تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/04/18 - 11:29
کد خبر: 475394

واعظ آشتیانی:

حمایت از منافقین برای فرانسه هزینه خواهد داشت

حمایت از منافقین برای فرانسه هزینه خواهد داشت

امیر رضا واعظ آشتیانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به رفتارهای دولت فرانسه در قبال تظاهرات مردم فرانسه و گروهک منافقین گفت: فرانسوی‌ها در یک سردرگمی سیاسی قرار گرفته‌اند و در عین حال معنی و مفهوم دمکراسی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فقط برای منافع خودشان تصور کرده‌اند؛ یعنی دمکراسی هرجا به نفع‌شان باشد از آن بهره می‌‌جویند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امیر رضا واعظ آشتیانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به رفتارهای دولت فرانسه در قبال تظاهرات مردم فرانسه و گروهک منافقین گفت: فرانسوی‌ها در یک سردرگمی سیاسی قرار گرفته‌اند و در عین حال معنی و مفهوم دمکراسی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فقط برای منافع خودشان تصور کرده‌اند؛ یعنی دمکراسی هرجا به نفع‌شان باشد از آن بهره می‌‌جویند.

وی افزود: هرکجا دموکراسی به نفع سیاست‌مدارانشان است، همانجا از آن استفاده می‌کنند در حال حاضر هم  می بینیم که مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سرکوب می‌کنند و این درایت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارند که چگونه با مردمشان سخن بگویند.

آشتیانی خاطرنشان کرد: به یاد داریم که در اغتشاشات ایران فرانسوی‌ها بخشی از عوامل تحریک اغتشاشگران بودند و اکثر دولتمردان غربی از جمله فرانسوی‌ها و نخست وزیر بلژیک علنی به دنبال این بودند که در آن اغتشاشات و جنگ ترکیبی در مسائل کشور ایران دخالت کنند.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر می‌بینیم که همان مسئله‌ای که آنها در چند ماه پیش به دنبال دامن زدن به آن در ایران بودند، امروز دامن خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفته و همان رویه‌ای که برای کشورشان پیش گرفتند، برای کشورشان پیش آمد و نکته جالب این است که در زمان اغتشاشات ایران رسانه‌هایی مانند من و تو و اینترنشنال شب و روز محتواهای غلط منتشر می‌کردند و امروز در باره تظاهرات مردم فرانسه سکوت پیش گرفته‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: نکته دیگری که در مورد کشور فرانسه باید گفت؛ سیاست یک بام و دو هوای فرانسه در مواجهه با منافقین است. دولتمردان فرانسه و مردم فرانسه باید بدانند حمایت کردن از منافقین هزینه‌های مالی و جانی برای این کشور در پی خواهد داشت و این گروه برای مردم این کشور مشکل ایجاد خواهد کرد.

این فعال سیاسی یاد آور شد: همین طور که این اتفاق برای کشور آلبانی و مردم آلبانی صورت گرفت و منافقین برای مردم و کشور آلبانی هم هزینه ایجاد کردند.

آشتیانی در پایان گفت: فرانسوی‌ها به کسانی امتیاز می‌دهند که به ملت خودشان رحم نکردند، حالا چگونه می‌خواهند به ملت فرانسه رحم کنند، این‌ها وقتی نفاقشان کاملاً مشخص و دستشان به خون هزاران شهید ایرانی آغشته است، وقتی به چنین سازمان تروریستی پناه می‌دهند، هویت واقعی فرانسه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هویدا می‌کنند.

منبع: فارس

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top