تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/04/21 - 14:07
کد خبر: 475756

اسپاتیفای چیست و چگونه اکانت Spotify بسازیم؟

اسپاتیفای چیست و چگونه اکانت Spotify بسازیم؟

از زمانی که اسپاتیفای برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ راه‌اندازی شد، نزدیک به ۱۵ سال می‌گذرد. تغییرات زیادی از آن زمان تاکنون اتفاق افتاده‌اند و امروزه این پلتفرم در میان محبوب‌ترین سرویس‌های پخش موسیقی قرار گرفته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ از زمانی که اسپاتیفای برای اولین بار در سال 2008 راه‌اندازی شد، نزدیک به 15 سال می‌گذرد. تغییرات زیادی از آن زمان تاکنون اتفاق افتاده‌اند و امروزه این پلتفرم در میان محبوب‌ترین سرویس‌های پخش موسیقی قرار گرفته است.

اما اسپاتیفای چیست، چه چیزی را ارائه می‌دهد و چگونه می‌توان یک اکانت Spotify ساخت؟ این راهنما را که برای یافتن پاسخ تمام این سؤالات به شما کمک می‌کند، از دست ندهید.

اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای (Spotify) یک سرویس پخش موسیقی دیجیتال است. این اپلیکیشن امکان دسترسی فوری به لیست متنوعی از موسیقی‌ها و پادکست‌ها را به صورت آنلاین به شما می‌دهد؛ همچنین به شما اجازه می‌دهد تا در هر زمان و به هر آهنگی که انتخاب می‌کنید، گوش دهید. اسپاتیفای هم یک برنامه قانونی است و هم به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد.

اسپاتیفای چیست و چگونه اکانت Spotify بسازیم؟

میلیون‌ها آهنگ از ژانرها و هنرمندان مختلف را در این اپلیکیشن پیدا خواهید کرد. همچنین اسپاتیفای دارای یک الگوریتم پیچیده برای پیشنهاد موسیقی بر اساس موسیقی‌هایی که قبلاً گوش داده‌اید و لیست‌های پخش انتخاب شده و ایستگاه‌های رادیویی اینترنتی است.

پادکست‌های اسپاتیفای به اندازه موسیقی‌های آن محبوب هستند؛ بنابراین چه عاشق گوش دادن به داستان‌های جنایی واقعی یا بحث‌های فنی باشید، می‌توانید پادکست مورد علاقه خود را پیدا کنید. در واقع این شرکت روی محتوای پادکست‌های خود سرمایه‌گذاری زیادی می‌کند.

آیا Spotify رایگان است؟

نسخه اصلی اپلیکیشن اسپاتیفای که از تبلیغات مختلف پشتیبانی می‌کند، کاملاً رایگان است. این اپلیکیشن دسترسی به کاتالوگ کامل موسیقی و پادکست‌ها را به صورت نامحدود ارائه می‌دهد؛ اما با چند اشکال همراه است. مهم‌ترین مشکل نسخه رایگان اسپاتیفای، وقفه‌های تبلیغاتی مکرر آن است.

همچنین شما در نسخه رایگان این برنامه به چند آهنگ خاص محدود می‌شوید و کیفیت صدا در پخش‌کننده وب 128 و در دسکتاپ و تلفن همراه 160 کیلوبیت بر ثانیه است.

دلایل همه گیر شدن اسپاتیفای

در حال حاضر اسپاتیفای محبوب‌ترین اپلیکیشن موسیقی است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. استفاده از این اپلیکیشن محبوب، مزایای زیادی دارد که در ادامه مهم‌ترین آن‌ها بررسی را بررسی می‌کنیم.

استفاده آسان

برای شروع کار با Spotify تنها کاری که باید انجام دهید این است که نسبت به ایجاد حساب کاربردی اقدام کنید. به لطف همکاری با فیس‌بوک شما می‌توانید با نام کاربری فیس‌بوک خود از Spotify استفاده کنید. اسپاتیفای همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا لیست‌های مورد علاقه خود را ایجاد کنند و با استفاده از آپشن جستجو، آنها را به راحتی پیدا کنند.

سازگاری با همه دستگاه‌ها و پلتفرم‌ها

هم کاربران نسخه رایگان اسپاتیفای و هم کاربران نسخه پرمیوم می‌توانند با استفاده از برنامه‌های Spotify که برای Windows، Mac و iPhone یا دستگاه‌های Android طراحی شده‌اند، دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که استفاده از برنامه وب Spotify نیز امکان‌پذیر شده است.

امکان استفاده به صورت رایگان

شما می‌توانید به صورت کاملاً رایگان از اسپاتیفای استفاده کنید. در نسخه رایگان می‌توانید لیست پخش، آلبوم یا هنرمند مورد علاقه خود پخش کرده و تا 6 بار در ساعت از آن رد شوید. شما می‌توانید با استفاده از برنامه گوشی هوشمند، نرم‌افزار دسکتاپ یا وب‌سایت به نسخه رایگان دسترسی داشته باشید.

دانلود موسیقی و پادکست

ارتقای اپلیکیشن به Spotify Premium این امکان را به شما می‌دهد تا حداکثر 10000 آهنگ را در پنج دستگاه مختلف ذخیره کنید! همچنین می‌توانید هر آلبوم یا لیست پخشی را برای گوش دادن آفلاین ذخیره کنید. علاوه بر این، با نسخه Premium هیچ تبلیغاتی نمی‌بینید!

گوش دادن به همه آهنگ‌های اپلیکیشن در تلفن همراه به همان روشی که روی دسکتاپ اجرا می‌شوند، امکان‌پذیر است. از آنجایی که دیگر محدود به انجام این کار نیستید، می‌توانید از آهنگ‌ها صرف نظر کنید، به رادیو دسترسی داشته باشید و همه چیزهایی را که برنامه ارائه می‌دهد، ببینید. تنها کافی است که ابتدا نسبت به خرید اکانت اسپاتیفای اقدام کنید.

کیفیت بالا

به طور پیش فرض، آهنگ‌های Spotify با سرعت 160 کیلوبیت بر ثانیه برای کاربران نسخه رایگان اجرا می‌شود. نسخه Premium به شما اجازه می‌دهد تا این سرعت را تا 320 کیلوبیت بر ثانیه افزایش دهید که تقریباً بهترین میزان فشرده‌سازی است.

ساخت اکانت اسپاتیفای

برای استفاده از اسپاتیفای باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. شما می‌توانید از نسخه وب Spotify برای پخش موسیقی یا دانلود نرم‌افزار دسکتاپ استفاده کنید. پخش‌کننده دسکتاپ اسپاتیفای، امکانات پیشرفته‌ای مانند امکان وارد کردن یک کتابخانه موسیقی را ارائه می‌دهد. همچنین برنامه Spotify برای iOS، Android و سایر سیستم‌عامل‌های تلفن همراه در دسترس است.

برای شروع استفاده از اسپاتیفای، این مراحل را دنبال کنید تا از طریق کامپیوتر خود برای یک حساب کاربری رایگان Spotify ثبت‌نام کرده و سپس نرم‌افزار Spotify را دانلود کنید.

حتی اگر Spotify یک سرویس اشتراک پولی است، می‌توانید برای پیش‌نمایش این سرویس، نسبت به ایجاد حساب کاربری رایگان اقدام کنید. دسترسی به آهنگ‌ها در نسخه رایگان همراه با تبلیغات است؛ اما حساب کاربردی رایگان امکان دسترسی به کتابخانه کامل موسیقی و پادکست را فراهم می‌کند.

مراحل ایجاد حساب کاربردی اسپاتیفای عبارت‌اند از:

  • در مرورگر وب خود، به صفحه ثبت‌نام Spotify مراجعه کنید.

  • Get Spotify Free را انتخاب کنید.

  • Spotify رایگان را دریافت کنید.

  • برای ثبت‌نام در اسپاتیفای از حساب فیس‌بوک خود یا یک آدرس ایمیل استفاده کنید.

  • اگر از فیس‌بوک استفاده می‌کنید، Sign up with Facebook را انتخاب کنید. جزئیات ورود خود را وارد و سپس Log in را انتخاب کنید.

روش‌های استفاده از اسپاتیفای

با توجه به دسترسی مناسب به اسپاتیفای در پلتفرم‌های مختلف، می‌توان گفت که یکی از مزایای این اپلیکیشن محبوب این است که به روش‌های مختلفی می‌توان از آن استفاده کرد. در ادامه سه روش محبوب استفاده از اسپاتیفای را بررسی کرده‌ایم.

استفاده از Spotify Web Player

اگر نمی‌خواهید نرم‌افزار دسکتاپ را نصب کنید، می‌توانید به جای آن از Spotify Web Player استفاده کنید. شما باید پس از ایجاد حساب جدید خود وارد شده باشید؛ البته می‌توانید گزینه Log In را نیز در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید.

استفاده از نرم افزار دسکتاپ

اگر می‌خواهید بیشترین بهره را از اسپاتیفای ببرید و کتابخانه موسیقی مورد علاقه خود را اضافه کنید، نرم‌افزار آن را در سیستم خود دانلود کنید. قبل از راه‌اندازی برنامه باید نصب برنامه را اجرا کنید. پس از راه‌اندازی و اجرای نرم‌افزار، با استفاده از روشی که برای ثبت‌نام استفاده کرده‌اید، وارد شوید؛ از طریق فیس‌بوک یا آدرس ایمیل این مرحله را انجام دهید.

اسپاتیفای چیست و چگونه اکانت Spotify بسازیم؟

اپلیکیشن Spotify

اگر می‌خواهید از دستگاه تلفن همراه خود برای پخش موسیقی در Spotify استفاده کنید، برنامه را برای سیستم‌عامل خود دانلود کنید. اگرچه این اپلیکیشن به اندازه نرم‌افزار دسکتاپ غنی از امکانات نیست؛ اما در خرید اشتراک در Spotify Premium می‌توانید به ویژگی‌های اصلی Spotify دسترسی داشته باشید و به صورت آفلاین آهنگ گوش دهید.

خرید اکانت اسپاتیفای

اکنون که با قابلیت‌های اپلیکیشن اسپاتیفای آشنا شدید، احتمالاً به دنبال پیدا کردن یک سایت معتبر برای خرید اکانت این اپلیکیشن باشید. با توجه به قابلیت‌هایی که نسخه پرمیوم اپلیکیشن اسپاتیفای ارائه می‌دهد، خرید اکانت آن اهمیت زیادی دارد.

لازم نیست که در این رابطه نگران باشید! مجازیته بهترین و مطمئن‌ترین انتخاب برای خرید اکانت Spotify است و شما با خرید این اکانت امکان دسترسی به همه قابلیت‌های این اپلیکیشن را خواهید داشت.

در انتها

اسپاتیفای محبوب‌ترین اپلیکیشن موجود برای گوش دادن به موسیقی است که بسیاری از محدودیت‌ها را با نسخه پرمیوم خود از بین برده است. شما می‌توانید از روش‌های مختلفی که در این مطلب ذکر شدند، با این اپلیکیشن کار کنید؛ اما قبل از هر چیز باید یک اکانت جدید ایجاد کرده و با خرید اکانت و از طریق نسخه پرمیوم به همه قابلیت‌های این برنامه دسترسی داشته باشید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top