تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/03/09 - 16:44
کد خبر: 471967

مجازات سنگین برای ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی

مجازات سنگین برای ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی

برخی صاحبان کسب و کار بدون اینکه اطلاع داشته باشند ارسال پیامک انبوه با سیمکارت شخصی چه مجازاتی دارد با سیمکارت های خود اقدام به ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه می پردازند و ارسال گاه و بی گاه همین اس ام اس های تبلیغاتی به طور مداوم از شماره های شخصی موجب آزار افراد می گردد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ برخی صاحبان کسب و کار بدون اینکه اطلاع داشته باشند ارسال پیامک انبوه با سیمکارت شخصی چه مجازاتی دارد با سیمکارت های خود اقدام به ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه می پردازند و ارسال گاه و بی گاه همین اس ام اس های تبلیغاتی به طور مداوم از شماره های شخصی موجب آزار افراد می گردد.

با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی مجازات سنگین برای ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی بپردازیم و اینکه با چه راهی به تبلیغات پیامکی انبوه بپردازید که باعث آزار و مجازات پیامک های انبوه برای دیگران نشوید.

مجازات سنگین برای ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی

قانون مجازات برای ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی

خیلی از کسب و کارها برای اینکه هزینه تبلیغات کمتری داشته باشند با خرید بانک شماره موبایل و بدون تهیه پنل اس ام اس و بدون مجوز با سیم کارت های شخصی به صورت انبوه به ارسال پیامک میپردازند ارسال این پیامک ها از شماره های شخصی موجب آزار افراد و شکایت آنها به اپراتورها یا مخابرات می گردد.

در سال 1398 سازمان تنظیم مقرارت ارتباطات رادیویی که زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است برای ارسال پیامک از طریق سیم کارت شخصی محدودیت اعلام کرد. تنها در صورتی که فرد از اپراتور مجوز ارسال پیامک داشته باشد یا از سامانه های پیامکی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی استفاده کند.

اگر کسب و کار یا برندی با سیم کارت شخصی بدون اجازه پیامک های انبوه تبلیغاتی ارسال کنند مشترکین می توانند از آنها شکایت کنند و با شکایت سیم کارت شخصی آنها مسدود می شود یا در لیست بلک لیست قرار میگیرد و درصورت رفع شکایت شاکیان یا نداشتن شاکی از مسدودی خارج می گردد.

پنل اس ام اس انبوه چیست؟

پنل پیامکی انبوه یک برنامه تحت وب است که با تهیه و خرید آن میتوانید به صورت انبوه در سطح گسترده ای برای افراد بسیاری در کمترین زمان ممکن پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

ارسال پیامک از پنل اس ام اس بدون هیچ محدودیتی حتی برای افرادی که شماره های تبلیغاتی را در بلک لیست خود قرار داده اند نیز پیامک ارسال میکند.

سقف ارسال پیامک روزانه با سیم کارت

به دلیل اینکه خیلی از افراد از ارسال پیامک های تبلیغاتی از سیم کارت شخصی اعلام نارضایتی میکردند وزارت ارتباطات سقف مجاز برای ارسال پیامک با سیم کارت را در همه اپراتورهای تلفنی 500 پیامک در روز اعلام کرد و اگر شکایتی از سمت مشترک ثبت شود صاحب سیم کارت مورد پیگرد قانونی قرار میگرد و در صورت ادامه روند تبلیغاتی با سیم کارت شخصی، سیم کارت فرد مسدود می گردد.

ویژگی بهترین سامانه پیامکی

یک پنل پیامکی خوب باید داری ویژگی و امکاناتی باشد تا بتواند خدمات خود را به بهترین روش ارائه دهد در اینجا برخی ویژگی ها و امکاناتی که یک پنل اس ام اس باید داشته باشد را باهم بررسی میکنیم.

  • پشتیبانی تلفنی و آنلاین به صورت 24 ساعته
  • بازگشت هزینه های پیامک ارسال نشده
  • امکان ارسال پیامک بر اساس جنسیت، سن، کد پستی، ارسال پیامک منطقه ای انبوه ، شهر و استان، نقشه و....
  • ارسال پیامک های اطلاع رسانی از خط خدماتی
  • تست رایگان از سامانه پیامکی
  • ارتباط دو طرفه و دریافت پیامک با خط اختصاصی
  • راهنما و اموزش استفاده از پنل کاربری
  • ارسال پیامک به بلک لیست

سامانه پیامکی بهین پیام تمام این امکانات و ویژگی ها را برای ارسال پیامک انبوه در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند بازاریابی موفقی داشته باشند و با تبلیغات موثر موجب رونق در کسب و کار خود گردند.

مجازات سنگین برای ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی

ارسال پیامک انبوه چه تاثیری در کسب و کارها دارد؟

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در سطح گسترده برای کسب و کارهای بسیاری قابل استفاده است برای تبلیغات خدمات و محصولات، اطلاع رسانی از تخفیف ها، جشنواره ها، سیمینارها، رویدادهای خاص و....

تبدیل مشتری یا مخاطب به یک مشتری دائمی بسیار اهمیت دارد چون درآمد کسب و کارها از مشتری های دائمی است برای همین استفاده از پنل پیامکی و ارسال پیامک انبوه در حوزه کسب و کارتان در به دست آوردن مشتری جدید و تبدیل مشتری به یک مشتری وفادار و معرفی برند و شرکت به افراد بیشتر بسیار تاثیرگذار است.

برای اینکه بازاریابی پیامکی یا ارسال پیامک انبوه موفق و موثر باشد باید:

  • جامعه هدف را شناسایی و ارسال پیامک به صورت هدفمند باشد.
  • اجاره از مشتریان برای ارسال پیامک تاثیر توجه به پیامک ارسال شده از کسب و کار شمار را دوچندان میکند.
  • در زمان مناسب پیامک ارسال کنید.
  • سامانه پیامکی مناسبی را با بهترین امکانات برای ارسال پیامک انبوه انتخاب کنید.
  • متن پیامک برای ارسال پیامک انبوه را جذاب بنویسید.

در پایان :

در این مقاله مجازات ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی را برای شما توضیح دادیم و بهترین راهکار استفاده از پنل اس ام اس  را به شما پیشنهاد دادیم و پیشنهاد ما برای بهترین پنل پیامکی، سامانه پیامکی بهین پیام است با بهترین امکانات و ویژگی ها و پشتیبانی تلفنی و انلاین در خدمت رسانی شما برای رسیدن به بازریابی پیامکی موفق و موثر همراه شما است.

جهت دریافت پنل پیامک رایگان بهین پیام به عنوان جایگزین روش مناسب ارسال پیامک انبوه از سیم کارت می توانید به آدرس اینترنتی سایت آن مراجعه کنید .

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top