تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/04/01 - 10:40
کد خبر: 473949

نگرانی رئال از وارد شدن منچستریونایتد به میدان رقابت بر سر امباپه

نگرانی رئال از وارد شدن منچستریونایتد به میدان رقابت بر سر امباپه

سران باشگاه رئال مادرید از حضور احتمالی منچستریونایتد برای رقابت بر سر خرید فوق‌ستاره فرانسوی نگران شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» باشگاه رئال مادرید با وجود خرید ۳ بازیکن در آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی، اما هواداران این تیم همچنان نگران پر نشدن جای خالی شماره ۹ اسطوره‌ای خود یعنی «کریم بنزما» هستند.

رئالی‌ها در چند روز اخیر «جود بلینگام» ستاره خط میانی دورتموند، «فران گارسیا» مدافع کناری رایو وایکانو و «خوسلو» مهاجم اسپانیایی اسپانیول را به سانتیاگو برنابئو آورده‌اند.

نام «هری کین» مهاجم تاتنهام و دیگران از جمله «کای هاورتز» مهاجم آلمانی چلسی هم برای پیوستن به رئال مادرید شنیده می‌شود اما سران کهکشانی‌ها تمام اقدامات برای جذب مهاجم را تا زمان حل‌شدن موضوع «کیلیان امباپه» متوقف کرده‌اند.

فوق‌ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن تا سال ۲۰۲۴ با این تیم قرارداد دارد و در آن بند تمدید یک ساله هم وجود دارد اما امباپه نمی‌خواهد تا سال ۲۰۲۵ در پاریس بماند.

 باشگاه پایتخت فرانسه هم نمی‌خواهد در تابستان آینده، امباپه را به صورت رایگان از دست بدهد و قصد دارد او را در همین فصل نقل و انتقالات به فروش برساند.

رئالی‌ها که برای جذب رایگان امباپه در تابستان آینده دندان تیز کرده‌اند، با توجه به انتقال قریب‌الوقوع مالکیت منچستریونایتد از خانواده «گلیزر» به افراد نزدیک به دولت قطر و همچنین مالکیت آن‌ها بر باشگاه پاریسی، درباره آینده امباپه نگران شده‌اند.

«توماس گونزالس مارتین» خبرنگار اسپانیایی می‌گوید رئال مادرید از این وحشت دارد که منچستریونایتد هم وارد کارزار رقابت با رئال مادرید شود.

او می‌گوید: «پاری‌سن‌ژرمن حاضر نیست امباپه را به صورت رایگان به تیم دیگری واگذار کند. روز گذشته (چهارشنبه) جلسه‌ای میان «ناصر الخلیفی» رئیس این باشگاه و امباپه برگزار شد. بعضی از اعضای باشگاه پاریسی هم خواستار فروش امباپه هستند. موضوع دیگر این است که آن‌ها می‌خواهند او را فقط به رئال مادرید بفروشند».

امباپه ۲۴ ساله که در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ موفق شد ۴۱ گل برای پاریسی‌ها به ثمر برساند، گزینه‌ای ایده‌ال برای شیاطین است تا رقیبی برای «ارلینگ هالند» ماشین گلزنی منچسرسیتی باشد.

رسانه‌های عربی می‌گویند پروژه قطر برای خریداری منچستریونایتد با خریدهای پر سرو صدا همراه خواهد بود و اولین هدف آن‌ها نیز آوردن امباپه به اولترافورد است.

«پاکو بویو» دروازه‌بان پیشین رئال مادرید و فرد نزدیک به الخلیفی اما می‌گوید: «پاری‌سن‌ژرمن برچسب ۲۰۰ میلیون یورویی روی نام فوق‌ستاره فرانسوی زده اما رئال مادرید قصد دارد پیشنهاد ۱۲۰ میلیون یورویی برای جذب او ارائه کند. من فکر می‌کنم امباپه در تابستان به رئال مادرید خواهد پیوست».

«خوزه لوئیز سانچز» خبرنگار اسپانیایی هم گفته است: «برنامه رئال مادرید مشخص است. آن‌ها ۱۰۰ میلیون یورو بابت کین پرداخت نخواهند کرد و برای جذب هاورتز نیز هزینه‌ای نمی‌کنند. اولین هدف آن‌ها در تابستان امسال یا سال بعد، امباپه است».

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تداوم تساوی های بدون گل/ توقف پرسپولیس مقابل سپاهان
تساوی بدون گل دو تیم استقلال و تراکتور
ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی؛ فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
بن کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
افتتاح اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top