تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/03/04 - 23:08
کد خبر: 471466

فقط ضرر نکرده‌اید، از داوری سود هم برده‌اید

فقط ضرر نکرده‌اید، از داوری سود هم برده‌اید

افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در میکسدزون خبری ورزشگاه دستگردی اکباتان درباره صعود سرخپوشان به فینال و رقم خوردن یک دربی دیگر گفت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم. همیشه بعد از قهرمانی تیم انگیزه‌اش را از دست می‌دهد، اما امروز خدا را شکر دیدیم کل مجموعه مقابل تیم خوب هوادار و در زمین این تیم باانگیزه بودند. در نهایت خدا را شکر بردیم و به فینال رفتیم. برای ما همه بازی‌ها مهم است. به امید خدا با تمام قدرت می‌رویم تا ببریم، قهرمان شویم و دبل کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از"ورزش‌سه"، افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در میکسدزون خبری ورزشگاه دستگردی اکباتان درباره صعود سرخپوشان به فینال و رقم خوردن یک دربی دیگر گفت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم. همیشه بعد از قهرمانی تیم انگیزه‌اش را از دست می‌دهد، اما امروز خدا را شکر دیدیم کل مجموعه مقابل تیم خوب هوادار و در زمین این تیم باانگیزه بودند. در نهایت خدا را شکر بردیم و به فینال رفتیم. برای ما همه بازی‌ها مهم است. به امید خدا با تمام قدرت می‌رویم تا ببریم، قهرمان شویم و دبل کنیم.
پیروانی سپس در واکنش به این سوال که در پایان بازی با نیمکت تیم حریف خوش و بش کرده و این مسئله‌ای است که کمتر پیش می‌آید، گفت: ما خدا را شکر با همه خوش و بش می‌کنیم و همه را دوستان و عزیزان خودمان می‌دانیم. شاید در زمین بازی رقابت داشته باشیم، ولی من خودم به شخصه مخلص همه هستم. چه بازیکن و چه مربی. من به عنوان مدیر پرسپولیس تمام تلاشم را می‌کنم که تیمم سربلند بیرون بیاید، حالا اگر تنشی هم در حین بازی هست، در پایان بازی با همه دوست و رفیق هستیم.
پیروانی سپس در واکنش به این سوال که بسیاری از تیم‌ها در طول هفته برای پرسپولیس حاشیه درست کردند ولی هوادار با تونل قهرمانی از سرخپوشان استقبال کرد، گفت: خب ما از آنها ممنونیم. ثابت کردند می‌شود روح جوانمردی داشت. این اتفاق یک‌دفعه بود. من به عنوان مدیر پرسپولیس از آنها ممنونم. از تصمیم گیرنده، از باشگاه، از مربی و ... کار قشنگی کردند. امیدوارم این اتفاق سبب شود تا کمی تنش‌های زمین کمتر شود.

افشین پیروانی سپس در واکنش به این سوال که خودش در دوران بازی خاطره خوشی از بازی در فینال جام حذفی برابر استقلال دارد، بیان کرد: خب من بازی ایران استرالیا بودم. جام جهانی بودم ولی بهترین خاطره من گلی بود که در فینال جام حذفی به استقلال زدم. این گونه من که شکسته است ( اشاره با دست به گونه‌اش) همان لحظه گل فینال است. لذت خوبی دارد. بازی را بردیم و قهرمان شدیم. به امید خدا این اتفاق برای بازیکنان ما بیفتد و قهرمان شویم.
او سپس در واکنش به این سوال که استقلالی‌ها درخواست استفاده از داور خارجی در بازی فینال را دارند، عنوان کرد: همین بازی دیروز دو پنالتی را برای نساجی نگرفتند. دشمن فرضی برای خودمان درست نکنیم. درنهایت تصمیم گیرنده ما نیستیم. ما هر کسی باشد، احترام می‌گذاریم و مطمئنا همانطور که در طول فصل ادعای ضرر از داوری می‌کنند، منفعت هم برده‌اند. باید به تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته داوران احترام گذاشت. ما هر کسی بیاید، قبول می کنیم.
او سپس در واکنش به حواشی تعویض سینا اسدبیگی گفت: بحث کارتش بود. کارتش قدیمی بود و کارت جدید را ارائه دادیم و به خیر گذشت.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
مربی برزیلی از برزیل ایران خاطره خوب دارد
خوش‌آمدگوییِ مادر ۲ شهید سمنانی به رئیسی +فیلم
رئیس جمهور در بدو ورود به سمنان چه گفت؟ +فیلم
تهران رکورددار چند قلوزایی
تسلیحات استفاده شده در عملیات وعده صادق +فیلم
علی باقری: ایران نشان داد ضامن امنیت منطقه است
فواید بی‌نظیر ریواس
به آمریکا گفتیم کاری به شما نداریم و هدف اسرائیل است
خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
امیرعبداللهیان وارد نیویورک شد
در نخستین سفر استانی ۱۴۰۳؛ رئیس جمهور وارد سمنان شد +فیلم
به کودکان بیسکوییت و کلوچه ندهید
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
چرا دچار وسواس می‌شویم؟
هشدار ایران به گروه ۷؛ تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد
صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۳۰ فروردین
صفر تا صد انتخاب رشته مقطع دکتری ۱۴۰۳
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top