تاریخ انتشار: شنبه 1402/04/03 - 19:10
کد خبر: 474149

تورهای گردشگران چینی و روسی به اردبیل سفر می کنند

تورهای گردشگران چینی و روسی به اردبیل سفر می کنند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: همزمان با برگزاری رویداد ۲۰۲۳ تور گردشگران عربی، چینی و روسی وارد استان اردبیل می شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» حسن محمدی ادیب عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: رویداد ۲۰۲۳ ظرفیت و جریان تحولی خوبی را در استان اردبیل به وجود آورده تا ما از این فرصت بی نظیر استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: این رویداد چه قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ این استان بی نظیر بوده و هیچ موقع چنین موقعیت و موهبتی نصیب استان اردبیل نشده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه افتتاحیه این رویداد به شکل شایسته و آبرومند برگزار شده است، گفت: در سایه برگزاری رویداد ۲۰۲۳ استان اردبیل در کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است.

محمدی ادیب از عقد قرارداد با صاحبان آژانس‌ها و تورهای گردشگری در مناطق مختلف خبر داد و افزود: در قالب این عقد قرارداد سعی بر این است تا پذیرای گردشگران در فصول مختلف باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با تاکید مسئولان استانی و با بهره گیری از ظرفیت رسانه‌های بین المللی تولید و پخش پیام‌های تبلیغاتی را با تنوع خاص شاهد بودیم.

محمدی ادیب اضافه کرد: در گام نخست به ازای هر ثانیه پخش کلیپ و پیام‌های تبلیغی، ۱۰ هزار دلار هزینه طلب کردند که ما توان پرداخت این مبلغ را نداشتیم اما قرار شد ۱۶۰ دقیقه تبلیغات استانی از طریق شبکه‌های متنوع بین المللی شامل شبکه‌های اروپایی، آسیایی و آمریکایی پخش شده تا امکان جذب گردشگران و مسافران بیشتری را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: به زودی تور گردشگری از کشورهای عربی، چینی و روسی وارد استان اردبیل خواهند شد تا از مناطق مختلف این استان دیدن کنند.

محمدی ادیب به برگزاری نشست وزرای گردشگری در مهرماه اشاره کرد و ادامه داد: ما به راحتی می‌توانیم از این ظرفیت نیز با هدف نمایش توانمندی‌های حوزه گردشگری، صنایع دستی و ابنیه های تاریخی استفاده کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: با همکاری استاندار و فرمانداران اردبیل، برگزاری جشنواره‌های متنوع گردشگری و تابستانی را شاهد هستیم که امیدواریم این رویدادها که با تأمین اعتبارات استانی و شهرستانی است، زمینه نشان دادن قابلیت‌های استان و در کنار آن تقویت حوزه امیدآفرینی و نشاط آفرینی را شاهد باشیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه +فیلم
مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات
۵ بازیکن پرسپولیس در مسیر جدایی!
الاخبار متن پیشنهادی اسرائیل به حماس را منتشر کرد
روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند
رهبر انقلاب: غزه امروز مسئله اول دنیا است +فیلم
وظایف معاونت پرورشی در بیان رهبر انقلاب +فیلم
دلیل تشکر از معلم از زبان رهبر انقلاب +فیلم
کنایه سنگین رحیم‌پور ازغدی به بسیج دانشجویی کشور!
گزارش تصویری همایش اعزام دانشگاهیان به عمره مفرده +عکس
تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال
افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور
وضعیت آلودگی هوای تهران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
مجری باسابقه ورزشی درگذشت
دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو
دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر انقلاب
بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top