تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/04/20 - 10:17
کد خبر: 475592

جلوی بلاگری خون در این شهر کشور را بگیرید

جلوی بلاگری خون در این شهر کشور را بگیرید

در پی فضاسازی‌های ضدانقلاب برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در شهرستان ایذه، مردم این شهرستان خواستار برخورد قاطع با بلاگرهایی هستند که دستانشان به خون شهید قنبری آلوده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پس از ناکام ماندن عناصر ضدانقلاب برای به آشوب کشیدن کشور در پائیز سال گذشته، تلاش شد تا تحرکات جدیدی با برگزاری مراسمی نظیر سالگرد و جشن تولد برای درگذشتگان در مناطق مختلف کشور شکل بگیرد که جشن تولد کیان پیرفلک کودک ایذه‌ای نیز در ادامه این شگردهای دشمنانان برنامه‌ریزی شد.

بر همین اساس به‌دنبال فراخوان غیرقانونی مادر مرحوم کیان پیرفلک به بهانه سال‌روز تولد فرزندش برای تجمع بر مزار او در روستای پرچستان گوروئی، پسرعموی مادر کیان در اقدامی وحشیانه سروان محمد قنبری یکی از افسران فراجا را که برای تامین امنیت در محل برگزاری تجمع حضور داشت با خودروی شخصی عامدانه مورد حمله قرار داد و به شهادت رساند.

رسانه‌های ضد انقلاب در همان لحظات اولیه روایت‌های متفاوتی از این حادثه ارائه کردند و با هدف به آشوب کشاندن شهرستان ایذه قصد داشتند از عاملان جنایت قهرمان بسازند و حقیقت را وارونه جلوه دهند.

البته این اقدام رسانه‌های معاند با هوشیاری مردم ایذه و روایت‌هایی که شاهدان عینی از این حادثه‌ی تروریستی ارائه دادند همانند همیشه ناکام ماند و امروز مردم شهرستان ایذه خواستار برخورد جدی با افرادی هستند که با تحریک مردم از طریق فضای مجازی دستشان به خون فرزندان این خطه ولایت‌مدار آلوده است.

سردار سرتیپ احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سفر به شهرستان ایذه و دلجویی از خانواده‌ی شهید مدافع امنیت اظهارکرد: در برقراری امنیت با کسی شوخی نداریم، وقتی یک نفر به خود جرأت می‌دهد از روی مامور امنیت عبور کند بایستی این را بداند که قانون از روی آن عبور می‌کند.

وی بیان کرد: شهید قنبری اولین شهید و آخرین شهید راه امنیت مردم نخواهد بود چرا که مجموعه انتظامی همواره در مسیر برقراری نظم و امنیت در جامعه، آماده جانفشانی هستند. شهید قنبری برای مجموعه انتظامی و خانواده خود افتخاری بزرگ است. او جزو کسانی قرار گرفت که خداوند او را انتخاب کرد و مدال افتخار شهادت را بر گردنش آویخت.

ولی الله حیاتی معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این مراسم سه پیام مهم مخابره کرد که پیام اول به دشمنان و معاندین نظام بود. مردم غیور ایذه با حضورشان اعلام کردند که برای دفاع از این انقلاب حتی جان خود را تقدیم می‌کنند.

دبیر شورای تامین امنیت استان خوزستان یادآور شد: کسانی که با استوری‌های تحریک آمیز اقدام به تهییج مردم کرده‌اند بدانند، اراده دستگاه قضا و دستگاه های حافظ امنیت برای برخورد با آنها جزم و نفوذ ناپذیر است.

شهید محمد قنبری دهه سوم خدمت خود را به عنوان نیروی پلیس سپری می‌کرد که در پی حمله عمدی خودروی سواری تیبا در جاده روستای پرچستان به ایذه، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

امروز انتظار عموم مردم شهرستان ایذه این است تا نهادهای مسئول به‌ویژه قوه قضاییه با اقداماتی از این دست قاطعانه و بدون اغماض برخورد کنند و اجازه ندهند که گروهی ناآگاه و یا فریب خورده، با اعمال و رفتار ساختارشکنانه به جامعه آسیب بزنند.

برخی کاربران در همین راستا خواستار مقابله با بلاگرهایی شدند که ضمن بسترسازی برای ایجاد اغتشاش در شهرستان ایذه، امنیت شهروندان را به خطر انداختند و با فضاسازی به نفع ضدانقلاب، موجب شهادت سروان قنبری از پرسنل فراجا شدند.

منبع: فارس

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top