تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/04/25 - 12:06
کد خبر: 476113

تزریق ژل چانه و فرم‌ دهی چانه

تزریق ژل چانه و فرم‌ دهی چانه

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های صورت افراد چانه است که در یک سوم پایینی صورت قرار دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ‌یکی از مهم‌ترین قسمت‌های صورت افراد چانه است که در یک سوم پایینی صورت قرار دارد. این قسمت در صورت برخی افراد نامتقارن است، برای مثال در صورت برخی ممکن است چانه خیلی عقب و خارج از تقارن با بقیه قسمت‌های صورت باشد. البته روش‌های مختلفی برای رفع این مشکل وجود دارد.

یکی از روش‌های موجود جراحی چانه است، اما اغلب افراد به دلیل خطرات ناشی از عمل، تغییرات دائمی و نارضایتی از شکل چانه و همچنین عوارض ناشی از عمل زیر بار انجام آن نمی‌روند. به همین دلیل اکثر افراد ترجیح می‌دهند روش تزریق ژل را امتحان کنند، زیرا این روش بسیار کم خطرتر از روش جراحی است

تزریق ژل چانه و فرم‌ دهی چانه

همچنین به علت دائمی نبودن تغییرات ناشی از تزریق طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید کارهایی از این دست را در مراکز کلینیک زیبایی انجام دهید. برای این کار کافیست به بهترین کلینیک زیبایی در شهر محل زندگی خود مراجعه کنید.

برای مثال اگر در شهر یزد ساکن هستید می‌توانید با کسب کمی اطلاعات از مراکز کلینیک زیبایی یزد معتبرترین آن را انتخاب کرده و از خدمات آنان استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با تزریق ژل چانه و مزایای آن آشنا کنیم با ما همراه باشید.

تزریق ژل چانه برای فرم‌های مختلف صورت

روش تزریق ژل روشی جدید و بسیار آسان است که با انجام آن می‌توانید نتیجه کار را بلافاصله پس از تزریق مشاهده کنید. این کار برای ایجاد تقارن با بهبود تعادل صورت و شکل چانه انجام می‌گیرد. کار بدون بریدگی و خونریزی است و در اطراف ناحیه چانه یا خط فک ژل تزریق می‌شود.

نکته مهم برای انجام کارهای مختلف زیبایی آن است که حتماً از مراکز کلینیک زیبایی معتبر استفاده کنید. برای این کار حتماً در ارتباط با مراکز کلینیک زیبایی مختلف در شهر خود اطلاعات لازم را کسب کرده و سپس به آنان مراجعه کنید. برای مثال اگر در شهر تبریز ساکن هستید حتماً در ارتباط با مراکز کلینیک زیبایی تبریز اطلاعات کسب کرده و سپس به آنان مراجعه کنید.

مزایای تزریق ژل به چانه

به هنگام تزریق ژل در فک پایین صورت برجسته شده و همین باعث جدا شدن فک از گردن شده و چهره افراد زیباتر نشان داده می‌شود، زیرا صورت افراد زاویه دارتر از قبل نشان داده می‌شود. به این دلیل که ژل دارای هیالورونیک اسید است و باعث حجم دهی صورت شده و همچنین در ناحیه تزریق شده، تولید کلاژن را تحرک می‌کند. 

حتما حواستان باشد برای انجام خدمات زیبایی از معتبر بودن مرکز کلینیک زیبایی مورد نظر اطمینان حاصل کنید. اگر در شهر تهران در منطقه زعفرانیه ساکن هستید می‌توانید برای استفاده از مراکز زیبایی در محل سکونت خود اطلاعت لازم را کسب کنید و در انتها به مرکز کلینیک زیبایی زعفرانیه معتبر مراجعه کنید.

همچنین می‌توانید به جای مراجعه به مرکزهای زیبایی محل زندگی خود از سایر مراکز زیبایی نقاط تهران نیز استفاده کنید. در این قسمت قصد داریم مزایایی از تزریق ژل به چانه را برای شما عزیزان بیان کنیم.

شکل دادن به چانه می‌تواند باعث بهبود موارد زیر شود:

بهبود فرم چانه

تزریق ژل به چانه می‌تواند چانه را نسبت به سایر قسمت‌های صورت خوش فرم‌تر کرده و اگر چانه  کوچک باشد با حجم‌دهی به آن چهره  را جذاب‌تر و زیباتر کرد.

بهبود طول چانه

چانه بعضی افراد کوتاه است و فاصله بین گردن و فک آنان نیز کم است، اما با تزریق ژل می توان میزان این فاصله را افزایش داد و زیبایی چهره افراد را دو چندان کرد.

تعیین تقارن چانه

با تزریق ژل می‌توان چانه افراد را نسبت به سایر اعضای صورت آن‌ها متقارن کرد و مشکل عدم تقارن آن با سایر اعضا را برطرف کرد.

کبودی بعد از تزریق زل به چانه

از عوارض جانبی بعد از تزریق ژل کبودی در محل تزریق است که دلیل ایجاد آن، نفوذ سوزن به بافت پوست و پاره شدن مویرگ‌های بسیار نازک و ظریف است‌. کبودی بعد از تزریق نگرانی همیشه همه متقاضیان است. البته مشخص است که این عارضه دائمی نیست و بعد از گذشت مدتی برطرف خواهد شد.

باید بیان کنیم اندازه کبودی بعد از تزریق ژل به چانه به نحوی به مهارت متخصص در وارد کردن سوزن به بافت فک بستگی دارد، هرچند با ترمیم شدن بافت و مویرگ‌ها، این میزان کبودی‌ها به هر اندازه که باشند برطرف خواهند شد.

همچنین برای برطرف کردن آنها در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید از کیسه یخ در نزدیکی محل تزریق استفاده کنید. البته حواستان باشد یخ را روی محل تزریق فشار ندهید.

تزریق ژل چانه و فرم‌ دهی چانه

همچنین از خوردن غذاها و نوشیدنی‌هایی که خون را رقیق می‌کنند خودداری کنید، زیرا با  این کار کبودی‌های شما بیشتر خواهند شد. بهتر است به هنگام بیرون رفتن از خانه از یک ماسک استفاده کنید که محل تزریق در معرض نور مستقیم خورشید نباشد تا التهاب و کبودی پوست شما سریع‌تر بهبود یابد.

ماندگاری تزریق ژل برای چانه

امروزه ژل‌هایی که برای متقارن سازی و افزایش حجم و فرم صورت و بدن استفاده می‌شود ماندگاری نداشته و باید حتماً بعد از مدتی تکرار شوند. یکی از دلایل عدم ماندگاری آنها به این دلیل بوده که در گذشته ژل‌های دائمی، عوارض و مشکلات فراوانی برای افراد ایجاد کرده بودند.

به همین علت امروزه از این نوع ژل‌ها که ماندگاری و دوام زیادی ندارند استفاده می‌شود، اما میزان ماندگاری تزریق ژل برای چانه به شرط آنکه از ژلی با کیفیت مطلوب استفاده شود، حدود ۹ تا ۱۸ ماه خواهد بود. مطلوب است در برخی افراد به علت شرایط متفاوت این زمان کمتر یا بیشتر خواهد شد.

 سخن آخر

جالب است بدانید در چهره‌های زیبا بین اعضای مختلف صورت تقارن خاصی وجود دارد. زیباترین چانه‌ها آنهایی هستند که این نسبت یا نزدیک به آن را دارند. این روش برای افرادی که سوراخ‌های کوچکی به هنگام صحبت و خندیدن در چانه آن‌ها ایجاد می‌شود بسیار مناسب است که با تزریق بوتاکس می‌توان آن را برطرف کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top