تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/04/05 - 09:24
کد خبر: 474329

بهترین مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران

بهترین مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران

نمایندگی تعمیرات گوشی و تبلت allsamsung به عنوان یکی از مراکز معتبر تعمیرات گوشی سامسونگ در تهران با چندین شعبه حضوری در سطح شهر و همچنین ارائه خدمات غیر حضوری یکی از مطمئن ترین مراکز برای تعمیر تخصصی گوشی های سامسونگ قدیمی تا جدید است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این روز ها گوشی موبایل به یکی از حیاتی ترین لوازم شخصی هر یک از ما تبدیل شده و بخش قابل توجهی از امور روزمره ما به گوشی هوشمندمان وابسته است. متاسفانه دلایل زیادی برای خراب شدن بخش های مختلف گوشی موبایل وجود دارد؛ از مشکلات نرم افزاری گرفته تا خراب شدن قطعات سخت افزاری گوشی مثل باتری یا ال سی دی. پیدا کردن یک مرکز تعمیر گوشی سامسونگ معتبر که بتوانید با خیال راحت گوشی موبایلتان را به آن بسپارید و در سریع ترین حالت ممکن گوشی تعمیر شده را دریافت کنید، دغدغه بسیاری از افراد است.

به همین دلیل در این مقاله به معرفی بهترین مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ می پردازیم و خدمات و مزایای این مرکز را بررسی می کنیم. برای دریافت خدمات از این مرکز همین حالا با شماره 41706 (با کد 021) تماس بگیرید

معرفی مرکز نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران

نمایندگی تعمیرات گوشی و تبلت allsamsung به عنوان یکی از مراکز معتبر تعمیرات گوشی سامسونگ در تهران با چندین شعبه حضوری در سطح شهر و همچنین ارائه خدمات غیر حضوری یکی از مطمئن ترین مراکز برای تعمیر تخصصی گوشی های سامسونگ قدیمی تا جدید است.

این مرکز با همکاری بهترین تعمیرکاران موبایل تهران، تضمین استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت در تعمیرات گوشی، استفاده از به روز ترین تجهیزات تعمیراتی، سرعت عمل بالا و قیمت های مطابق با اتحادیه، یکی از بهترین مراکزی است که می توانید برای تعمیر گوشی موبایل خود انتخاب کنید.

نمایندگی آلسامسونگ علاوه بر ارائه خدمات تعمیر انواع گوشی و تبلت سامسونگ، خدمات تعویض گوشی کارکرده با نو و همچنین فروش انواع موبایل سامسونگ را ارائه می دهد. اگر قصد تعویض گوشی موبایل خود را دارید می توانید لیست قیمت گوشی سامسونگ را از بخش فروشگاهی این نمایندگی استعلام نمایید.

نمایندگی allsamsung با اخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجوز اتحادیه مخابرات، در حوزه تعمیرات گوشی و تبلت سامسونگ فعالیت دارد و با توجه به این مجوز ها می توانید مطمئن باشید که گوشی شما با رعایت استاندارد های روز و استفاده از قطعات اورجینال تعمیر می شود.

خدمات تعمیرات گوشی سامسونگ در نمایندگی

بهترین مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران

گوشی های موبایل علی رغم اندازه کوچکی که دارند، از سیستم بسیار پیچیده ای استفاده می کنند. به همین دلیل خرابی ها و مشکلات گوشی بسیار گسترده هستند و حتی عیب یابی آن ها نیز به کارشناسان خبره و با تجربه نیازمند است. به همین دلیل خدماتی که در بهترین مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ ارائه می شود، بسیار گسترده است. به طور کلی می توان خرابی ها و تعمیرات گوشی های هوشمند را به دو دسته تقسیم کرد: مشکلات مربوط به نرم افزار گوشی و مشکلات مربوط به سخت افزار گوشی.

تعمیرات نرم افزاری موبایل سامسونگ

مشکلاتی مثل ویروسی شدن گوشی، بوت لوپ گوشی (گیر کردن روی لوگو و ری استارت شدن)، کند شدن، هنگ کردن و … که به نرم افزار گوشی مربوط هستند باید توسط تعمیرکار نرم افزاری رفع شوند. شما می توانید تعمیرات نرم افزاری گوشی موبایل سامسونگ خود را به تعمیرکاران نرم افزاری بهترین مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ بسپارید.

تعمیرات سخت افزاری موبایل سامسونگ

همه مشکلات گوشی نرم افزاری نیستند و گاهی اوقات قطعات سخت افزاری گوشی آسیب می بینند و گوشی باید توسط یک متخصص تعمیرات سخت افزاری موبایل سامسونگ بررسی و تعمیر شود. در گوشی موبایل از قطعات سخت افزاری زیادی استفاده شده است. از ال سی دی و باتری و دوربین گرفته تا سوکت شارژ، آنتن و ویبره و صدای گوشی، همه قطعات سخت افزاری گوشی هستند.

تعمیرات سخت افزاری گوشی نیز در نمایندگی آلسامسونگ انجام می شود. نکته مهم در تعمیرات سخت افزاری این است که در اکثر موارد نیاز به تعویض قطعه وجود دارد. مثلا در صورت شکستگی صفحه نمایش، باید تعویض تاچ و ال سی دی انجام شود یا در صورت باد کردن باتری، باتری باید تعویض شود. تعمیرکاران نامعتبر یا بی تجربه ممکن است برای پایین آوردن هزینه تعمیرات و جلب مشتری از قطعات بی کیفیت و تقلبی به جای قطعه اصلی استفاده کنند که باعث می شود گوشی به سرعت خراب شود یا اصلا دیگر قابل استفاده نباشد.

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ به شما تضمین می دهد که همه قطعات استفاده شده برای تعویض قطعات و تعمیرات سخت افزاری گوشی کاملا با کیفیت و مرغوب هستند.

در ادامه به چند مورد از رایج ترین تعمیرات سخت افزاری موبایل سامسونگ که در مرکز تعمیرات موبایل آلسامسونگ ارائه می شوند، می پردازیم.

مرکز تعمیر گوشی سامسونگ تاچ و ال سی دی

بهترین مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران

یکی از دلایل متداول مراجعه مشتریان به مرکز تعمیرات موبایل، خرابی ال سی دی گوشی است. این خرابی به علت های متفاوتی ممکن است ایجاد شود که یکی از رایج ترین آن ها، ضربه خوردن گوشی است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از افتادن گوشی از دستتان، صفحه گوشی ترک بردارد یا بشکند. در این مواقع اگر آسیب به ال سی دی رسیده باشد، باید تاچ و ال سی دی گوشی تعویض شود. هزینه تعویض ال سی دی گوشی بسته به مدل متفاوت است. اگر ال سی دی گوشی شما شکسته می توانید برای عیب یابی اولیه و قیمت گذاری به یکی از شعب نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ مراجعه کنید یا از طریق روشی که در ادامه توضیح داده ایم، خدمات غیرحضوری دریافت کنید.

مرکز تعمیر گوشی سامسونگ آب خورده

با وجودی که اکثر گوشی های رده بالای سامسونگ در سال های اخیر تا حد زیادی در برابر آب مقاوم شده اند، اما هنوز هم آب خوردگی گوشی یکی از دلایل مراجعه مشتریان به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ است. میزان مقاومت گوشی در برابر آب در مدل های مختلف متفاوت است. بسیاری از گوشی های پرچمدار سامسونگ ضد آب هستند و می توانند در عمق یک متری آب هم تا نیم ساعت یا بیشتر دوام بیاورند. گوشی های رده پایین تر چنین مقاومتی ندارد و اگر در آب بیفتند، ممکن است خراب شوند.

در صورتی که گوشی شما دچار آب خوردگی شده، پیشنهاد می کنیم از روش هایی مثل قرار دادن گوشی در برنج یا سشوار کشیدن خودداری کنید و کار تعمیر گوشی را به متخصصین بهترین مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ بسپارید.

مرکز تعمیر صدای گوشی سامسونگ

خراب شدن صدا و ویبره گوشی به ویژه بعد از زمین خوردن و خیس شدن گوشی یا فرسوده شدن آن به دلیل قدیمی بودن گوشی، یکی از خرابی های متداول در گوشی های هوشمند است. بسته به نوع خرابی و علت آن، نوع تعمیرات نیز متفاوت است. اگر صدای گوشی شما با مشکل مواجه شده، حتما با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما گوشی شما را عیب یابی کرده و تعمیرات مناسب را روی آن اجرا کنند.

مرکز تعمیر باتری گوشی سامسونگ

از زمانی که گوشی جدید خریداری می کنید، باتری شروع به فرسوده شدن می کند. عمر باتری گوشی های هوشمند حدود 2 تا 3 سال برآورد می شود. با توجه به این که اکثر ما بیشتر از 2 سال از گوشی هوشمندمان استفاده می کنیم، مراجعه به مرکز تعمیر گوشی سامسونگ به دلیل خرابی باتری یا افت عملکرد آن بسیار متداول است.

وقتی باتری رو به فرسودگی می رود، شارژدهی آن ضعیف می شود. به طوری که شاید مجبور شوید گوشی ای که قبلا یک روز کامل شارژ نگه می داشت را در طول روز دو یا چند بار به شارژ بزنید. یک مشکل بسیار جدی تر، باد کردن باتری است که مشکلی اورژانسی حساب می شود و خطر انفجار و آتش سوزی را به همراه دارد.

در صورتی که متوجه شدید باتری گوشی سامسونگ شما باد کرده در اسرع وقت با ما تماس بگیرید یا به یکی از شعب نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ مراجعه کنید. (آدرس در ادامه متن)

مرکز تعمیر هارد گوشی سامسونگ

خرابی هارد گوشی نیز یکی از خرابی های جدی گوشی است که برای تعمیر آن باید به متخصصین تعمیرات هارد گوشی مراجعه کنید. با توجه به این که پیدا کردن متخصص در این حوزه کار راحتی نیست، بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند با اعتماد به نمایندگی آلسامسونگ، تعمیر هارد گوشی سامسونگ خود را به متخصصین این مرکز بسپارند

 

آدرس نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ تهران

نمایندگی آلسامسونگ در چندین نقطه از تهران نمایندگی فعال دارد. شما می توانید علاوه بر تعمیرات گوشی، برای خرید گوشی یا سایر محصولات سامسونگ نیز به این نمایندگی ها مراجعه کنید. در حال حاضر نمایندگی آلسامسونگ هیچ شعبه ای در شهرستان ها ندارد.

آدرس نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در شمال تهران

مگا استور ونک: تهران - ولیعصر - بالاتر از میدان ونک - برج نگار طبقه همکف واحد 6 و 8 | تلفن : 88641707

آدرس نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ سعادت آباد

مگا استور سعادت آباد: تهران - سعادت آباد - بلوار دریا - تقاطع مطهری (سردار دریا شمالی) - جنب بانک ایران زمین- پلاک 165 | تلفن : 88697020

آدرس نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ شرق تهران

مگا استور هروی: تهران - میدان هروی- ابتدای خیابان وفامنش- جنب بانک سرمایه- پلاک 10 | تلفن : 26752500

هزینه تعمیر گوشی سامسونگ در مرکز تعمیرات سامسونگ موبایل

این که قیمت تعمیرات گوشی چقدر است سوال بسیاری از مشتریان مراکز تعمیرات گوشی است. طبیعتا زمانی که گوشی خراب می شود، اولین چیزی که می خواهیم بدانیم این است که هزینه تعمیر آن چقدر است.

هزینه تعمیر گوشی به طور کلی بر اساس دو فاکتور تعیین می شود: 1. نوع تعمیر و 2. مدل گوشی. بنابراین در اینجا نمی توانیم قیمت دقیق تعمیرات گوشی در مرکز تعمیرات سامسونگ را ارائه کنیم. توجه داشته باشید که تعرفه های تعمیرات گوشی هر سال توسط اتحادیه مشخص می شود و نمایندگی سامسونگ نیز هزینه تعمیر هر گوشی را بر اساس این نرخ نامه تعیین می کند.

تعمیر گوشی سامسونگ در محل

اگر مراجعه حضوری به مراکز تعمیرات سامسونگ در سطح شهر تهران برای شما دشوار است، می توانید از طریق مراجعه به سایت آلسامسونگ یا تماس با شماره ذکر شده، درخواست پذیرش در محل دهید تا گوشی جهت تعمیر در محل از شما تحویل گرفته شود. گوشی شما بعد از تحویل به مراکز تعمیرات سامسونگ ارسال می شود. بنابراین نمایندگی تعمیرات سامسونگ پذیرش در محل دارد اما خود فرایند تعمیرات در محل انجام نمی شود.

مرکز تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ؛ بهترین در تهران

در این مقاله به معرفی بهترین مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ و خدمات آن پرداختیم. نمایندگی آلسامسونگ به عنوان نمایندگی سامسونگ در تهران انواع خدمات فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات گوشی های هوشمند این کمپانی را ارائه می دهد. جهت دریافت خدمات تعمیرات گوشی از آلسامسونگ می توانید:

  1. با شماره 02141706 تماس بگیرید.
  2. به شعب سامسونگ در شمال، غرب یا شرق تهران مراجعه کنید.
  3. به سایت آلسامسونگ مراجعه کرده و فرم دریافت خدمات را پر کنید.
مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top