تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/04/26 - 13:32
کد خبر: 476262

معرفی بهترین هتل های سرعین با امکانات

معرفی بهترین هتل های سرعین با امکانات

سرعین یکی از آن شهرهای ایران است که طرفداران زیادی دارد. مهم‌ترین دلیل این اتفاق هم جاذبه‌های تاریخی یا فضای خاص شهری آن نیستند؛ بلکه چشمه‌های آب گرمی‌ هستند که در این شهر وجود دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سرعین یکی از آن شهرهای ایران است که طرفداران زیادی دارد. مهم‌ترین دلیل این اتفاق هم جاذبه‌های تاریخی یا فضای خاص شهری آن نیستند؛ بلکه چشمه‌های آب گرمی‌ هستند که در این شهر وجود دارند. شاید بتوانیم بگوییم سرعین یکی از شهرهای درمانی ایران محسوب می‌شود. ورود گردشگران مختلف به این شهر باعث شده اقامتگاه‌های مختلفی در آن بنا شود. حال اگر قصد دارید به سرعین سفر کنید، این مقاله برایتان مفید است؛ زیرا در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین هتل های سرعین با امکانات رفاهی مناسب بپردازیم.

بهترین هتل های سرعین کدامند؟

بهترین هتل های سرعین مواردی هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

هتل رضوان سرعین

آدرس: سرعین، میدان دانش، خیابان بعثت.

رضوان یکی از بهترین هتل‌های سرعین محسوب می‌شود. این هتل زیبا 4 ستاره است؛ اما خدماتی در حد هتل‌های 5 ستاره به گردشگران ارائه می‌کند. از آنجا که هتل رضوان در میان واحدهایش، سوئیت‌های بزرگ هم دارد؛ بهترین گزینه برای خانواده‌های پرجمعیت محسوب می‌شود. این هتل از نظر قیمتی هم در رده متوسط قرار می‌گیرد. به هر حال اگر می‌خواهید امکاناتی مناسب در اقامتگاه خود داشته باشید، دسترسی‌تان به مراکز تفریحی، گردشگری سرعین هم نزدیک باشد، هتل رضوان بهترین انتخاب برای شما است.

هتل رویال پارک

آدرس: هتل رویال پارک: سرعین، خیابان دارایی، روبروی هتل لاله

وقتی برای استفاده از آب‌ گرم سرعین به این شهر سفر کرده‌اید، بهتر است در هتل‌هایی، اتاق بگیرید که دارای استخر آب گرم باشد. رویال پارک یکی از همین هتل‌های عالی است که در واقع یک مجتمع مخصوص آب درمانی در کل خاورمیانه محسوب می‌شود. در این هتل، می‌توانید به کلینیک مخصوص آب درمانی، ماساژ تراپی، سونا، حمام ترکی، غار نمک، استخر عمومی هم دسترسی داشته باشید. از آن گذشته در هر واحد این هتل نیز حوضچه‌های اختصاصی آب گرم وجود دارد. جالب است بدانید هتل رویال پارک سرعین عضو اتحادیه Spawatter اروپا است. از دیگر امکانات هتل رویال پارک سرعین می‌توان به اتاق بازی، صرافی، کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ، اینترنت، خدمات باربری، فروشگاه و غیره اشاره کرد.

هتل لاله سرعین

آدرس: سرعین، خیابان دانش، مقابل آبدرمانی سبلان

هتل دیگری که می‌تواند در لیست بهترین هتل‌های سرعین قرار بگیرد، هتل لاله است. این هتل چندین‌بار مورد بازسازی قرار گرفته تا خدمات آن ارتقاء یابد. هتل لاله از 4 طبقه با 97 واحد مجلل تشکیل شده است. هر واحد از این اتاق امکانات مناسبی مانند سیستم تهویه، تاکسی سرویس، یخچال و غیره در اختیار مسافران قرار می‌دهد؛ همچنین در کل این هتل، امکانات دیگری چون رستوران، کافی‌شاپ، فروشگاه، لاندری و غیره قرار دارد. یک نکته مثبت درباره هتل لاله این است که به مجتمع‌های آب درمانی مختلفی چون سبلان بسیار نزدیک بوده و از این بابت کار مسافران را راحت‌تر کرده است.

معرفی بهترین هتل های سرعین با امکانات

هتل ارشاد سرعین

آدرس: سرعین، خیابان ولیعصر

هتل ارشاد سرعین به قدری کامل و مجهز است که حتی یک نقص هم در آن پیدا نمی‌کنید. این هتل عالی چند مزیت بزرگ برای مسافران دارد. اولین و مهم‌ترین مزیت آن، امکانات و قابلیت‌های بسیار کاملی است که دارد؛ مزیت بعدی موقعیت مکانی عالی است که در آن قرار گرفته؛ زیرا به مجتمع‌های آب درمانی مختلف سرعین مانند سبلان بسیار نزدیک است. مزیت آخر این هتل هم قیمت‌های بسیار مناسب آن در مقایسه با امکانات کاملی است که در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. باید اعتراف کنیم هتل ارشاد، نه تنها در سرعین بلکه در کل ایران، یک اقامتگاه بی‌نظیر محسوب می‌شود.

هتل پدرام

آدرس: سرعین، خیابان دارایی

از دیگر هتل‌های عالی و مجهز سرعین، هتل پدرام است. هتل پدرام 4 ستاره دارد؛ اما باید قبول کنیم امکانات آن با هتل‌های 5 ستاره هم قابل قیاس است. این هتل 5 ستاره اولین بار در سال 1393 تاسیس شده است؛ 10 طبقه و 46 واحد مختلف هم دارد. از جمله بهترین امکاناتی که هتل پدرام در اختیار مسافران قرا می‌دهد، می‌‌توان به مواردی چون استخر، رستوران، کافی‌شاپ، فروشگاه، صندوق امانات، لاندری، سیستم تهویه مطبوع، سونا و جکوزی و غیره اشاره کرد. هتل پدرام سوئیت‌های نسبتا بزرگ هم دارد؛ از این رو واحدهای آن، برای اقامت 5 الی 6 نفر هم مناسب است.

هتل پدرام از نظر موقعیت مکانی نیز شرایط مناسبی دارد؛ زیرا به مکان‌های تفریحی و درمانی مختلفی چون مجتمع آب درمانی سبلان و پیست اسکی آلوارس نزدیک است.

هتل آپارتمان قهوه سوئی سرعین

آدرس: سرعین، چهارراه قهوه سوئی

آخرین هتلی که قصد داریم در این محتوا به شما خوانندگان عزیز معرفی کنیم، هتل آپارتمان قهوه سوئی است. این اقامتگاه مناسب مسافرانی است که می‌خواهند در سوئیت‌های کاملی همچون یک خانه اقامت داشته باشند. این هتل آپارتمان محوطه لوکس و زیبایی هم دارد؛ هر واحد آن نیز مناسب اقامت 2 تا 3 نفر است.

امکانات عالی هتل آپارتمان قهوه سوئی شامل مواردی چون، کافی‌شاپ، لاندری، پارکینگ، چایخانه سنتی، صندوق امانات، استخر و جکوزی، سالن ماساژ، آرایشگاه و غیره است.

در این مقاله، تقریبا تمام هتل‌های عالی و مجهز سرعین برای اقامت را به شما خوانندگان عزیز معرفی کردیم؛ شما نیز با خیالی آسوده می‌توانید در سفر خود به این شهر در یکی از این اقامتگاه‌ها، اتاق رزرو کنید.

معرفی بهترین هتل های سرعین با امکانات

خدمات فلای تودی

فلای تودی یکی از آن پلتفرم‌هایی است که به گردشگران کمک می‌کند، بهترین سفر را داشته باشند. این پلتفرم بهترین گزینه برای رزرو هتل و بلیط هواپیما ارزان به صورت آنلاین است. کارشناسان این مجموعه به شما کمک می‌کنند با توجه به شرایط و بودجه مالی‌تان بهترین هتل و اقامتگاه را برای خود رزرو کنید. همه خدمات فلای تودی 24 ساعته است و شما در هر زمان از شبانه روز که بخواهید می‌توانید برای سفر خود از پشتیبانان این مجموعه مشاوره بگیرید.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top