تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/04/18 - 10:17
کد خبر: 475382

روش‌های کلاه‌برداری فروش ملک در قبرس شمالی

روش‌های کلاه‌برداری فروش ملک در قبرس شمالی

گسترش کلاهبرداری در قبرس شمالی خبری است که نه تنها فضای‌ مجازی را در برگرفته است، بلکه مردم را بسیار نگران کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ گسترش کلاهبرداری در قبرس شمالی خبری است که نه تنها فضای‌ مجازی را در برگرفته است، بلکه مردم را بسیار نگران کرده است. حقیقت این است که امروزه قبرس شمالی امکانات ویژه و جالبی دارد و سرزمین فرصت‌ها شناخته می‌شود و میلیون‌ها متقاضی از سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. خبر منفی این است که کلاهبرداران نیز از همین تعداد تقاضای بالا و تمایل مردم سواستفاده می‌کنند. اگر نگران کلاهبرداری هستید اما می‌خواهید از فرصت‌های مهاجرت به قبرس استفاده کنید، با ما همراه شوید.

روش‌های کلاه‌برداری فروش ملک در قبرس شمالی

روش‌های کلاهبرداری در قبرس شمال

در زیر به چند مورد آشنا و بارز کلاهبرداری اشاره می‌کنیم؛ همچنین در ادامه نکاتی درباره به دام نیوفتادن توسط این کلاهبرداران خدمت شما عزیزان می‌گوییم.

1. فروش املاک دیگران
از متداول‌ترین روش‌های کلاهبرداری در قبرس شمالی می‌توانیم به فروش املاک دیگران بدون اجازه آنها اشاره کنیم. این امر که از لحاظ قانونی "فروش مال غیر" نامیده می‌شود افراد زیادی را قربانی می‌کند. در واقع این روش کلاهبرداری نسبتا ساده است. فرد کلاهبردار خود را مالک قسمتی از زمین یا ملک خاصی می‌داند و با افرادی که قصد خرید ملک دارند صحبت می‌کند. کلاهبردار به روش‌های متفاوتی خریدار را قانع و راضی نگه می‌دارد و اعتماد او را جلب میکند. در اینصورت خریداری که تمام جوانب را هنگام خرید بررسی نکرده است در دام می‌افتد و هزینه کامل خرید ملک را به کلاهبردار پرداخت می‌کند در حالی که ملک اصلا متعلق به فرد فروشنده نیست و به همین راحتی افراد زیادی در دام این کلاهبرداران می‌افتند.

راهکار

در خرید‌های اینترنتی گول عکس‌های پرزرق و برق را نخورید. به عکس‌های رنگارنگی که در واقع خریدار را مجاب به داشتن آن می‌کند توجه نکنید.
سعی کنید با فروشنده تماس بگیرید و از او عکس‌های واقعی‌تر و از زوایای مختلف بخواهید. اسناد و مدارک ارائه شده را به دقت تحلیل و بررسی کنید.

2. فروش ملک با مشخصات غیرواقعی
در این روش متقلب کمی زیرکانه عمل می‌کند. قرارداد بسته می‌شود و حتی شما حضوری بازدید می‌کنید و ملک وجود  دارد. در واقعیت هیچ مشکلی برای خرید ملک در قبرس شمالی یا موردی که شما متوجه بشوید ایرادی در کار است وجود ندارد. حتی شاید پس از تحویل ملک هنوز متوجه ایرادی که در کار وجود دارد نشوید، اما مشکل از آنجایی شروع می‌شود که جزییات ارائه شده با ملک اصلی همخوانی کافی ندارد. مثلا ممکن است متراژ واقعی از آنچه به شما گفته شده است کمتر باشد، یا حتی ممکن است تحت عناوین گوناگونی ملک به صورت غیرقانونی بنا شده باشد و برخی از مدارک لازمه را نداشته باشد.

راهکار

مشورت گرفتن از وکلای متخصص و مورد  اعتماد را فراموش نکنید. فرد متخصص در این زمینه غیر از مشورت کلامی باید بتواند به شما در عمل نیز کمک کند. سابقه درخشان او را بررسی کنید و پروژه‌های خود را به افراد با تجربه بسپارید.

3. فریب درباره شرایط کار در قبرس شمالی
افراد سودجو به بهانه‌های مختلف شما را وادار به خرید ملکی دروغین می‌کنند.
درست است که قبرس شمالی پر از فرصت‌های طلایی و کلی مکان و زمان برای سرمایه‌گذاری دارد؛ اما می‌دانید که حتی زندگی در بهترین مکان‌ها وکشور‌ها بدون چالش و سختی نیست. افراد سودجو با پوشش دادن سختی‌های احتمالی و بزرگنمایی و مبالغه بیش از حد درباره قبرس شمالی افراد را بدون اطلاعات واقعی و کافی مجاب به خرید ملک می‌کنند. شرایط کاری و مزایای مالی یکی از بیش‌ترین جنبه‌هایی است که افراد کلاهبردار از آن سواستفاده می‌کنند.
واقعیت این است که قبرس شمالی بسیار جای دوست داشتنی و زیبایی برای اقامت وکار است؛ اما دولت آن شرایط پیچیده و نسبتا سختی را برای جذب نیروی خارجی در نظر گرفته است. فرصت‌ها آنچنان که افراد سودجو تبلیغ می‌کنند زیاد نیستند و دستمزدها آنقدر ها هم ایده‌آل نیستند. همچنین، اعطای اقامت روندی طاقت فرسا و نسبتا وقت‌گیر دارد.
پس اگر به قصد کاری مهاجرت می‌کنید، مراقب باشید در دام افراد فرصت‌طلب نیوفتید.
و واقعیت را واضح و روشن ببینید.

راهکار

تا می‌توانید اطلاعات خود را افزایش دهید. از منابع معتبر و از سایت‌های مورد اعتماد شرایط واقعی زندگی و کار را در قبرس شمالی جویا شوید. با شرکت‌ها و افرادی که آنجا زندگی کرده‌اند ارتباط بگیرید و از تجربیاتشان استفاده کنید. فراموش نکنید که همیشه رویایی‌ترین چیزها نیز چالش‌هایی دارند. اگر اطلاعات و آگاهی فردی خود را افزایش دهید، احتمال فریب از سمت کلاهبرداران را نخواهید داشت.

4. فریب در پذیرش دانشگاه و تحصیل
قبرس شمالی دانشگاه‌های معتبر و قابل‌قبولی را دارد که تحصیل در آنها از افتخار‌های آدمی محسوب می‌شود. دانشگاه‌ها با به‌روزترین تکنولوژی روز و مجهز به امکانات نوین هستند. مهاجرت تحصیلی از اهداف بسیاری از ایرانیان است که همین امر مجددا باعث سواستفاده از سمت افراد فرصت‌طلب می‌شود. آنها ادعا دارند شما با هر شرایطی که داشته باشید و هرگونه سطح سواد، تحصیلات و مهارتهایی که دارید می‌توانند شما را به دانشگاه مربوطه متصل کنند و شما بتوانید رشته‌های پرطرفداری مثل داروسازی یا پزشکی را بخوانید. برخی از آنها به شما اطلاعات دروغینی می‌دهند. آنها اقدام به فرستادن عکس از مکان‌هایی که وجود ندارند می‌کنند؛ همچنین با فرستادن تصویری از مکان‌های گمنام که فاقد اعتبار کافی هستند توجه شما را جلب می‌کنند و به شما این اطمینان را می‌دهند که این دانشگاه از برترین و قابل قبول ترین دانشگاه‌ها برای تحصیل است.

راهکار

دانشگاه‌های قبرس شمالی مانند هر دانشگاه دیگری قانون‌مدار است و ازقوانین و ضوابط خاص خود پیروی می‌کند. افراد حتما باید دارای مدارک لازمه و شرایط مناسب باشند.

پس اگر شرایط مناسب برای تحصیل در قبرس شمالی را ندارید و افرادی هستند که ادعا می‌کنند می‌توانند برای شما اخذ پذیرش در قبرس شمالی را بگیرند، شک نکنید که کلاهبردار و سودجو هستند.

به چه شرکت‌هایی برای خرید ملک می‌توان اعتماد کرد؟

اعتماد به یک شرکت با رزومه خوب می‌تواند به شما کمک بسزایی در خرید ملک کند. همچنین می‌توانید احتمال کلاهبرداری را با این روش تقریبا به صفر برسانید. در ادامه نکاتی برای پیداکردن شرکت مناسب خدمت شما عرض می‌کنیم.

  • اگر با شرکت‌هایی ارتباط بگیرید که هم در ایران و هم در قبرس شمالی شعبه دارند، در زمینه اعتماد و اطمینان خاطر به شما کمک شایانی می‌کند. همچنین، احتمال کلاهبرداری تا حدود زیادی کاهش پیدا می‌کند.
  • دقت کنید که شرکت دارای متخصصین و افراد باتجربه در این زمینه باشد. در اینصورت تجربیات آنها می‌تواند شما را از هرگونه کلاهبرداری حفظ نماید.
  • به سابقه شرکت‌ها دقت کنید؛ میزان موفقیت شرکت نیز مهم است. شرکت با سابقه قابل قبول و انجام معاملات موفق از فاکتور‌های مهم برای انتخاب شرکت موردنظرتان است.
  • شرکت سرمایه‌گذاری و مهاجرتی زیتون با سابقه فعال و تجربیاتی درخشان، آماده‌ی خدمت و راهنمایی به شما عزیزان است.
  • بسنجید افراد متخصص در شرکت تا چه حدی به قوانین و ضوابط قبرس شمالی تسلط دارند.
  • وکیل حرفه‌ای باید به تمامی قوانین و امور لازمه برای اخذ اقامت در قبرس شمالی آگاهی داشته باشد.

    مدرامان ماندن از کلاهبرداری
  • همانطورکه می‌دانید امروزه کلاهبرداری و سواستفاده در زمینه خرید و فروش ملک در قبرس بسیار رواج پیدا کرده است. از این بابت، باید دقت کافی را به خرج دهید تا ضمن خریدی خوب و لذت بخش، بتوانید از سواستفاده افراد کلاهبردار در امان بمانید. در ادامه به نکاتی اشاره می‌کنیم که به شما در انتخاب و اعتمادی درست کمک می‌کند.
     
  • یک وکیل مناسب انتخاب کنید تا با دقت مدارک و اسناد لازم را مورد بررسی قرار دهد و به شما در مورد خرید ملک موردنظرتان اطمینان دهد.
     
  • ترجیحا به آگهی‌های اینترنتی اعتماد نکنید و یا اگر قصد خرید اینترنتی دارید، همراه با یک وکیل جلو بروید و تمام نکات و اسناد لازمه را بررسی کنید.
     
  • ابتدا چند شرکت فعال در این زمینه پیدا کنید؛ املاکی که برای فروش دارند و قیمت‌هایشان را بررسی کنید. ببینید کدام برای شما مناسب‌تر است. فراموش نکنید که کیفیت از کمیت برای این موضوع مهم‌تر است و عجله‌ای برای سریع‌تر پیش رفتن روند کاری یا خرید نداشته باشید.
     
  • با شرکت‌ها مشاوره رایگان بگیرید و در انتها بررسی کنید کدام یک از آنها شرایط مناسب‌تری را برایتان در نظر گرفته‌اند.
     
  • برخی شرکت‌ها آفر‌های مختلفی را برای شما در نظر می‌گیرند. از جمله آنها می‌توانیم به اقامت رایگان برای بازدید از پروژه‌ها اشاره کنیم. اگر علاقه‌مند به بازدید حضوری هستید حتما از این مورد استفاده کنید.

    سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی
    از کلاهبرداری در قبرس شمالی که بگذریم، بحث سرمایه‌گذاری به شیوه درست در قبرس شمالی بسیار سودمند و مفید محسوب می‌شود؛ چراکه جزیره قبرس در جنوب ترکیه همواره مورد توجه تاجر‌ها قرار گرفته و بسیار رو به رشد است. قیمت ملک‌ در قبرس شمالی سالانه چیزی حدود 12 درصد افزایش دارد. از این بابت باید بگوییم سرمایه گذاری در آن همواره رو به رشد و پیشرفت است. افراد کشور‌های دیگر نیز به همین دلیل، سرمایه گذاری در قبرس شمالی را به مکان‌های دیگر ترجیح می‌دهند.

    مزایای اقامت و سرمایه گذاری در قبرس شمالی
    افراد به دلیل مزایایی که در قبرس شمالی وجود دارند مشتاق به سفر و بازدید از این مکان هستند. در اینجا به مزایای اقامت و تحصیل یا حتی سفر به جزیزه قبرس شمالی برای شما عزیزان اشاره می‌کنیم.

    1. مناظر و زیبایی‌های طبیعی در قبرس شمالی غیرقابل چشم‌پوشی است.
    آب و هوای مناسب و زیبایی‌های طبیعی باعث شده است که هر ساله توریست و مهاجر‌های زیادی به این مکان برای بازدید سفر کنند.

    2. امکانات مناسب برای زندگی در قبرس شمالی وجود دارد. مکان‌های تفریحی و دانشگاه‌های معتبر برای تحصیل، همگی از دلایل جذب مهاجر هستند.

    3. سرمایه گذاری در ملک‌های قبرس شمالی اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
    ملک‌های قبرس شمالی سالانه با سود مناسبی همراه هستند و برای سرمایه‌گذاری پروژه خوبی به شمار می‌روند.
  • روش‌های کلاه‌برداری فروش ملک در قبرس شمالی

    جمع‌بندی:
    در این مطلب با روش‌های کلاهبرداری فروش ملک در قبرس شمالی شما را آشنا کردیم و راهکارهایی را برای درامان ماندن از افراد سودجو برایتان ارائه کردیم. به مزایای سرمایه‌گذاری پرداختیم و شما را در زمینه اعتماد به شرکت‌ها و خریدی مناسب و لذت بخش همراهی کردیم. امیداست این مطلب مفید واقع شده باشد.
    ضمنا،
    تیم زیتون همواره آماده راهنمایی و همراهی شما در این روند پر چالش است.
    درصورت هرگونه سوال یا پیشنهاد، با ما تماس حاصل کنید.
مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top