تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/04/11 - 19:34
کد خبر: 474840

حسینی را به استقلال برگردانند

حسینی را به استقلال برگردانند

دروازه بان اسبق تیم فوتبال استقلال می‌گوید مدیریت و کادرفنی این تیم باید با سید حسین حسینی صحبت کنند و او را به تیم برگردانند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید حسین حسینی در روزهای گذشته با انتشار یک استوری از استقلال خداحافظی کرد اما با این حال همچنان صحبت‌هایی پیرامون بازگشت او به جمع آبی‌پوشان مطرح می‌شود. این اتفاقات واکنش منصور رشیدی، ستاره سابق استقلال را به دنبال داشت و او در گفت‌وگویی به حمایت از کاپیتان آبی‌ها پرداخت.

رشیدی در ابتدای این گفت‌وگو درباره انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال گفت: روز اولی که اسامی مختلف برای سرمربیگری استقلال مطرح شد، من اعتقاد داشتم با حضور آقای قلعه‌نویی در تیم ملی، بهترین گزینه برای استقلال، جواد نکونام است. من و بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان مصر بودیم که اگر قرار است سرمربی ایرانی انتخاب شود، آقای نکونام بهترین گزینه است و حالا هم من از این انتخاب خوشحال هستم.

دروازه‌بان سال‌های دور استقلال درباره استوری سیدحسین حسینی و خداحافظی او از آبی‌پوشان عنوان کرد: زمانی که آقای حسینی در برق شیراز حضور داشتند و ما در حال انتخاب دروازه‌بان برای تیم امید بودیم، با ما تماس گرفتند و ایشان را معرفی کردند و ما هم ایشان، آقای بیرانوند و تعداد زیادی از سایر دروازه‌بان‌ها را دعوت کردیم و مدت زیادی با آنها کار کردیم تا در نهایت دیدیم چند بازیکن از جمله آقای سیدحسین حسینی واقعا بااستعداد هستند. از آن زمان تاکنون ایشان روز به روز پیشرفت کرده‌اند و در این ۱۰ سال هم به عنوان کاپیتان و بزرگتر تیم، عملکرد خیلی خوبی داشت و در لیگ بیست و یکم هم نقش مهمی در قهرمانی استقلال داشت.

او ادامه داد: سیدحسین در طول این سال‌ها مرتب با من در تماس بود و از من راهنمایی می‌خواست اما نمی‌دانم روی چه اصل و حسابی این استوری را منتشر کردند. ای کاش او پیش از این کار هم با من صحبت می‌کرد تا او را راهنمایی می‌کردم. دروازه‌بانی که ۱۰ سال در یک تیم است و کاپیتان تیم محسوب می‌شود، نباید به سادگی از تیم استقلال بگذرد. همچنین در مقابل هم مدیریت باشگاه استقلال و آقای نکونام نباید به راحتی از استقلال بگذرند. شاید آقای حسینی مشکلاتی داشته و می‌شد با چند کلمه صحبت، او را به روزهای اولش برگردانند.

رشیدی در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد شایعه جذب دروازه‌بان باعث شد تا حسینی از استقلال خداحافظی کند، عنوان کرد: اتفاقا من بارها درباره حضور دو دروازه‌بان خوب در یک باشگاه صحبت کرده‌ام. من و ناصر حجازی سال‌های سال در یک باشگاه و در تیم ملی بودیم و بدون هیچ مشکلی رفاقت و رقابت داشتیم و هر دو هم پیشرفت کردیم؛ آقای سیدحسین حسینی هم باید بپذیرد حضور یک دروازه‌بان خوب در استقلال و ایجاد رقابت باعث پیشرفت او می‌شود.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: من از آقای کریمی و آقای نکونام که خودشان فوتبالیست بودند و شرایط روحی بازیکنان را می‌شناسد می‌خواهم با حسینی تماس بگیرند و با او صحبت کنند. بالاخره حسینی هم جوان است و مشکلاتی در زندگی خود داشت، اما لازم است که با او صحبت کنند و او را به استقلال برگردانند.

او درباره انتقاداتی که در طول فصل گذشته نسبت به عملکرد حسینی مطرح می‌شد، گفت: استقلال از ابتدای فصل تا هفته پنجم، یک تیم بدون برنامه بود و نقص‌های زیادی در کارهای دفاعی داشت، اما در همان مسابقات هم حسینی در هر بازی چند موقعیت را از حریف می‌گرفت. از هفته یازدهم تا پایان فصل هم سیدحسین واقعا درخشید و از نظر من در دو دربی هم روی گل‌ها مقصر نبود و اشتباهات خط دفاعی باعث شکست تیم شد. حالا هم مدیریت و کادرفنی تیم باید به هر طریقی که ممکن است، سید حسین را به تیم برگردانند. حضور حسینی در استقلال لازم است.

رشیدی در پایان گفت: امیدوارم اتفاقاتی که در اولین تمرین با حضور آقای نکونام رخ داد، تکرار نشود و سایر تمرینات با آرامش کامل دنبال شود تا آقای نکونام با آرامش کامل نفرات دلخواه خود را جذب کرده و نقاط ضعف تیم را برطرف کند تا تیم خوبی را راهی مسابقات کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نسخه پیچیده فروش اینترنتی دارو
فیلم/ ورود نیروهای پلیس برای سرکوب دانشجویان در دانشگاه یوتا
رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
رشد ۲.۴ درصدی موالید مادران زیر ۲۴ سال
نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
آخرین آمار از تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌ خ»
واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند
راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
واکنش کنعانی به دستگیری دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
طرح انسداد مرزهای شرقی افغانستان آغاز شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top