تاریخ انتشار: شنبه 1402/04/31 - 08:40
کد خبر: 476682

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان درپی هتک حرمت به قرآن کریم

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان درپی هتک حرمت به قرآن کریم

توهین به کتاب آسمانی مسلمانان نقاب از چهره پلید منادیان آزادی برداشت، بزدلانی که حقانیت قرآن بر آنان آشکار است و وقتی پاسخی در برابر این معجزه‌ی الهی ندارند مجبورند تا تحت لوای معنای تحریف شده‌ی آزادی، دست به توهین و هتک حرمت به مقدسات میلیون ها مسلمان بزنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور در پی اهانت به ساحت قرآن کریم در کشور سوئد بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله قاصم الجبارین و مبیر الظالمین

" یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُون "

کافران می‏‌خواهند که نور خدا را با دهانشان (به نَفَس تیره و گفتار جاهلانه خود) خاموش کنند و خدا نگذارد تا آن‌که نور خود را در منتهای ظهور و حد اعلای کمال برساند هر چند کافران ناراضی و مخالف باشند.
 (سوره توبه، آیه ۳۲)

هتک حرمت به کتاب مقدس مسلمانان و رهبر معظم انقلاب اسلامی با مجوز دولت سوئد دیگر بار نشان داد که اصول و قواعد انسانی نظیر احترام به ادیان و مقدسات، حفظ کرامت و جایگاه سیاستمداران و رهبران جوامع دیگر در قواعد رفتاری و نظام سیاسی دولت های مستکبر غربی و پیروانشان جایی ندارد.

توهین به کتاب آسمانی مسلمانان نقاب از چهره پلید منادیان آزادی برداشت، بزدلانی که حقانیت قرآن بر آنان آشکار است و وقتی پاسخی در برابر این معجزه‌ی الهی ندارند مجبورند تا تحت لوای معنای تحریف شده‌ی آزادی، دست به توهین و هتک حرمت به مقدسات میلیون ها مسلمان بزنند.

انسان تربیت‌شده در مکتب قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، آزاده‌ای است که به عقاید انسان‌های سراسر جهان _در مدار ارزش های الهی و اسلامی که کمال انسانیت است _ احترام می‌گذارد اما در مقابل چنین تربیتی، بدیهی است که نگاه تربیتی لیبرال، در نهایت شهروندانی افسارگسیخته و بدون چهارچوب‌ تربیت می‌کند تا جایی که اخلاق و انسانیت در آن جایگاهی نداشته و آسیب رساندن و توهین به دیگران را برای خود مصداقی از آزادی می پندارد. این سرانجام تربیت حقیرانه لیبرال خواهد بود که به انزجار، تفرقه و نابودی جوامع و پیش از آن، تزلزل و انحلال پایه‌های حکومتی و تخریب بنیان مرصوص قدرت طلبان و منفعت خواهان غربی منجر خواهد شد.

سیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ، ضمن دعوت از تمامی مسلمانان و انسان‌های آزاده از هر مذهبی، خصوصا قشر جوان و دانشجو که موذن جامعه هستند جهت اعلام انزجار خود نسبت به اقدام توهین آمیز این دولت دست نشانده، از دولتمردان و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران درخواست می‌کند با قاطعیت اقدامات لازم جهت پاسخ به دولت سوئد را انجام دهند.

ما خواستار اخراج سفیر این کشور «ماتیاس لنتز» از خاک جمهوری اسلامی ایران طی ۲۴ ساعت و شکایت از سوئد در مجامع بین‌المللی هستیم و تا اجرایی نشدن این مهم از تحصن در مقابل وزارت خارجه و مطالبه از مقامات ذی‌ربط دست نخواهیم کشید.

در نهایت هشدار ما به دول غربی و تکذیب‌کنندگان مسیر حق این است که آگاه باشید، این مکتب قرآن کریم و پیروی ازسیره تربیتی اهل بیت است که *امّت واحده ای به وسعت یک جهان* تربیت کرده‌. نگاهی به تاریخ و سیر اتفاقات حال حاضر جهان بر همگان مسجّل می‌‌کند که هر قدرتی در مقابل این مکتب قد علم کرد، به عاقبتی جز افول و نابودی دچار نشد.

"وَمَکَروا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ"
سوره مبارکه آل عمران - آیه ۵۴

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
در سفر رافائل گروسی به تهران موارد
انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی
فوت دردناک نخبه کنکوری به همراه پدرش +جزِئیات
زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند
بارش‌های باورنکردنی باران در یک استان غربی
شیعه جعفری
مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف / اعتراض دانشجویان شریف / جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
مرکز تولید مشروبات الکلی در رژیم‌ صهیونیستی هک شد
لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
طرز تهیه خورش بادمجان با گوشت چرخ کرده
شگفت‌زدگی فعال اقتصادی چینی از پیشرفت‌ دانش‌بنیان‌ها در حوزه انرژی خورشیدی
بیش از ۴۰ درصد رای‌دهندگان آمریکایی جنگ داخلی را محتمل می‌دانند
شهادت ۳ شهروند ترکیه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر
پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است
تعطیلی یک دانشگاه در فرانسه بدلیل اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین
تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو
۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان
دانشگاه «ساینس‌پو» فرانسه به دلیل اعتراضات تعطیل شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top