تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/04/22 - 09:48
کد خبر: 475830

رشیدی پیشکسوت استقلال؛

بعید است استقلال امسال عاقبت بخیر شود

بعید است استقلال امسال عاقبت بخیر شود

پیشکسوت استقلال گفت: حسینی چندین سال برای استقلال بازی کرده است و کارهای بزرگی برای استقلال کرده است. او پس از سال‌ها بازی در استقلال به تجربه خوبی رسیده است و نباید به راحتی او را از دست داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فصل نقل و انتقالات لیگ برتر با حواشی‌های زیاد همچنان ادامه دارد. سه تیم پرسپولیس، سپاهان و تراکتور از تیم‌های موفق در جذب بازیکن بودند و علاوه بر تمدید بازیکنان موثر خود، خریدهای خوبی هم داشته اند. اما در میان مدعیان شرایط آبی‌پوشان پایتخت وخیم‌تر از همه است. استقلال در این نقل و انتقالات نه تنها خرید چندانی نداشت، بلکه پس از فسخ سیدحسین حسینی در نمایشی که نتیجه اش هم تا حدودی قابل پیش بینی بود، در جذب علیرضا بیرانوند ناکام ماند تا همین موضوع بهانه ای برای استعفای حجت کریمی سرپرست این باشگاه شود و یکی از پرهواداران ترین تیم‌های آسیا در وضعیت بحرانی قرار بگیرد.

منصور رشیدی، پیشکسوت استقلال در گفتگو با مشرق درباره وضعیت استقلال در نقل و انتقالات اظهار داشت:‌ استقلال اصلا در شرایط مناسبی قرار ندارد. در ۱۵ سال اخیر تا به حال چنین شرایطی را در استقلال ندیدم. متاسفانه استقلال در این فصل چندین بار مدیر و هیئت مدیره تغییر داد و این برای هر باشگاهی خطرناک است. برای یک باشگاه بد است که مدیر قبلی مذاکرات را با مربی انجام دهد و مدیر بعدی آن را به سرانجام برساند. در جذب بازیکن هم ضعیف ظاهر شدیم و تنها دو بازیکن جدید به استقلال آمده‌اند. در حال حاضر استقلال در پست‌های زیادی مشکل دارد که این مشکلات باید برطرف شوند.

بعید است استقلال امسال عاقبت بخیر شود/ بازگشت حسینی به نفع این تیم است

رشیدی در پاسخ به این سوال که استقلال در کدام پست‌ها نیاز به بازیکن دارد، عنوان کرد: استقلال صد در صد در خط دفاعی به بازیکن سرزن که بتواند به خوبی پوشش بدهد، نیاز دارد. در فصل گذشته، به خصوص در اوایل فصل شاهد تک به تک شدن بازیکنان حریف با دروازه‌بان استقلال بودیم. این موضوع نشان می‌دهد که ما چه قدر در خط دفاعی مشکل داریم. در سال‌های گذشته که آقای امید ابراهیمی و علی کریمی به عنوان هافبک دفاعی در استقلال حضور داشتند و می‌توانستند به خوبی در کارهای دفاعی ظاهر شوند و فضاها را برای مهاجمان حریف ببندند. از طرفی فکر نمی کنم استقلال به هافبک نیاز داشته باشد، زیرا هافبک‌های جوان و خوبی در این تیم حضور داشند، ولی آنها باید یک مهاجم خوب و گلزن به خدمت بگیرند.

دروازه‌بان اسبق استقلال در مورد نیاز تیم به یک دروازه‌بان و خروج سید حسین حسینی خاطرنشان کرد: حسینی چندین سال برای استقلال بازی کرده است و به کاپیتانی این تیم رسیده بود. او کارهای بزرگی برای استقلال کرده و به عنوان بزرگتر و کاپیتان تیم، به استقلال در کنار تیم بوده است. او پس از سال‌ها بازی در استقلال به تجربه خوبی رسیده است و نباید به راحتی او را از دست داد. من خودم سال‌ها مربی بودم و با حسینی هم در تیم ملی امید کار کردم. در آن زمان مطمئن بودم که این بازیکن آینده درخشانی خواهد داشت که همین گونه شد. حسینی به مرز پختگی رسیده است و می‌تواند حداقل چهار یا پنج سال دیگر برای تیمش مفید باشد. تاکنون هر دروازه‌بان خارجی به لیگ ایران آمده‌ است، هیچ چیز بالاتری نسبت به دروازه‌بانان ایرانی نداشته است. اگر استقلال بتواند حسینی را حفظ کند، خیلی بهتر است.

وی ادامه داد: چند روز گذشته من با آقای حسینی صحبت کردم و امیدوارم که این دروازه‌بان خوب کشورمان به استقلال بازگردد. او اشتباه کرد در فضای مجازی اظهار نظری کرد که دیگر با استقلال ادامه نخواهد داد ولی من امیدوارم که باز هم او را در لباس استقلال ببینم. به نظر من حسینی خیلی از دروازه‌بانان داخلی و خارجی بهتر است. او می‌تواند به خوبی با سایر بازیکنان ارتباط برقرار کند و تیم را راهنمایی کند. اگر استقلال به دنبال دروازه‌بان خارجی برود باید چالش‌های زیادی را تجربه کند. یکی از مهم‌ترین چالش‌ها عدم هماهنگی سایر بازیکنان با دروازه‌بان خود است که این موضوع می‌تواند حداقل در بازی‌های ابتدایی لیگ به تیم ضربه بزند.

دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام ملت‌های ۱۹۷۶ درباره تغییر سرپرست استقلال گفت: من آشنایی چندانی با آقای خطیر ندارم و از سابقه ایشان خبر ندارم،‌ به همین دلیل نمی‌توانم درباره ایشان نظری بدهم. در کل ما همیشه انتقاد کردیم که اهالی فوتبال در راس امور قرار بگیرند و مدیریت بکنند. ما مدیران فوتبالی خوبی مانند آقای مصطفوی و دادکان در بحث‌های مدیریتی داشتیم. به نظرم باز هم باید به آن سمت حرکت کنیم و مدیران توانمند که شناخت خوبی از فوتبال دارند را به عنوان مسئول انتخاب کنیم.

وی در پایان افزود: امیدوارم که استقلال با این همه هوادار بتواند به آرامش برسد. هواداران نگران این تیم هستند و کاش امسال هم به خیر و خوشی تمام شود، ولی با شرایط موجود، بعید است استقلال امسال عاقبت بخیر شود.

منبع: مشرق

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اوسمار مدعی شد که سپاهان بلوف زده است
زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
کارگران قرارداد موقت دائمی می‌شوند؟
آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G
سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
کاهش صادرات تسلیحاتی فرانسه به اسرائیل با فشار افکارعمومی
بورس جذاب شد/ کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه
کمک‌های اهدایی به سیل‌زدگان در کارتخوان عبدالحمید!
اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top