان کلاهبرداری کمتر خواهد بود. سعادت رنت موفق‌ترین شرکت در صنعت اجاره خودرو است. این شرکت در ایران چند شعبه فعال دارد و نمایندگی رسمی این مجموعه در تهران قرار دارد. بیشترین استقبال در ایران مربوط به اجاره خودرو کیش و اجاره خودرو در تهران است و شما در کیش می‌توانید خودرو را بدون سپرده (دپوزیت) و بدون پرداخت هزینه‌ی جا به جایی(ترانسفر) در هرجایی از کیش تحویل بگیرید و خودروها را با قیمت کمتر از هر شهر دیگر اجاره کنید و از رانندگی با خودروهای لوکس لذت ببرید.

سعادت رنت برای رفع ابهامات شما قراردادی آماده کرده است که اطلاعات خودرو، نوع بیمه، مدت‌زمان اجاره و مبلغ کرایه در آن به‌صورت کامل درج شده است و در زمان تحویل خودرو به شما عزیزان ارائه می‎دهد تا پس از مطالعه آن را امضا کنید. این قرارداد در دو نسخه تعبیه شده است. برای درخواست اجاره خودرو چه در ایران و چه خارج ایران کافی است وارد وب‌سایت سعادت رنت شوید تا اطلاعات کامل در مورد خودروهای موجود با هزینة آنها در اختیارتان قرار گیرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top