تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/04/04 - 13:17
کد خبر: 474246

پیش‌بینی آینده استقلال با جواد نکونام

 پیش‌بینی آینده استقلال با جواد نکونام

بازیکن سابق استقلال معتقد است نکونام خواسته هواداران بود و حالا همه باید از این مربی حمایت کنند تا روی نیمکت استقلال موفق شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بازیکن سابق استقلال معتقد است نکونام خواسته هواداران بود و حالا همه باید از این مربی حمایت کنند تا روی نیمکت استقلال موفق شود.

مهدی فنونی زاده، بازیکن سابق استقلال درباره حضور نکونام روی نیمکت استقلال اظهار کرد: به هر حال خواسته هواداران استقلال حضور نکونام روی نیمکت این تیم بود. نکونام یک استقلالی تمام عیار است و می‌تواند این تیم را به موفقیت برساند. امیدوارم هواداران همچنان از این مربی حمایت کنند. هواداران نکونام را قبول دارند و هم اینکه کاریزمای لازم و دانش فنی مناسب برای هدایت استقلال را دارد. جواد نکونام می‌تواند در استقلال موفق شود و حالا همه باید دست به دست هم بدهند و به او کمک کنند تا نتایج مطلوبی بگیرد. باید به جواد فرصت داد تا اندیشه‌های خود را در تیم پیاده کند.
بیشتر بخوانید

مهم نیست دستیارهای نکونام استقلال نباشند

فنونی‌زاده درباره دستیاران نکونام در استقلال خاطرنشان کرد: نکونام را آورده‌ایم و حالا باید اختیار بدهیم تا براساس اندیشه‌ها و روش‌های خودش دستیار انتخاب کنید. اصلاً عیبی ندارد اگر هیچ‌کدام از دستیاران او استقلالی نباشند. مهم این است که استقلال با هدایت این مربیان نتایج خوبی بگیرد و موفق شود.
نکونام بهترین تیم را خواهد بست

وی درباره اینکه استقلال به چند بازیکن جدید در نقل‌وانتقالات نیاز دارد ادامه داد: تیمی که بخواهد قهرمان شود، باید تیم قوی را در نقل‌وانتقالات ببندد. استقلال از خط دروازه تا خط حمله به بازیکنان جدید نیاز دارد تا نقاط ضعفش را پوشش دهد. با شناختی که از نکونام داریم مطمئن هستیم بهترین تیم را خواهد بست.

پیش‌بینی آینده استقلال با جواد نکونام

«کمیته فنی چقدر در انتخاب نکونام نقش داشت؟» بازیکن سابق استقلال در این باره بیان کرد: تا جایی که من شنیدم تمام اعضای کمیته فنی روی حضور نکونام تاکید داشتند و باید به وی کمک کنند تا بتواند اهدافش را در استقلال پیاده کند.
سرنوشت قایدی و محبی در استقلال

فنونی‌زاده درباره اینکه قایدی و محبی شاید از استقلال جدا شوند؟ گفت: قایدی و محبی مهره‌های تاثیرگذار در تیم هستند که حالا در تیم ملی هم به طور ثابت بازی می‌کنند و مسئولان استقلال باید هر طور شده این دو بازیکن را در تیم حفظ کنند. وجود این دو بازیکن برای هر تیمی نعمت است.

بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد تیم ملی را در تورنمنت کافا افزود: به هرحال این مسابقات بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی بود ولی باید قبول کنیم تیم ملی برای حضور بهتر در مسابقات جام ملت‌های آسیا به بازی با تیم‌های قوی‌تر نیاز دارد تا به هماهنگی بیشتری دست پیدا کند.

منبع: ایسنا

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار
کنایه سنگین یک استقلالی به پرسپولیس
واکنش‌ها به گفته‌های تازه اشکان خطیبی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top