تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/03/11 - 11:06
کد خبر: 472155

خیانت خاتمی در مجالس ختم بخشوده نمی‌شود

خیانت خاتمی در مجالس ختم بخشوده نمی‌شود

چند روزنامه زنجیره‌ای، با ذوق‌زدگی تمام، دست دادن آقای حداد عادل با سیدمحمد خاتمی در مراسم سالگرد مرحوم دعایی را عکس و تیتر اصلی صفحه اول خود کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از کیهان، مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سیدمحمود دعایی روز سه‌شنبه برگزار شد و چهره‌های بسیاری، فارغ از اینکه چه کسانی در این مراسم شرکت می‌کنند، به احترام مرحوم دعایی در این مراسم شرکت کردند. با این وجود برخی رسانه‌ها و عناصر سیاسی‌کار سعی کردند تا این مراسم را مانند برخی مراسم ختم و سالگرد مشابه، بهانه‌ای برای احیای حیثیت از دست رفته خود کنند. اطرافیان خاتمی در گذشته نیز در اماکنی مانند حسینیه جماران، خاتمی را با چهره‌های موجه سیاسی به شکل ناگهانی روبه‌رو می‌کنند تا از روبه‌رو شدن ناگهانی یا کنار هم نشستن آنها، استفاده سیاسی کرده و چنین وانمود کنند که در نگاه این شخصیت‌های موجه، خاتمی از موضع اتهام خارج شده است.

این در حالی است که خیانت‌های متعدد خاتمی از جمله خیانت بزرگ وی در سال 1388 و به آشوب کشاندن 8 ماهه کشور طبق نقشه آمریکا و انگلیس و اسرائیل، با این‌گونه صحنه‌آرایی‌ها در مجالس ختم و ترحیم پاک نمی‌شود. خاتمی با دمیدن در دروغ تقلب، چنان‌که بخشی از برنامه کودتای مخملین غرب است، ابتدا در مقابل جمهوریت و رای اکثریت مردم سر به شورش برداشت و سپس (با همراهی میرحسین موسوی) برای معارضه گروهک‌های بدنامی مانند بهائیت و منافقین و کومله و جیش‌الظلم و... و براندازی انقلاب بسترسازی کرد؛ و این همه خیانت در حالی بود که او بارها در پستوها و در جمع دوستانش اعتراف کرده بود باور ندارد که در انتخابات تقلب شده است. موسوی در مقابل 24/5 میلیون رای احمدی‌نژاد، 13 میلیون رای کسب کرده بود و به اذعان تاج‌زاده که خودش مسئول ستاد انتخابات در دولت خاتمی بود، امکان تقلب آن هم در حد 11 میلیون رای وجود نداشت.

روزنامه‌های شرق، سازندگی و هم میهن تصویر دست دادن آقای حداد عادل با خاتمی(در مراسم سالگرد مرحوم دعایی) را بزرگ‌نمایی کرده‌اند و این نشان می‌دهد که شخصیت‌های انقلابی باید مراقبت بیشتری در این مواضع کرده و کمترین امتیاز به عناصر دست‌اندرکار فتنه ندهند. با این حال رفتار نشریات زنجیره‌ای نشان می‌دهد که دست‌اندرکاران فتنه در اثر خیانت مرتکب شده، چقدر احساس انزوا می‌کنند و چقدر برایشان مهم است که بدون اظهار ندامت و توبه جبران اندکی از خسارات وارده در قالب روشنگری و عذرخواهی، از سوی نظام و چهره‌های انقلابی پذیرفته شوند.

گفتنی است خداوند متعال در سوره بقره، کتمان‌کنندگان شهادت را مورد لعن پروردگار معرفی کرده و تنها استثنای این لعنت‌شدگی را توبه، اصلاح رفتار و بیان حقیقت معرفی کرده است؛ «الا الذین تابوا واصلحوا و بینوا».

اجمالا اینکه مراسم ختم و ترحیم و سالگرد، مجلس طلب رحمت و مغفرت برای درگذشتگان است و روشن است که متهمان خیانت و جنایت سال 88، از طریق مجالس یا مجالس مشابه نخواهند توانست پرونده خود را پاک کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
۴ گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران
دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
گزارش اندیشکده آمریکایی از سرسپردگی شاه اردن
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top