تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/05/03 - 15:08
کد خبر: 477056

چگونه پروژه بیبی دوج را باید بررسی کنیم؟

چگونه پروژه بیبی دوج را باید بررسی کنیم؟

ارز Baby Doge یک توکن ارز دیجیتال محسوب شده که توسط طرفداران جامعه آنلاین و محبوب دوج کوین ایجاد شده است. البته نام آن هم از پدر معنوی خود، یعنی Dogecoin، گرفته شده که این تنها شباهتی است که نسبت به هم دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به طور کلی در سال‌های اخیر میم کوین‌ها بیشتر از قبل مورد استقبال قرار گرفته و جایگاه مناسبی را در بازار کریپتوکارنسی‌ها به خود اختصاص داده‌اند. شاید دلیل این محبوبیت، قیمت بسیار پایین این میم کوین‌ها و جهش‌های بسیار زیاد قیمتی در آن‌ها باشد؛ اما به هر حال می‌توان گفت برای برخی از فعالان این حوزه، چنین رمزارز‌هایی فراتر از یک شوخی در نظر گرفته می‌شود. در این بین، سال 2021 یکی از معروف‌ترین میم کوین‌های بازار با نام بیبی دوج پا به عرصه بازار گذاشت. در واقع بیبی دوج یکی از جدیدترین ستاره‌های بازار ارز‌های میم محسوب شده که طرفداران آن امیدوارند، بتوانند روزی قیمت بیبی دوج را به اوج برسانند؛ اما ارز دیجیتال Baby Doge چیست؟ این رمزارز چگونه کار می‌کند؟ و در نهایت آیا برای خرید بیبی دوج اقدام کنیم یا نه؟ این‌ها سؤالاتی است که برای بررسی این پروژه باید به آن‌ها پاسخ داده شود، پس تا انتهای متن همراه ما باشید.

چگونه پروژه بیبی دوج را باید بررسی کنیم؟

معرفی کامل پروژه ارز دیجیتال بیبی دوج

ارز Baby Doge یک توکن ارز دیجیتال محسوب شده که توسط طرفداران جامعه آنلاین و محبوب دوج کوین ایجاد شده است. البته نام آن هم از پدر معنوی خود، یعنی Dogecoin، گرفته شده که این تنها شباهتی است که نسبت به هم دارند.

اگر نگاهی به تاریخچه کوتاه این رمزارز بیندازید، متوجه خواهید شد که ارز Baby Doge در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ با استاندارد BEP-20 بر شبکه اسمارت بایننس چین راه‌اندازی شد. از این رو می‌توان گفت نسبت به میم کوین‌هایی که بر بستر اتریوم راه‌اندازی می‌شوند، راندمان و سرعت پردازش بالاتری داشته که به معنای کاهش هزینه تراکنش برای کاربران و تکمیل تراکنش‌ها در عرض پنج ثانیه است.

در ووف پیپر (Woof Paper) این پروژه بیان شده که تمرکز Baby Doge بر امور خیریه و انجام مأموریت‌های نجات سگ‌های نیازمند در دنیای واقعی است؛ اما هدف اصلی خود را کمک به پذیرش جهانی رمزارز‌ها و به‌کارگیری آن‌ها در زندگی روزمره قرار داده است. در نهایت از ویژگی‌های مهم پروژه بی‌بی دوج می‌توان به کاهش کارمزد‌ها، توزیع پاداش بین اعضای جامعه، ماهیت ضد تورمی و افزایش تعداد تراکنش‌ها در واحد زمان اشاره کرد.

بررسی تعداد توکن و قیمت بیبی دوج

با اینکه ارز Baby Doge سابقه طولانی ندارد؛ اما از زمان معرفی پروژه در ژوئن 2021، خرید بیبی دوج طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در ابتدای راه‌اندازی این پروژه، در حدود 420 کوادریلیون توکن عرضه شد که از این مقدار حدود 125 کوادریلیون آن سوزانده شده است.

این پروژه عملکرد ویژه‌ای برای توکن سوزی داشته؛ به‌گونه‌ای که برای هر تراکنش 10 درصد کارمزد در نظر گرفته شده است. از این میزان، 5 درصد بین همه هولدر‌های توکن توزیع شده، 50 درصد از نیمی دیگر به رمزارز بایننس کوین تبدیل شده است و به استخر نقدینگی صرافی غیرمتمرکز دوج سواپ منتقل خواهد شد. البته اگر به عنوان هولدر Baby Doge قصد دریافت این کارمزد را دارید، پیشنهاد می‌شود از کیف پول‌های غیرمتمرکز، مانند متامسک و تراست والت برای هولد این توکن استفاده کنید. قیمت بیبی دوج بسیار نوسان داشته و در ماه جولای 2023، در زمان نگارش این متن حدود 0.00000000127 دلار معامله شده است.

 

ویژگی‌های مهم و منحصر‌به‌فرد Baby Doge چیست؟

یکی دیگر از راه‌های بررسی پروژه بی‌بی دوج، در نظر گرفتن ویژگی‌های آن است. به طور کلی Baby Doge یک دارایی رمزنگاری شده است که قصد دارد، اولین ارز دیجیتال برای اهداف خیریه باشد. تیم پشتیبان پروژه بی‌وقفه برای تحقق‌بخشیدن به این چشم‌انداز تلاش کرده‌اند و هر روز به هدف خود نیز نزدیک‌تر می‌شوند.

ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این ارز دیجیتال عبارت‌اند از:

1- Baby Doge با تکیه بر اعضای جامعه متعهد و وفادار خود، بر موضوع ارز اجتماعی بودن تمرکز کرده است. در واقع از همان شروع کار این توکن، مشارکت زیادی از سوی افراد مشتاق در این پروژه صورت گرفت و بسیاری از اعضای جامعه آن، به‌صورت داوطلبانه بخش اصلی فعالیت‌های بازاریابی آن را برعهده گرفتند.

2- شبکه Baby Doge، یک ماهیت کاملا ضد تورمی داشته و از یک مکانیزم توکن‌سوزی خودکار بهره می‌برد؛ به این معنی که با خرید، فروش و نگهداری توکن، عرضه به مرور زمان کاهش می‌یابد و در هر تراکنش کمیاب‌تر می‌شود. همچنین 45 درصد کارمزد‌های تراکنش‌ها به‌صورت مستقیم با هدف توکن‌سوزی به یک کیف پول غیر قابل دسترسی منتقل می‌شود.

3- پلتفرم Baby Doge از یک سیستم حاکمیت مشارکتی در اکوسیستم خود بهره می‌برد؛ در واقع کسانی که این توکن را در اختیار داشته باشند، امکان شرکت در رأی‌گیری پیشنهادهای این پروژه را دارند.

4- یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این پروژه، کاهش زمان تشکیل بلاک و همچنین کارمزد با گس تراکنش‌های شبکه است. به طور کلی Baby Doge مدت‌زمان کم‌تری را برای تشکیل بلاک نسبت به والد خود، یعنی دوج کوین صرف می‌کند. از این رو تعداد تراکنش‌های بیشتری در واحد زمان انجام شده است که این توکن را به گزینه‌ای ایده‌آل و در دسترس برای پرداخت‌های روزانه تبدیل می‌کند. از طرفی در مقایسه با توکن‌هایی که بر بلاک چین اتریوم راه‌اندازی شده‌اند، هزینه تراکنش کم‌تری دارد.

چگونه پروژه بیبی دوج را باید بررسی کنیم؟

در پایان؛ آیا رمزارز بیبی دوج سرمایه‌گذاری خوبی است؟

در این متن در مورد پروژه Baby Doge، یکی از جدیدترین میم کوین‌های بازار برای شما توضیحاتی ارائه کردیم. به طور کلی میم کوین‌ها، هدف خاصی را دنبال نکرده و بیشتر به عنوان یک تفریح یا شوخی از سمت یک فرد یا گروهی ناشناس راه‌اندازی می‌شوند. از این رو ممکن است در طول عمر خود نوسانات بسیار زیادی را نیز تجربه کنند.

در نهایت اطلاعات ارائه شده در بالا، صرفا برای کسب اطلاع بیشتر در مورد این پروژه بوده و هیچ توصیه خرید بیبی دوج نخواهد بود. به این نکته توجه داشته باشید که Baby Doge یک سرمایه‌گذاری بسیار پرخطر و سوداگرانه بوده که از یک جامعه قدرتمند برخوردار است. اگرچه شاید گاهی ارزش آن افزایش یابد؛ اما این احتمال نیز وجود دارد که کاملا بی‌ارزش شود؛ به همین دلیل قبل از ورود به معامله، ریسک‌های موجود را درک کنید. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر‌به‌فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم‌گیری مالی، تمام بررسی‌های لازم را بر پروژه‌های ارز‌های دیجیتال انجام دهید. نظر شما در مورد میم کوین‌ها چیست؟

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نقض حقوق زنان در آمریکا اسناد بسیاری دارد
تشدید بارش احتمال وقوع سیلاب در این ۱۰ استان
همه زنان بعد از ۴۰ سالگی به ماموگرافی نیاز دارند
فیلم/جزئیات حکم تتلو اعلام شد!‌
کدام خانه ها مشمول مالیات برخانه خالی می شوند
چه صیغه ای است هر که بیشتر خورده و برده، طلبکارتر است؟!
فواد ایزدی از بمباران منزل همسر مرحوم طالب زاده در لبنان خبر داد
فیلم/این بار زائران به کمک خادمان حرم امام رضا آمدند
نمایندگی ایران مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا را تایید کرد
دستور رئیسی برای حمایت از فعالین فضای مجازی
احتمال حمله تروریستی جشنواره کن را مختل کرد
بونجاح و پرسپولیس؛ شایعه یا واقعیت؟!
قانونی که دل زوج های جوان را شاد و مسؤولان را سربلند کرد
رئیسی قهرمانی تیم ملی تکواندو را تبریک گفت
متکی: آقایان عزیزی و ذوالنور گزینه‌های امنا و صبح ایران برای ریاست مجلس نیستند
برنامه‌ریزی برای احداث ۶۶ هزار مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی
توزیع ۱۵۰ هزار جلد کتاب در پادگان‌های نیروی زمینی ارتش در سال ۱۴۰۲
مسئول اسرائیلی: آمریکا به این نتیجه رسیده که حماس، حذف‌شدنی نیست
خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو باید فورا برکنار شود
تظاهرات گسترده معترضان علیه نتانیاهو در تل‌آویو
بازار ارز توافقی در مرکز مبادله ایران راه‌اندازی می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top