تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/04/15 - 03:28
کد خبر: 475148

امنیت برای صهیونیست‌های تروریست بی‌معناست

امنیت برای صهیونیست‌های تروریست بی‌معناست

«ناصر حماد» فعال رسانه‌ای و تحلیلگر مسائل سیاسی فلسطینی، به تشریح اهداف رژیم صهیونیستی از حمله به اردوگاه فلسطینی «جِنین»، حامیان بین‌المللی این جنایت و پاسخ مقاومت فلسطین پرداخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، «ناصر حماد» فعال رسانه‌ای و تحلیلگر مسائل سیاسی فلسطینی، به تشریح اهداف رژیم صهیونیستی از حمله به اردوگاه فلسطینی «جِنین»، حامیان بین‌المللی این جنایت و پاسخ مقاومت فلسطین پرداخت.

حماد در ابتدای این گفت‌وگو تاکید کرد: این اولین بار نیست که دشمن صهیونیستی به شهر جِنین یورش می‌برد؛ ارتش رژیم اشغالگر هربار با حمله به این شهر نه تنها مردم را مورد هدف قرار داده بلکه به درخت و زمین و همه دارایی‌های مردم یورش برده است. رژیم اشغالگر هیچ‌گاه نباید تصور کند که این حملات و یورش‌ها بدون پاسخ خواهند ماند؛ همگان شدت پاسخ روز گذشته فلسطینی‌ها به جنایات صهیونیست‌ها را با آن عملیات استشهادی شجاعانه در تل‌آویو دیدند.. پاسخ فلسطین نباید دست‌کم گرفته شود.

تحلیلگر فلسطینی درباره سیاست جنایت‌کارانه تل‌آویو در قبال جِنین گفت: چند نمونه‌ بارز جنایتی که صهیونیست‌ها سال‌هاست علیه شهر جِنین در پیش گرفته‌اند، قتل عمد ساکنان، ایجاد وحشت عمومی بین مردم، مجبور کردن فلسطینی‌ها به مهاجرت و تصرف زمین و اموال آن‌هاست. فلسطینی‌های ساکن جِنین همچنان در خانه‌های خود هستند و بر حمایت از سرزمین خود تاکید دارند؛ ساکنان جِنین و تمام فلسطینی‌ها، امروز دفاع از خاک در مقابل دشمن متجاوز صهیونیستی را کرامت اصلی خود می‌دانند.

حماد درباره دلیل عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از این حمله تشریح کرد: یورش ارتش رژیم صهیونیستی به جِنین هیچ‌گاه بیش از چند روز طول نخواهد کشید، زیرا تل‌آویو به خوبی می‌داند که سایر مناطق فلسطینی در قبال پیش‌روی اسرائیلی‌ها در تجاوز به این شهر ساکت نخواهند شد؛ چنانچه رژیم اشغالگر تنش‌ها را در این منطقه افزایش می‌داد، مجبور می‌شد تا با تمام جناح‌های فلسطینی مقاومت روبه‌رو شود. علاوه‌بر این صهیونیست‌ها در خارج از فلسطین اشغالی، با حمله سیاسی و رسانه‌ای گسترده‌ای مواجه خواهند شد؛ همانطور که اکنون نیز تحت فشارند.

وی در ادامه درباره تبعات امنیتی این یورش برای صهیونیست‌ها تاکید کرد: رژیم اشغالگر هیچ‌گاه خود را امن نخواهد یافت. باوجود آنکه وزیر جنگ تل‌آویو محکومیت‌های عربی را تنها روی کاغذ می‌بیند و ارزشی برای آن‌ها قائل نیست اما نباید فراموش کند که جمعیت ۲۷هزار نفری ساکنان جِنین، هرگاه که اراده کند، پاسخی درخور به جنایاتشان خواهد داد. 

تحلیلگر فلسطینی درباره حامیان خارجی جنایات تل‌آویو گفت: قطعاً انجام عملیات نظامی در مساحت ۴۳۰کیلومتر مربعی جِنین برای صهیونیست‌ها آسان نیست و آنان با تمام نیروهایشان هم توان تسلط بر تمام آن را نخواهند داشت؛ اما این حملات را علی‌رغم مغایربودنشان با قوانین بین‌المللی، همواره با حمایت‌های خارجی از سوی دولت تروریست آمریکا و سیاست مجرمانه انگلیس آغاز می‌کنند. واشنگتن با توهم سیطره بر جهان، بزرگترین حامی تروریسم صهیونیست‌هاست.

او درباره ناامنی دائمی اشغالگران تصریح کرد: امنیت برای رژیم اشغالگر معنا ندارد؛ تل آویو و سایر شهرک‌های اسرائیلی هر روز محل عملیات مقاومتی مردم ما هستند. این عملیات‌های تاکید دارند که هیچ قدرتی نمی‌تواند پاسخ و ابتکارعمل فلسطینی‌ها را محدود کند. چه حملات شهرک‌نشینان و چه یورش نظامیان، با مقاومت سخت مردم پاسخ داده خواهد شد؛ مردم و مقاومت فلسطین باهم علیه هر تجاوزی ایستاده و هربار، هزینه‌های بزرگی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده‌اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد روز دوشنبه، سوم جولای برای دومین روز متوالی به تجاوزات گسترده و همه‌جانبه زمینی و هوایی علیه شهر جنین و اردوگاه آوارگان آن در شمال کرانه باختری آغاز کردند؛ این عملیات تجاوزگرانه جدید به جنین تا دیروز ادامه داشت تا اینکه بامداد شب گذشته، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای پایان عملیات نظامی ۴۸ساعته خود را علیه شهر و اردوگاه جنین اعلام کردند.

روز دوشنبه، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرده بود که «عملیات خانه و باغ در جنین تا رسیدن به هدف مورد نظر ادامه دارد»؛ در حالی که برخی مقامات تل‌آویو و محافل رسانه‌ای تاکنون، با انتشار گزارش‌هایی بر شکست میدانی و عدم تحقق اهداف مطلوب ارتش رژیم اشغالگر از این حمله تاکید کردند. شبکه ۱۲رژیم صهیونیستی دومین روز از حمله در گزارشی اعلام کرده بود که  فرماندهان ارتش و شاباک به نتانیاهو، نخست‌وزیر کابینه تل‌آویو تاکید کردند که اهداف عملیات نظامی در جِنین محقق نشده‌اند.

روز دوشنبه رسانه‌های صهیونیستی با اذعان به شکست تجاوزات ارتش رژیم اشغالگر به شهر جِنین و اردوگاه آن، اعلام کردند: اگر عملیات نظامی قبلی ارتش اسرائیل در جنین موفقیت آمیز بود، اصلاً نیازی به عملیات فعلی وجود نداشت.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هاآرتص: جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند
استقبال حماس از قطع روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی
نگاه متفاوت به دیدار معلمان با رهبرانقلاب +فیلم
آنچه درباره امام صادق‌(ع) کمتر شنیده‌اید
اسامی هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم
گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
محکومیت صبا آذرپیک به حبس و ممنوعیت فعالیت مجازی
باورهای غلط درباره بیماری ام اس
۴ ادویه ضد آلزایمر
حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است
افشاگری یونیسف: گورستان‌های غزه مملوء از کودک بود
اولین واکنش نکونام به برکناری خطیر
صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
جدول لیگ برتر/ تداوم صدرنشینی استقلال
تداوم تساوی های بدون گل/ توقف پرسپولیس مقابل سپاهان
تساوی بدون گل دو تیم استقلال و تراکتور
ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی؛ فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top