تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/03/09 - 13:44
کد خبر: 471947

قیمت بیت کوین امروز چند بود

قیمت بیت کوین امروز چند بود

در معاملات ۲۴ ساعت گذشته بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین به ۲۷ هزار و ۷۶۰ دلار رسید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اکنون پس از صعود بیت کوین، سوال اکثر معامله‌گران این است که آیا روند صعودی ادامه خواهد داشت و باعث افزایش بیشتر ارزش بیت کوین می‌شود یا باید خود را برای اصلاح نزولی احتمالی بازار آماده کنیم؟

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۳۷.۱۷ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴.۴۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد .

هر واحد از بیت کوین در لحظه انتشار این خبر با قیمت ۲۷,۷۶۰ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۱,۸۴۰ تومان معادل ۱,۴۳۹,۱۱۲,۶۴۸ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۴.۰۶ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۰.۴۵% کاهش یافته است.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰(10 November 2021) معادل ۶۸,۶۶۴.۱۶ دلار بوده که همینک %۵۹.۵۷ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین ۱۹.۳۹ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن بیت کوین معامله می‌شود، صرافی ATAIX با سهم %۹۳.۱۷ از حجم معاملات روزانه است.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۲۷.۶ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۸۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد .

هر واحد از اتریوم در لحظه انتشار این خبر در این لحظه با قیمت ۱,۹۰۱.۴۹ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۱,۸۴۰ تومان معادل ۹۸,۵۷۳,۷۰۴ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۵.۴۲ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۰.۱۴% افزایش یافته است.

بالاترین قیمت اتریوم در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰(10 November 2021) معادل ۴,۸۵۱.۱۱ دلار بوده که همینک %۶۰.۸۰ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش اتریوم ۱۲۰.۲۵ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱۲۰.۲۵ میلیون خواهد بود.

در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن اتریوم معامله می‌شود، صرافی WBF Exchange با سهم %۹۹.۸۷ از حجم معاملات روزانه است.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۸.۵۷ میلیارد دلار، در رتبه ۴ بازار قرار داشته و سهم ۴.۰۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد .

هر واحد از بایننس کوین در لحظه انتشار این خبر با قیمت ۳۱۲.۸۷ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۱,۹۴۵ تومان معادل ۱۶,۲۵۲,۲۶۹ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۵۳۲.۲۲ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۰.۶۳% کاهش یافته است.

بالاترین قیمت بایننس کوین در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰(10 May 2021) معادل ۶۸۷.۵۹ دلار بوده که همینک %۵۴.۴۹ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بایننس کوین ۱۵۵.۸۶ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۰۰ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن بایننس کوین معامله می‌شود، صرافی Hydax Exchange با سهم %۸.۱۱ از حجم معاملات روزانه است.

دوج کوین

دوج کوین با نماد اختصاری DOGE یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱۰.۱۹ میلیارد دلار، در رتبه ۸ بازار قرار داشته و سهم ۰.۸۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد .

هر واحد از دوج کوین در لحظه انتشار این خبر با قیمت ۰.۰۷۲۶۶۵ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۱,۹۵۰ تومان معادل ۳,۷۷۴ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۴۷.۸۲ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۰.۸۸% کاهش یافته است.

بالاترین قیمت دوج کوین در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰(08 May 2021) معادل ۰.۷۳ دلار بوده که همینک %۹۰.۰۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش دوج کوین ۱۳۹.۵۵ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱۳۹.۵۵ میلیارد خواهد بود.

در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن دوج کوین معامله می‌شود، صرافی Thodex با سهم %۱۴.۲۳ از حجم معاملات روزانه است.

منبع: مشرق

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع
حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز/ ۴ نفر مصدوم شدند
واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد
اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب +عکس
جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی
بسته ویژه اینترنت رایگان برای معلمان
واکنش رهبرانقلاب به خیزش دانشجویی در جهان +فیلم
یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟
رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند +فیلم
۷ جاذبه دیدنی که شما را به سبزوار می‌کشاند
تنها مرکز چاپ نمایشگاهی در تهران
۵ جراح بینی برتر شهر مشهد در سال ۱۴۰۳
دیدار معلمان با رهبر انقلاب +عکس
اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top