تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/04/25 - 21:01
کد خبر: 476155

قرارداد علیرضا بیرانوند منتشر شد

قرارداد علیرضا بیرانوند منتشر شد

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس بعد از ماجرای مربوط به فسخ قرارداد، اکنون با قراردادی جدید در فصل جدید برای این تیم کار را دنبال خواهد کرد. آخرین سند قرارداد علیرضا بیرانوند منتشر شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» علیرضا بیرانوند که در پایان فصل گذشته به واسطه برخی اختلاف نظرات شکل گرفته، با حضور در سازمان لیگ قراردادش را فسخ کرده بود و در آستانه انتقال به استقلال قرار داشت، در ادامه ترجیح داد بار دیگر کار را با پرسپولیس دنبال کند.

با توجه به شایعات شکل گرفته درباره رقم پیشنهادی استقلال برای این انتقال، طی روز‌های اخیر بحث زیادی درباره رقم توافق شده علیرضا بیرانوند با پرسپولیس شکل گرفته بود و فوتبال‌دوستان مدعی بودند بعید است شماره یک تیم ملی و سرخ‌ها، با تفاوت عددی فاحش نسبت به پیشنهاد استقلال، بار دیگر پای میز مذاکره نشسته باشد.

اما اکنون با برگه قراردادی که این بازیکن با پرسپولیس به امضا رسانده، مشخص شده است که توافق علیرضا بیرانوند با سرخ‌ها رقمی معادل ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای فصل بیست و یکم است.

این قرارداد دوساله برای فصل دوم که مربوط به لیگ بیست و چهارم خواهد بود، رقمی معادل ۱۹ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان برای توافق ثبت شده است تا مشخص شود برخلاف شایعات شکل گرفته و همان‌طور که پیش از این نیز ورزش سه طی گزارشی به آن اشاره کرده بود، در سقف قرارداد این باشگاه ثبت شده باشد.

این قرارداد البته دارای آپشن‌هایی همانند دیگر بازیکنان است، اما مسئولان پرسپولیس طی توافق جدیدی که صورت داده‌اند بند مربوط به جدایی با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار را حذف کرده‌اند و این بازیکن تنها در صورتی قادر به پایان همکاری خود با این باشگاه پیش از اتمام قرارداد دوساله‌اش خواهد بود که مبلغ رضایتنامه توافقی را پرداخت نماید که بعید است این اتفاق بیفتد.

باشگاه پرسپولیس و رضا درویش به عنوان مدیرعامل سرخ‌ها طی چند روز اخیر بار‌ها مدعی شده بودند برخلاف گمانه‌زنی‌ها و شایعات شکل گرفته درباره این موضوع که دلیل رد انتقال به استقلال توسط بیرانوند پیشنهاد بالاتر پرسپولیس بوده و اکنون با انتشار رسمی برگه قرارداد این دروازه‌بان، مشخص شده که آن‌ها نسبت به وعده خود در خصوص رعایت سقف قرارداد به نتیجه مطلوب با بیرانوند دست یافته‌اند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اوسمار مدعی شد که سپاهان بلوف زده است
زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
کارگران قرارداد موقت دائمی می‌شوند؟
آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G
سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
کاهش صادرات تسلیحاتی فرانسه به اسرائیل با فشار افکارعمومی
بورس جذاب شد/ کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه
کمک‌های اهدایی به سیل‌زدگان در کارتخوان عبدالحمید!
اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top