تاریخ انتشار: شنبه 1402/03/06 - 22:45
کد خبر: 471613

آنچلوتی نایب‌قهرمانی را از دست نمی‌دهد

آنچلوتی نایب‌قهرمانی را از دست نمی‌دهد

سویا، فینالیست لیگ اروپا، امشب در هفته ماقبل پایانی لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش سانچس پیس‌خوان میزبان رئال مادرید بود. سویا در دقایق اولیه با گل رافا میر پیش افتاد اما رودریگو در دقیقه ۲۹ برای رئال گلزنی کرد تا نیمه اول با تساوی ۱-۱ به پایان برسد. ستاره برزیلی رئال در نیمه دوم یک گل دیگر هم زد تا شاگردان آنچلوتی با گلهای او ۲-۱ به پیروزی برسند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از "ورزش سه"، سویا، فینالیست لیگ اروپا، امشب در هفته ماقبل پایانی لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش سانچس پیس‌خوان میزبان رئال مادرید بود. سویا در دقایق اولیه با گل رافا میر پیش افتاد اما رودریگو در دقیقه 29 برای رئال گلزنی کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد. ستاره برزیلی رئال در نیمه دوم یک گل دیگر هم زد تا شاگردان آنچلوتی با گلهای او 2-1 به پیروزی برسند.

سویا اولین موقعیت جدی این مسابقه را ایجاد کرد و به گل رسید. در دقیقه 3 و در حالیکه حاضران در ورزشگاه شاهد اولین حمله بازی بودند سویا سانتری روی دروازه رئال ارسال کرد که توسط میلیتائو دفع شد. اما توپ به جیل رسید و شوت او بعد از برخورد به بازیکنان در مقابل رافا میر افتاد. مهاجم اسپانیایی سویا بدون اشتباه دروازه کورتوا را باز کرد تا تیمش پیش بیفتد.

مادرید که انتظار نداشت اینقدر زود گل بخورد حملاتی را روی دروازه حریف سازمان داد. چند دقیقه بعد رئالی‌ها شانس خوبی برای گلزنی داشتند. پاس خوب سبایوس را واسکز به رودریگو رساند و این ستاره برزیلی از فاصله نزدیک نتوانست دروازه را باز کند و شوت او از کنار دروازه بیرون رفت.

رئال به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 29 به گل تساوی رسید. رئال صاحب یک ضربه آزاد شد و چندین نفر از بازیکنان این تیم پشت توپ صف کشیده بودند. در نهایت رودریگو این ضربه را شلیک کرد و شوت او دور از دستهای دروازه‌بان سویا در گوشه راست پایین دروازه آرام گرفت.

در آخرین دقایق نیمه اول لاملا فرصتی عالی داشت تا سویا را دوباره جلو بیندازد. ارسال گومز از سمت چپ بلندتر از آن بود که میر بتواند از آن استفاده کند. اما توپ در تیر دوم به لاملا رسید. اما شوت این بازیکن آرژانتینی از بالای دروازه رئال بیرون رفت.

نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید و دو تیم با این نتیجه به رختکن رفتند.

در شروع نیمه دوم در همان دقیقه اول رئال فرصتی عالی به دست آورد. شوامنی در میانه میدان توپ‌گیری کرد و رودریگو را راه انداخت. ستاره برزیلی در موقعیت تک به تک از بونو هم عبور کرد ولی نتوانست دروازه را باز کند. با اینکه به نظر می‌رسید او در آفساید قرار داشته ولی رودریگو این را نمی‌دانست و فرصتی عالی را وارد دروازه نکرد. 

چند دقیقه بعد نوبت به فرصت خطرناک سویا روی دروازه رئال رسید. آکونیا، دافع چپ این تیم با عبور از سبایوس و واسکز ارسالی کم‌ارتفاع داشت که به میر رسید. مهاجم اسپانیایی از زاویه بسته شلیک کرد که نتوانست دروازه کورتوا را باز کند.

رودریگو که در نیمه دوم هم بارها خط دفاعی سویا را آزار داده بود در دقیقه 69 دومین گل خود در این بازی را به ثمر رساند. با اینکه سویا صاحب یک ضربه آزاد شده بود ارسال بد باعث شد رئال توپ را تصاحب کرده و به سرعت به سمت دروازه حریف حرکت کند. رودریگو که حرکت را آغاز کرده بود پاسی از کروس دریافت کرد و در میانه زمین سویا دوباره صاحب توپ شد و به سمت دروازه حرکت کرد. او بعد از ورود به محوطه جریمه از مونتیل گذشت و توپ را در گوشه دروازه سویا کاشت تا رئال پیش بیفتد.

چند دقیقه بعد ارسال کروس می‌رفت با ضربه سر رودریگز تعویضی به گل سوم رئال تبدیل شود اما ضربه سر او با اختلافی اندک بیرون رفت.

درحالیکه هفت دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود مارکوس آکونیا، دفاع چپ آرژانتینی سویا، با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا آخرین امیدهای سویا برای بازگشت از دست برود. تکل بی‌احتیاط آکونیا روی پای سبایوس باعث شد داور با نشان دادن کارت قرمز مستقیم او را اخراج کند.

در دقیقه 88 رئال در سمت راست صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. ارسال کروس ابتدا دفع شد ولی توپ دوباره به کروس رسید و شوت او را بونو با واکنشی خوب دفع کرد تا ستاره آلمانی رئال به گل نرسد.

رئال مادرید در نهایت با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید تا خیالش از حفظ رتبه دوم در هفته ما قبل پایانی لالیگا راحت بشود. درحالیکه قهرمانی بارسا قطعی شده رئال در پایان هفته سی و هفتم با 77 امتیاز در رتبه دوم ایستاده و اتلتیکو با یک بازی کمتر 73 امتیازی است. به این ترتیب حتی در صورت پیروزی اتلتیکو در بازی این هفته جایگاه دوم همچنان در اختیار شاگردان آنچلوتی خواهد ماند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top