تاریخ انتشار: جمعه 1402/03/19 - 09:57
کد خبر: 472719

خضریان و رضوانی نمایندگان مردم تهران با خانواده شهید علی توده فلاح دیدار کردند

خضریان و رضوانی نمایندگان مردم تهران با خانواده شهید علی توده فلاح دیدار کردند

علی خضریان و غلامحسین رضوانی نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالروز حادثه تروریستی حمله داعش به مجلس با حضور در منزل شهید علی توده فلاح با خانواده این شهید دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علی خضریان و غلامحسین رضوانی نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالروز حادثه تروریستی حمله داعش به مجلس با حضور در منزل شهید علی توده فلاح با خانواده این شهید دیدار و گفت و گو کردند.

علی خضریان و غلامحسین رضوانی نمایندگان مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه از مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل «شهید علی توده‌فلاح» از شهدای حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی با خانواده این شهید دیدار و گفت وگو کردند.

شهید علی توده فلاح در روز حمله تروریستی داعش به ساختمان مراجعات مردمی مجلس شورای اسلامی، در حالی که تلاش می کرد تا به مردم حاضر در آن ساختمان کمک کند تا از حمله داعش در امان بمانند، مورد حمله تروریست های داعشی قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید علی توده فلاح و همسرش در حالی که سال 96 منتظر تولد فرزندشان بودند، تروریست‌های داعشی به مجلس حمله کردند و شهید توده فلاح نتوانست تولد دخترش را ببیند.

خضریان: خانواده شهدا در نزد خدا جایگاه ویژه ای دارند

علی خضریان که به همراه همسر خود در منزل شهید توده فلاح حاضر شده بود، گفت: کسی که در راه خدا به شهادت می‌ رسد، بزرگترین شاکر خدا برای این حادثه، خود اوست.

وی افزود: بازماندگان شهدای عزیزمان و بیش از دیگران، مادر، پدر، همسر و فرزندان شهیدان، در شأن و ارزش الهی، بلافاصله پشت سر شهیدان عالی‌ قدر قرار دارند. به طوری که خدای متعال در آیه‌ی ۱۵۷ سوره بقره می فرماید: اُولئِکَ عَلَیهِم صَلَواتٌ مِن رَبِّهِم؛ «اُولئِکَ» یعنی همین بازماندگان شهدا؛ عَلَیهِم صَلَواتٌ مِن رَبِّهِم. خدا بر بازماندگان و بر داغدید‌گان این شهدا درود و صلوات میفرستد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: همه انسانها می میرند ولی شهیدان این سرنوشت همگانی را به بهترین وجه سپری  کردند. وقتی قرار است این جان برای انسان نماند چه بهتر در راه خدا این رفتن انجام بگیرد.

خضریان با بیان اینکه شهادت، مرگ تاجرانه است، گفت: از خدا بخواهیم مبادا بعد از یک عمر زحمت، مرگ ما در بستر بیماری باشد و در میدان شهادت نباشد.

رضوانی: امیدواریم شرمنده شهدا نباشیم

غلامحسین رضوانی دیگر نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زندگی شهدا مخصوص و ویژه است، اظهار داشت: شهدا به تعبیر امام خمینی (ره) «شهدا در قهقهۀ مستانه شان و در شادی وصولشان ‏‏عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون‎‏اند.»

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افراد اهل ایمان می پذیرند که شهدا بعد از شهادت شان نیز شاهد اعمال و رفتار ما هستند و امیدواریم شرمنده شهدا نباشیم.

رضوانی با بیان اینکه شهدا در میدان حق گام بر می‌دارند و زمانی که در خون خود می غلطند بزرگترین دلیل برای این است که با اخلاص کامل در راه حق گام برداشته‌اند، گفت: به همین دلیل است که بعد از شهادت نیز زندگی ویژه ای دارند زیرا اخلاص خود را در این جهان ثابت کرده‌اند.

منبع: خانه ملت

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top