تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/04/12 - 19:45
کد خبر: 474945

لاپورتا: بارسا بدهی زیادی به مسی دارد

لاپورتا: بارسا بدهی زیادی به مسی دارد

رئیس باشگاه بارسلونا درباره مسائل مختلف پیرامون این باشگاه از جمله مشکلات مالی، بدهی به فوق ستاره آرژانتینی اسبق و همچنین تمدید احتمالی قرارداد سرمربی این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» خوآن لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در تازه‌ترین اظهارات خود درباره شرایط مالی این باشگاه، از بدهی معوق آبی‌اناری‌ها به لیونل مسی که باید تا دو سال دیگر تسویه شود، پرده برداشت.

لاپورتا قهرمانی مسی به همراه آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ را شگفت‌انگیزی توصیف کرد و درباره بدهی بارسا به این بازیکن گفت: بدهی که باشگاه به او دارد، دستمزد‌های معوق است که مدیریت قبلی درباره آن توافق کرده و تا سال ۲۰۲۵ بار مالی قابل توجهی را روی دوش باشگاه خواهد گذاشت.

وی درباره تصمیم مسی برای رد پیشنهادات بارسا و امضای قرارداد با باشگاه اینترمیامی آمریکا نیز افزود: با لالیگا توافق کردیم که بخشی از منابع‌مان را به مسی اختصاص خواهیم داد. این مساله در طرح استطاعت مالی باشگاه گنجانده شد. درباره این موضوع با خورخه مسی، پدر و مدیربرنامه لئو، مکاتبه کردیم و او در پاسخ گفت که مسی سال بسیار سختی را در پاریس سپری کرده و می‌خواهد جایی بازی کند که فشار کمتری را متحمل شود.

رئیس بارسا ادامه داد: قطعا با پیشنهاد ما، او همچنان زیر فشار قرار می‌گرفت و من تصمیمش برای رفتن به اینترمیامی را درک کردم. برای او آرزوی موفقیت داریم و کارمان را برای مراسمی بزرگ و ادای احترام به او، آغاز کرده‌ایم و این مراسم در قالب یک‌صدوبیست‌وپنجمین سالروز تاسیس بارسا و همزمان با بازگشت به نیوکمپ، برگزار خواهد شد و به نظرم زمان‌بندی بی‌نقصی است.

لاپورتا درباره تمدید با ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا هم گفت: ژاوی شرایط باشگاه را درک می‌کند. او خواستار تقویت خط هافبک است، اما در عین حال می‌داند که جذب برخی گزینه‌ها ممکن نیست و امضای قرارداد با آن‌ها اشتباه است. خواسته خودش هم ادامه دادن با بارسا است و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

وی همچنین درباره آنسو فاتی، ستاره جوان بارسا هم اضافه کرد: او باید اعتماد ژاوی را جلب کند و وقتی به زمین می‌رود باید تغییر ایجاد کند، چون استعداد چنین کاری را دارد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top