تاریخ انتشار: شنبه 1402/04/24 - 20:45
کد خبر: 476040

دولت سیزدهم باعث عبور صندوق‌های بازنشستگی از بحران شد

دولت سیزدهم باعث عبور صندوق‌های بازنشستگی از بحران شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم باعث عبور صندوق‌های بازنشستگی از بحران شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم، ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی اقتصاد کشور را در آستانه بحران قرار داده بود که بخاطر چنین مشکلاتی، کسری بودجه این صندوق‌ها به ۴۰۰ هزار میلیارد تومان رسید. البته این دولت باعث عبور این نهادهای بیمه‌گر از این وضعیت شده است.

تلاش دولت سیزدهم این است که موانع و مشکلات کشور را برطرف کند و برای رفع این موانع در گام نخست، همدلی و همراهی گروه‌های مختلف جامعه نیاز است که این مهم با هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور ملت ایران در عرصه‌های مختلف ماندگار و جاودانه خواهد شد و این مسایل علاوه بر انسجام داخلی، زمینه رونق اقتصادی را فراهم خواهد کرد.

تامین حداقل معیشت بازنشستگی، خواسته به حق جامعه بازنشستگان است. به همین منظور تلاش‌های مطلوبی در راستای ثبات قیمت کالاها در حوزه اقتصادی انجام شده است و به دنبال این شرایط جامعه بازنشستگی وضعیت معیشتی بهتری را تجربه خواهند کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top