تاریخ انتشار: شنبه 1402/05/07 - 11:56
کد خبر: 477245

در استقلال هیچ چیز سرجایش نیست

در استقلال هیچ چیز سرجایش نیست

پیشکسوت استقلال با اشاره به مشکلاتی که این تیم برای شروع فصل بیست و سوم لیگ برتر دارد گفت: تا وقتی که پول نباشد هیچکس نمی‌تواند برای این تیم کاری انجام دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدعلی یحیوی در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال یکی از فصل‌هایی را پیش رو دارد که تا به حال کسی چنین شرایطی را برای این تیم ندیده و حتی تصورم هم نمی‌شد که این دوران سخت برای استقلال بوجود بیاید.

وی ادامه داد: حساب باشگاه مسدود شده، پنجره نقل و انتقالات بسته شده، پولی در حساب باشگاه نیست، خواسته های نکونام برآورده نشده، مدیران استقلال حرفی برای گفتن ندارند و روزه سکوت گرفتند و از همه بدتر این هواداران هستند که نگران تیمشان هستند و نمی‌دانند با شروع لیگ چه اتفاقی برای استقلال خواهد افتاد.

وی در خصوص شرایط سخت سرمربی استقلال گفت: نکونام در سخت ترین شرایط تیم گرفتار شده، در باشگاه هیچ چیز سر جای خودش نیست و هیچکس پاسخگو نیست و معلوم نیست این وضعیت تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد.

یحیوی تاکید کرد: نکونام به قولی که داده عمل کرد و در بدترین شرایط کار می کند و فکر می کنم هر کس جای او بود خیلی راحت استعفا می داد . از روزی که نکونام آمد مانع تراشی ها شروع شد و از راهی که پیدا کنند بدنبال این هستند که اجازه ندهند او کار کند اما اعتقاد دارم او باید بماند حتی اگر شرایط بدتر شود او با تجربه است و همین تجربه به داد او خواهد رسید و باید امیدوار باشیم که اتفاقاتی رخ دهد تا شرایط بهتر شود.

کارشناس فوتبال در خصوص رقابت حسینی و خالد آبادی گفت : هر تیمی که دو گلر خوب داشته باشد موفق خواهد شد ، حضور دوگل آماده باعث خواهد شد تیم گل‌های کمتری دریافت کند، فصل گذشته حسینی تنها بود و انتقاد زیادی از او شد و هر اتفاقی هم رخ می داد او درون دروازه بود اما حالا با آمدن دروازه بان جدید رقابت جذابتر خواهد شد و بطور حتم هرکدام آماده تر باشند درون دروازه قرار خواهند گرفت.

یحیوی در مورد عملکرد خطیر اظهار کرد: در حال حاضر اصلی ترین مشکل استقلال نبود پول است. وقتی پول نباشد کاری از دست هیچکس برنخواهند آمد. استقلال با بازیکنان زیادی صحبت کرد اما بخاطر نبود منابع مالی نتوانست بازیکن جدید جذب کند. خطیر مدیر عامل خوب و کاربردی هم که باشد وقتی پول در باشگاه نباشد کاری نمی‌تواند بکند. در تیم رقیب پول بدون مشکل تزریق می شود اما در استقلال این اتفاق رخ نمی‌دهد ، مدیران استقلال تلاش زیادی می کنند تا منابع مالی تامین شود اما وقتی این اتفاق رخ نمی‌دهد بهترین مدیر دنیا هم که بیاید هیچ کار مثبتی صورت نمی گیرد.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند فصل موفقی را پیش رو داشته باشد یا خیر گفت : استقلال همیشه استقلال است حتی در سخت ترین شرایط و اعتقاد دارم این وضعیت استقلال را متحدتر خواهد کرد. بازیکنان استقلال درست است که دریافتی نداشته اند اما با جان و دل برای استقلال کار می کنند و مطمئن هستم که این مسیر ناهموار با وحدت بین کادر فنی، بازیکنان، هواداران و پیشکسوتان هموار خواهد شد و شاهد حضور موفق استقلال در لیگ بیست و سوم خواهیم بود.

منبع: مهر

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top