تاریخ انتشار: شنبه 1402/05/07 - 09:29
کد خبر: 477221

اقدام بنیاد مستضعفان و هلدینگ انرژی گستر در به کارگیری مدیران بومی تحسین برانگیز است

اقدام بنیاد مستضعفان و هلدینگ انرژی گستر در به کارگیری مدیران بومی تحسین برانگیز است

سیداحمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه با حضور در دفتر مرکزی شرکت صنعتی دوده فام با مهندس معین پور، مدیرعامل شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سیداحمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه با حضور در دفتر مرکزی شرکت صنعتی دوده فام با مهندس معین پور، مدیرعامل شرکت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که با محوریت بررسی چالش های موجود در صنایع تولیدی شهرستان دزفول صورت گرفت، نماینده مردم دزفول در مجلس ضمن تاکید بر ضرورت حمایت از مدیران جوان متعهد و متخصص در حوزه تولید و صنعت اظهار داشت: اقدام بنیاد مستضعفان و هلدینگ انرژی گستر در به کارگیری مدیران بومی تحسین برانگیز است.

آوایی افزود: یکی از ضروریاتی که مدیران و متصدیان حوزه صنایع بالادستی و پایین دستی کشور بایستی در دستور کار خود قرار بدهند حمایت از شرکت های دانش بنیان است که در بومی سازی دانش فنی، افزایش تولید و مهار تورم نقش آفرینی می کنند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در این جلسه به تحقق «افزایش تولید و مهار تورم» و نقش آفرینی شرکت صنعتی دوده فام در عملیاتی شدن این مهم ابراز امیدواری کرد.

اقدام بنیاد مستضعفان و هلدینگ انرژی گستر در به کارگیری مدیران بومی تحسین برانگیز است

مجتبی معین پور، مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام هم در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت در تولید، فروش و صادرات تصریح کرد: شرکت دوده فام به حمدالله توانسته است از سال گذشته تا به امروز با افزایش تولید و رکوردزنی های متعدد، نیاز بازار داخلی را تامین کرده و از این رهگذر به مهار تورم در صنعت لاستیک و تایر کشور کمک کند.

وی افزود: این مهم نتیجه عملکرد مدیران بومی، حمایت های هلدینگ انرژی گستر سینا و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان نهادهای بالادستی دوده فام است.

معین پور در بخش دیگری از  سخنانش به چالش های پیش روی صنایع تولیدی در شهرستان دزفول به ویژه شرکت های مستقر در شهرک صنعتی سیاه منصور دزفول  پرداخت و گفت: برخی ضعف‌ها و آسیب‌ها به‌ویژه در شرایط تحریمی کشور شاید طبیعی باشد اما ما بر این باوریم با اتکا به دانش داخلی و البته حمایت دولت و مجلس از شرکت های دانش‌بنیان می‌توانیم آنها را مرتفع کنیم و آینده‌ای روشن بسازیم.

در پایان این جلسه، سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی به تحقق شعار سال و افزایش تولید و مهار تورم که بارها از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تایید قرار گرفته است و همچنین نسبت به برنامه‌های شرکت صنعتی دوده فام در عملیاتی شدن این مهم ابراز امیدواری کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top