تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/03/22 - 08:40
کد خبر: 472990

طارمی آماده به تعویق انداختن رویای انگلیس شد

طارمی آماده به تعویق انداختن رویای انگلیس شد

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از لیست فروش تابستانی این باشگاه خارج شده است و خودش هم آماده است تا رویای انتقال به لیگ برتر انگلیس را به تعویق بیاندازد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» مهدی طارمی سومین فصل حضورش در تیم پورتو پرتغال را پشت سر گذاشت و حالا فقط یک فصل دیگر به پایان کارش در این تیم باقی مانده است.

از ماه‌ها قبل گمانه زنی‌ها درباره سرنوشت بهترین گلزن لیگ فوتبال پرتغال آغاز شد اما نه باشگاه پورتو و نه طارمی به صورت شفاف در این خصوص موضعگیری نکردند.

طارمی بارها بر علاقه اش به انتقال به لیگ برتر انگلیس اشاره کرده و حتی در روزهای اخیر بحث انتقالش به تیم ولور همپتون هم مطرح شده بود اما به نظر می‌رسد مهاجم ایران که تا یک ماه دیگر ۳۱ ساله می‌شود، آماده است رویای انتقال به لیگ انگلیس را به تعویق بیاندازد.

این خبری است که روزنامه «رکورد» پرتغال آن را اعلام کرده است. طبق اطلاعات خبرنگار این روزنامه، طارمی از لیست فروش پورتو خارج شده و تنها یک «پیشنهاد عربی» می‌تواند پورتو را به فروش بهترین گلزن فصل قبل لیگ پرتغال ترغیب کند.

در گزارش روزنامه رکورد آمده است:

سرجیو کونسیسائو و پورتو قصد دارند مهدی طارمی را در ترکیبی که فصل ۲۰۲۳/۲۴ تشکیل می‌دهد، حفظ کنند. همچنین طبق اطلاعات گردآوری شده توسط رکورد، علیرغم نیاز به کسب سود سرمایه قابل توجه از فروش بازیکنان تا تاریخ سی ام، گلزن ایرانی در لیست فروش نیست و تنها در صورتی که اژدها پیشنهادی واقعاً غیرقابل رد کردن داشته باشد، این بازیکن را می‌فروشد.

طارمی با ورود به آخرین فصل ارتباطش با باشگاه پورتو و کمی بیش از یک ماه تا جشن تولد ۳۱ سالگی خود، نشان می‌دهد که می‌تواند در ورزش بازدهی بیشتری نسبت به شرایط مالی داشته باشد، همانطور که این واقعیت ثابت شده است. بهترین گلزن تیم در سه فصل کامل که در پورتو حضور داشته، همیشه در حال بهبود امتیازات و آمار خود بوده است.

اگرچه پیش بینی قوانین بازار همیشه دشوار است، اما تنها یک «پیشنهاد عربی» می‌تواند پورتو را وادار کند که این ملی پوش ایرانی را تابستان امسال کنار بگذارد. چه این پیشنهاد بیاید و چه نیاید، حقیقت این است که اژدها همچنان متعهد به تمدید قرارداد طارمی هستند، حتی به خاطر عملکرد ورزشی بالایی که داشته به او پاداش دستمزد می‌دهند.

این توافق برای تمدید قرارداد به طور انحصاری به این مهاجم گلزن بستگی دارد که با بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی محافظت می‌شود و توسط ترنسفرمارکت ۲۰ میلیون ارزش دارد.

طارمی هرگز رویای حضور در لیگ برتر (انگلیس) را کتمان نکرد و حتی توسط برخی صفحات توییتری که به بازار نقل و انتقالات اختصاص داده شده بود، در مسیر ولور همپتون قرار گرفت. با این حال، طبق گزارش رکورد و برخلاف آنچه در تابستان گذشته رخ داد، این بازیکن ایرانی با آگاهی از اهمیتی که در کار تیمی پورتو دارد و با توجه به نقشی که باشگاه پورتو به او داده، آماده است تا تحقق رویای انگلیسی را به تعویق بیندازد. طارمی علاوه بر این، به میلان، فنرباغچه و اخیراً الهلال نیز منتسب شده است، فرضیه‌ای که به نظر نمی‌رسد مورد توجه قرار گیرد.»

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top