تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/03/08 - 09:54
کد خبر: 471819

تمهیدات ناوگان حمل و نقل برای اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها

تمهیدات ناوگان حمل و نقل برای اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در آستانه برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها از تدابیر حمل و نقلی و تمهیدات ترافیکی این همایش مردمی خبر داد و گفت: تمام سازمان‌ها وشرکت‌های تحت پوشش این معاونت، عصر امروز (دوشنبه ۸ خرداد) با به‌کارگیری حداکثر ظرفیت خود، آماده خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز برای حضور در این اجتماع معنوی است که در میدان خراسان برگزار می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در آستانه برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها از تدابیر حمل و نقلی و تمهیدات ترافیکی این همایش مردمی خبر داد و گفت: تمام سازمان‌ها وشرکت‌های تحت پوشش این معاونت، عصر امروز (دوشنبه ۸ خرداد) با به‌کارگیری حداکثر ظرفیت خود، آماده خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز برای حضور در این اجتماع معنوی است که در میدان خراسان برگزار می‌شود.

جلال بهرامی با اعلام آمادگی این معاونت برای خدمت‌رسانی ویژه به شهروندان شرکت‌کننده در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها، افزود: در این گردهمایی مردمی که عصر امروز و در استقبال از سالروز ولادت با سعادت امام هشتم شیعیان برگزار می‌شود، نیروهای پرتلاش حوزه حمل و نقل عمومی در کنار سایر نیروهای خدوم شهرداری تهران در خدمت شهروندان عزیز تهرانی هستند.

وی با تأکید بر اینکه میدان خراسان در محدوده جنوب‌شرق تهران به عنوان میزبان این اجتماع بزرگ، میعادگاه امام رضایی‌هاست، گفت: در جلسات هماهنگی با پلیس راهور، نسبت به طراحی مسیرهای جایگزین برای حمل و نقل عمومی و پیش‌بینی محدودیت‌های ترافیکی اقدام شده که به تدریج از ساعات میانی روز تا انتهای مراسم امروز، نسبت به اِعمال آنها اقدام می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تخصیص اتوبوس‌های ویژه و برقراری سرویس‌های فوق‌العاده از مناطق ۲۲ گانه در کنار تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل برگزاری مراسم خبر داد و افزود: سرویس‌دهی ۱۵۰ دستگاه تاکسی وَن در محورهای تعیین‌ شده و استفاده رایگان از پارکینگ امیرکبیر از ساعت ۱۴ تا پایان مراسم، بخشی از خدمات این حوزه خواهد بود.

بنا بر اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، وی با ابراز امیدواری نسبت به خدمات‌رسانی شایسته ناوگان حمل و نقل شهری به شهروندان پرشماری که با شور و شوق و برای ابراز ارادت به ساحت پاک امام رئوف حضرت علی بن موسی‌ الرضا (ع)، در این آیین معنوی شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: جزییات خدمات ویژه اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در اطلاعیه‌های روابط عمومی این معاونت و مجموعه‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو، اعلام شده است.

منبع: ایسنا

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top