تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/03/03 - 13:52
کد خبر: 471311

سفری به یاد ماندنی با قصر شیرین

سفری به یاد ماندنی با قصر شیرین

اگر برای تعطیلات پیش رو هنوز برنامه‌ای نچیده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم سفر متفاوتی را برای خود و عزیزانتان تدارک ببینید و مدتی را از روزمرگی خود دور شوید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر برای تعطیلات پیش رو هنوز برنامه‌ای نچیده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم سفر متفاوتی را برای خود و عزیزانتان تدارک ببینید و مدتی را از روزمرگی خود دور شوید. شاید با خود تصور کنید که سفرهای خارجی دردسرهای زیادی دارد که به دلیل عدم آگاهی یا ضعف آشنایی با زبان آن کشور، از خیر آن می‌گذرید اما باید بگوییم که همراه شدن با تورهای گردشگری این گونه مشکلات تا حدود خیلی زیادی حل کرده و سفر به خارج از کشور را برایتان شیرین می‌کند. آژانس مسافرتی قصر شیرین برگزارکننده انواع تورهای خارجی و داخلی در سفرهای خاطره ‌انگیز در کنار شماست. به این ترتیب می‌توانید با چند کلیک ساده در سایت قصر شیرین، بلیط خود را به مقصد مورد نظر خریداری کنید. آژانس مسافرتی قصر شیرین می‌تواند روزهای خاص و دلپذیری را در آلبوم خاطراتتان ثبت کند. در ادامه قصد داریم تعدادی از محبوب‌ترین تورهای گردشگری دنیا را به شما معرفی کنیم. اگر قصد سفر کرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم مطالعه مطالب زیر را از دست ندهید.

سفری به یاد ماندنی با قصر شیرین

تور ترکیه

بدون شک یکی از پرفروش‌ترین و جذاب‌ترین تورهایی که در آژانس مسافرتی قصر شیرین برگزار می‌شود تور ترکیه است. دیدنی‌ها و جاذبه‌های فراوان این کشورهمسایه، باعث شده افراد بسیاری برای بازدید از این کشور به ترکیه سفر کنند و صنعت گردشگری آن بسیار پررونق تر از گذشته شود.

 لازم به ذکر است که آمار بالایی از گردشگران، مسافران ایرانی هستند که به دلیل مسافت کم ایران تا ترکیه، این سفر را برای تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. ترکیه جاذبه‌های گردشگری متعددی دارد که برای هر سلیقه با هر سن و جنسیتی تدارک دیده شده و این کشور را از لحاظ جذب گردشگر با دیگر مقاصد متمایز کرده است.

 اگر مایل به دریافت تور ترکیه هستید می‌توانید با مراجعه به سایت ما در کوتاه‌ترین زمان بلیط و تور مورد نظر خود را دریافت کنید. خوب است بدانید که بر اساس بودجه‌تان تورهای ترکیه متعددی وجود دارد و برای خرید آن انتخاب محدودی ندارید.

دیدنی‌های ترکیه شامل جاذبه‌های گردشگری و تفریحگاه‌هایی است که برای گردشگران در نظر گرفته شده این مناطق عبارت است از میدان تکسیم، خیابان استقلال، آرامگاه و موزه مولانا، مسجد و مقبره شمس تبریزی، ساحل کلئوپاترا، اوزون پلاژ و موارد بسیار دیگر.

تور دبی

یکی دیگر از بهترین تورهایی که می‌توانید برای گذراندن تعطیلات انتخاب کنید؛ تور دبی است. این تور را می‌توانید از آژانس هواپیمایی قصرشیرین خریداری کرده و به دیدن این شهر رویایی در خلیج فارس بروید. دبی شهری لوکس و مدرن با دیدنی‌های فراوان است و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری معروف مانند برج خلیفه، ساحل جمیرا، آتلانتیس پالم، برج‌ العرب، مجمع‌ الجزایر جهان و ... را در آن مشاهده خواهید کرد.

تور دبی می‌تواند تجربه سفری کاملا خاص را در ذهنتان ثبت کند. علاوه بر آن می‌توانید برای اقامت خود از بهترین هتل‌های موجود در دبی استفاده کنید و این سفر را خاطره انگیزتر از قبل کنید. این تور همانند دیگر تورهای خارجی در سایت قصر شیرین قابل خریداری بوده و در تمام مراحل با پشتیبانی ۲۴ ساعته همراه شما خواهد بود.

تورچین

اگر بخواهیم مسافرتی ماندگار و متفاوت را به شما پیشنهاد دهیم قطعا انتخاب ما تور چین است. چین کشوری مدرن و پیشرفته با جاذبه‌های تاریخی و آثار باستانی است و مناسب افرادی است که به دیدن تاریخ کهن چین در قاره آسیا علاقمند هستند. شما می‌توانید دیدنی‌های چین را از طریق خرید تور چین از آژانس مسافرتی قصر شیرین به صورت آنلاین و غیر حضوری تهیه کنید.  شاید برایتان جالب باشد که بدانید در کنار آثار باستانی و سازه‌های کهن این کشور، برج‌های مدرن و مرتفعی وجود دارد که نشان دهنده رونق صنعت گردشگری اروپایی در چین است. دیدنی‌هایی که با سفر به این کشور و با خرید تور چین انتظارتان را می‌کشند کاخ امپراطوری پکن، ارتش تراکوتا، کاخ باستانی چین در پکن، رودخانه لی، رودخانه یانگ تسه، کاخ پوتالا، بودای برگ لشان و دیگر دیدنی‌‌هاست که با نگاه اول شما را مسحور خود می‌کند.

سفری به یاد ماندنی با قصر شیرین

آژانس مسافرتی هواپیمایی قصر شیرین

آژانس قصر شیرین با سابقه درخشان خود، همراه و پشتیبانی عالی برای سفرهای شما است. با قصر شیرین می‌توانید به بهترین کشورهای جهان سفر کنید، به راحتی فرایند اخذ ویزا را انجام دهید واقامتگاه و هتل خود را قبل از شروع سفر رزرو کنید. ما در قصر شیرین مجری و برگزار کننده بهترین تورهایی هستیم که می‌توانید در زندگی خود تجربه کنید. لازم به ذکر است که می‌توانید با مراجعه به سایت قصر شیرین از تورهای خارجی و تورهای داخلی موجود مطلع شده و به راحتی سفر مورد نظر خود را قطعی کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top